Ημερ/νία |
Τίτλος |
Σχόλιο |
18-08-2016 |
Η εκφώνηση μιας άσκησης |
Στην εργασία αυτή με τη βοήθεια ενός παραδείγματος
φαίνεται η σημασία του τρόπου διατύπωσης μιας άσκησης. |
30-04-2015 |
Γραπτές ανακεφαλαιωτικές
προαγωγικές
και απολυτήριες εξετάσεις στα Μαθηματικά |
Νομικό πλαίσιο και παρατηρήσεις σχετικά με τη διατύπωση
και διάρθρωση των θεμάτων με παραδείγματα. |
10-09-2012 |
Η βαθμολόγηση των γραπτών στα
Μαθηματικά |
Για μια δίκαιη και αντικειμενική βαθμολόγηση. |
28-10-2010 |
Ενδεικτικά κριτήρια αξιολόγησης
της ποιότητας μιας διδασκαλίας |
Μπορούμε να τα λαμβάνουμε υπόψη μας και κατά το
σχεδιασμό και την υλοποίηση των διδασκαλιών μας. |
02-01-2010 |
Ταξινομία στόχων και αξιολόγηση
των μαθητών
(Τα αποτελέσματα μιας έρευνας) |
Σύνδεση των θεμάτων ενός διαγωνίσματος με τα επίπεδα
ταξινομίας στόχων και η απόδοση των μαθητών. |
11-12-2009 |
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού
Λογισμικού |
Τα κριτήρια αξιολόγησης
είναι ταυτόχρονα και κριτήρια επιλογής ενός
εκπαιδευτικού λογισμικού. |
30-04-2009 |
Η αξιολόγηση των μαθητών ως
παιδαγωγική πράξη |
Η εισήγησή μου στην ημερίδα που διοργάνωσαν η
Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Πελοποννήσου και το Γραφείο
Σχολικών Συμβούλων Αρκαδίας με θέμα: «Αξιολόγηση του
μαθητή» (Φεβρουάριος 2009). |