ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Σκοπός ήταν οι μαθητές να μπορούν να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, να επιλύοουν τις διαφορές τους και να αναπτύξουν την ομαδικότητα, συλλογικότητα και συνεργασία με άλλους μαθητές.

Δράσεις:

  • Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τις κάρτες των συναισθημάτων για να παρουσιάσουν τα συναισθήματα.
  • Παντομίμα συναισθημάτων: “Βρες με με τον ήχο μας”. Τα παιδιά σε ζευγάρια βρίσκουν έναν ήχο ή μουσικό όργανο, που τα ενώνει. Το κάθε ζευγάρι έχει διαφορετικό ήχο από τ’ άλλα ζευγάρια.
  • Επισκέφτηκε την τάξη μας μια καινούρια μαθήτρια “Η Αγάπη” που την έστειλε από τον Βόρειο Πόλο η μητέρα της η “Καλοσύνη” καθώς η “Αγάπη” θέλει παρέα και στεναχωριέται να ζει μόνη της . Πρόκειται για μια μεγάλη Αρκούδα-Κούκλα που έμεινε στην τάξη κα’ όλη τη διάρκει του σχολικού έτους. κι ως μαθήτρια είχε τη δική της καρέκλα και θρανία. Στην “Αγάπη” οι μαθητές έγραφαν ότι τους είχε λυπήσει. στεναχωρήσει ή ευχαριστήσει κάθε βδομάδα τις μεταξύ τους παρεξηγήσεις ή ό,τι άλλο ληθελαν. Κάθε Παρασκευή μαζί με την “Αγάπη” οι μαθητές κάθονταν και συζητούσαν τα γράμματα που τις είχαν γράψει και συναποφάσιζαν για τη διαχείριση και αντιμετώπιση των προβλημάτων.

You may also like...

Σχολιάστε