Το παρόν κείμενο , αποτελεί πρόταση για αξιολόγηση του βιβλίου της Θεατρικής Αγωγής των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων Π.Ε., και συντάχτηκε με βάση κριτήρια, που αφορούν την αποτίμηση κεντρικών διαστάσεων του σχολικού εγχειριδίου . Έλαβαν ,δε αυτά, τη μορφή εξειδικευμένων ερωτημάτων, τα οποία προσιδιάζουν στον προσανατολισμό και τη φύση του Νέου Προγράμματος Σπουδών.
Στο επίκεντρο της αξιολογικής διαδικασίας τίθεται ο βαθμός επίτευξης των γενικών σκοπών του μαθήματος και των ειδικών στόχων του Προγράμματος Σπουδών, χωρίς να παραβλέπεται το περιεχόμενο , η διδακτική μεθοδολογία και η ποιότητα της παιδαγωγικής αλληλεπίδρασης, που προκαλείται από την εφαρμογή – χρήση του εν λόγω εγχειριδίου μέσα στην τάξη . Στόχος η βελτίωση του βιβλίου , ύστερα από τον εντοπισμό των ενδεχόμενων ελλείψεων ή αδυναμιών.