Οι αντιλήψεις δασκάλων και καθηγητών γυμνασίου στο ζητήματα του σχολικού εκφοβισμού

Ένεκα της σοβαρότητας των επιπτώσεων της σχολικής βίας /θυματοποίησης στους μαθητές , και της σημασίας των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών στην πρόληψη -αντιμετώπιση της , διεξήχθη ποσοτική έρευνα, με σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων δασκάλων και καθηγητών γυμνασίου στο ζητήματα του σχολικού εκφοβισμού.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι και οι δύο ομάδες, και περισσότερο οι καθηγητές, σε όχι ευκαταφρόνητο ποσοστό, δεν θεωρούν την ενδοσχολική βία ως σοβαρό πρόβλημα στα σχολεία . Ο τρόπος όμως που απαντούν σε διάφορες άλλες μεταβλητές ερμηνεύεται ως αναγνώριση της σημαντικότητας του ρόλου τους στην αντιμετώπιση του φαινομένου , ως διάθεση για ενεργητική εμπλοκή στη διευθέτηση ανάλογων συμβάντων, ενώ έμμεσα αναδύεται η ανάγκη για επιμόρφωση

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο