Ζούμε για να τρώμε ή τρώμε για να ζούμε;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Σεργάκη Ελένη

ΣΧΟΛΕΙΟ-ΤΑΞΗ: Δ.Σ. Αγροκηπίου, Β1 τάξη

ΘΕΜΑ: Διατροφή

1)      ΤΙΤΛΟΣ: Ζούμε για να τρώμε ή τρώμε για να ζούμε;

Το πρόγραμμα απευθύνεται στους 14 μαθητές της Β1΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγροκηπίου και εντάσσεται  στη γνωστική περιοχή της Μελέτης Περιβάλλοντος της Β΄ Δημοτικού, συγκεκριμένα στη διατροφή – διατροφική αξία των τροφών. Επειδή όμως το προσεγγίζουμε διαθεματικά εμπλέκονται διάφορα γνωστικά αντικείμενα.

Μέσα από το παραπάνω πρόγραμμα οι μαθητές μας είχαν την δυνατότητα να εκφράσουν τις δικές τους ιδέες, να λύσουν προβλήματα μέσω διαδικασιών έρευνας και παρατήρησης. Επίσης διαπιστώσαμε ότι η διδασκαλία με ΤΠΕ υπήρξε για αυτούς μια διασκεδαστική εμπειρία γι αυτό και εξασφάλισε την ενεργητική συμμετοχή. Να σημειωθεί ότι ο ρόλος του δασκάλου ήταν καθοδηγητικός, όμως δεν επετεύχθη η απόλυτη αυτονομία των μαθητών ως προς τη χρήση των λογισμικών λόγω και της μικρής τους ηλικίας.

Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές φάνηκε να έχουν κατανοήσει τη σημαντικότητα του διαχωρισμού των τροφών σε υγιεινές και μη. Έδειξαν διάθεση να αλλάξουν στάση στον τρόπο διατροφής τους και να προτιμούν πλέον περισσότερο τροφές με υψηλή διατροφική αξία.

Παραθέτουμε αναλυτική παρουσίαση του σχεδιασμού του προγράμματος, της εφαρμογής του στην τάξη, των φύλλων εργασίας, φωτογραφικού υλικού και αντιπροσωπευτικό δείγμα εργασιών των μαθητών.

 

You may also like...

Σχολιάστε