Συγγραφή αφηγηματικού κειμένου με διαφοροποιημένη διδασκαλία – Μια σύγχρονη διδακτική πρόταση

Η εισήγηση αυτή έχει το χαρακτήρα θεματικού χρονικού, όπου περιγράφονται τα βήματα της εφαρμογής ενός Διδακτικού Σχεδίου , δομημένου πάνω στις αρχές του Νέου Προγράμματος Σπουδών , το οποίο σκοπεύει στην παραγωγή γραπτού λόγου και ειδικότερα αφηγηματικού κειμένου, με μαθητές μεγάλων τάξεων δημοτικού σχολείου. Το όλο εγχείρημα περατώνεται με την ολοκλήρωση του διδακτικού τόξου και τη διατύπωση επισημάνσεων συμπερασματικού τύπου

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο