"Τα προβλήματα της μάθησης είναι
προβλήματα
της Ψυχολογίας
και για να βελτιώσουμε
τις μεθόδους διδασκαλίας των Μαθηματικών
πρέπει να μάθουμε πολύ περισσότερα πράγματα
για το πώς μαθαίνονται τα Μαθηματικά."
Σ’ αυτό το Φ.Ε. το σχήμα Horner
προσεγγίζεται με τρόπο διαφορετικό από τον τρόπο που
προσεγγίζεται στο σχολικό βιβλίο.
Χρησιμοποιήθηκε στις σχετικές δειγματικές διδασκαλίες
που πραγματοποίησα ως Σχολικός Σύμβουλος.
Σ’ αυτό το Φ.Ε. ο αλγόριθμος
παρουσιάζεται, σε αντίθεση με τα σχολικά βιβλία, με
αναλυτικό
τρόπο (εξηγείται), ώστε οι μαθητές να μη τον μάθουν
μηχανικά.
Χρησιμοποιήθηκε στις σχετικές δειγματικές διδασκαλίες
που πραγματοποίησα κατά την
διάρκεια της θητείας μου στη θέση του Σχολικού
Συμβούλου.
Χρησιμοποιήθηκε στις δειγματικές διδασκαλίες που
πραγματοποίησα στα πιλοτικά γυμνάσια της περιοχής
ευθύνης μου. Στους μαθητές δόθηκαν για καταμέτρηση 23
καλαμάκια και 15 σπίρτα.
Είναι το 5ο κεφάλαιο του βιβλίου "Ανάλυση Θεμελιωδών
Εννοιών Άλγεβρας", που έχω γράψει με την κ. Β.
Γεωργιάδου (1987) και προοριζόταν για τους σπουδαστές
των Παιδαγωγικών Ακαδημιών. Μπορεί να αποτελέσει
υποστηρικτικό υλικό του Π.Σ. του Ν. Σχολείου αφού η
αντίστοιχη ενότητα δεν περιέχεται στα σχολικά βιβλία.
Χρησιμοποιήθηκε σε προσομοιωτική διδασκαλία που
πραγματοποίησα στο Π.Ε.Κ. Τρίπολης σε μικτό τμήμα. Η
έννοια της συνάρτησης εδώ περιορίζεται στην περίπτωση
όπου οι τιμές της μεταβλητής y προσδιορίζονται από τις τιμές
της μεταβλητής x.