Ευέλικτη Ζώνη διαθεματικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων, μια καινοτομία υπό αμφισβήτηση;

Στο κείμενο αυτό προσεγγίζεται το ζήτημα της εισαγωγής και εφαρμογής του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης ,ως καινοτόμου στοιχείου της αναμόρφωσης των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από τη θεωρητική οπτική του τρόπου που εισάγεται και θεμελιώνεται μια αλλαγή σε οργανισμούς . Στη συνέχεια γίνεται προσπάθεια να ερμηνευτεί η αντίδραση των Δασκάλων στο εγχείρημα της γενικευμένης εφαρμογής του εν λόγω προγράμματος, ενώ επιχειρείται περαιτέρω η διατύπωση προτάσεων με στόχο τον προβληματισμό των αρμοδίων για λήψη των μέτρων εκείνων , που θα συντελέσουν στη δημιουργία νέων δεδομένων, ευμενών , για την απρόσκοπτη υλοποίηση της καινοτομίας αυτής στο σχολείο.

Διαθέσιμα Αρχεία

Παρουσίαση
Παρουσίαση
Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο