Ολοήμερο Σχολείο, ένα Σχολείο για Όλους;

Στις ενημερωτικές συναντήσεις που οργανώνονται κατά καιρούς για το Oλοήμερο Σχολείο, με τη μορφή της ημερίδας είθισται να παρουσιάζονται κάποιες εισηγήσεις διοικητικής φύσεως και άλλες γενικού παιδαγωγικού περιεχομένου στο πνεύμα του τι θα πρέπει να γίνεται στο απογευματινό ωράριο. Το τι και πώς πράγματι γίνεται κατά την ολοήμερη λειτουργία του σχολείου παραμένει απροσδιόριστο και απροσπέλαστο. Έτσι ζητήματα σοβαρά μένουν εκτός πεδίου προβληματισμού και ερευνητικής επισκόπησης.
Ένα τέτοιο ζήτημα για παράδειγμα είναι η λειτουργική σχέση από την άποψη του παρεχόμενου παιδαγωγικού – διδακτικού έργου μεταξύ μεταμεσημβρινής και πρωινής- προμεσημβρινής ζώνης και ο τρόπος που διαμορφώνεται αυτή αναφορικά με την ευόδωση ή μη των σκοπών και στόχων του Ολοήμερου Σχολείου.
Ο τύπος αυτής της σχέσης αποτελεί κατά τη γνώμη μας ένδειξη για το αν όντως γίνεται πραγματικότητα αυτό που σχεδιάστηκε για το νέο θεσμό, αν αυτό υπολειτουργεί ή μένει γράμμα κενό.

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο