Κώστας Γιαννουλέας

 

1

επικοινωνία

 

 

Αρχική Σελίδα

περιεχόμενα

2ο Γυμνάσιο

Σελίδες μαθητών
Σελίδες Καθηγητών
Σύλλογος Γονέων
Πρώτες Βοήθειες
Εκπ/τικά  Νέα
Ανακύκλωση
Τεχνολογία
Ειδήσεις-Links
Αθλητικά
Καιρός
Τοξοβολία
Ν. Λακωνίας
Σπάρτη
Μυστράς 
Φιλοσοφικά
Πολιτιστικά
kostasgian.blog
on line users 

free counters

free counters
  Οι  καθηγητές  μας

 

  Επιμορφωτικά Σεμινάρια  

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

για Γονείς, Μαθητές και Εκπαιδευτικούς

Θέμα: «Γονείς – Έφηβοι και Επαγγελματικός Προσανατολισμός»

"Διερευνώντας το συναρπαστικό ταξίδι της σεξουαλικότητας : σύγχρονες απόψεις και επιστημονικά δεδομένα"

«Σεμινάριο Επιμόρφωσης- Εκπαίδευσης στην Δυναμική της Ομάδας»

[θα ακολουθήσουν αναλυτικές οδηγίες]

Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών 

στην «Πρόληψη και Αντιμετώπιση του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού»

Eπιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο στις Πρώτες Βοήθειες με τίτλο <Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών και Βασικής Υποστήριξης Ζωής με Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή >  
     
  Νομοθεσία  
N. 4823 _ 03.08.21 ΥΑ. 79942.ΓΔ4. -ΦΕΚ 2005.Β. 31.05.19 Π.Δ. 126 _ 11.11.2016

Αποφθέγματα Μεγάλων Παιδαγωγών

Άδειες Μονίμων Εκπαιδευτικών Άδειες Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών
     
     
 

Σελίδες  Εκπαιδευτικών

 

http://users.sch.gr/giannouleask   -    facebook

giannouleask@sch.gr   -   gian7kos@otenet.gr

Γιαννουλέας  Κώστας

ΠΕ82 Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός

Πληροφορική Γυμνασίου

http://sptsoutsouras.wikispaces.com

sptsouts@sch.gr

    Τσούτσουρας  Σπύρος ΠΕ19

     
Μαθήματα
 Αγγλικά   -   Γαλλικά  -   Γερμανικά  -  Ιταλικά Εργ. Χημείας     -     Ιστορία Πληροφορική  -  Τεχνολογία
    Καλλιτεχνικά
     
     
 

ΝΟΜΟΙ-ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ-ΦΕΚ

.Εκπ/κή Πύλη   AlfaVita 

Φύλλα εφημερίδας της Κυβέρνησης (Φ.Ε.Κ.)

www.esos.gr

http://ipaideia.gr

.............................................................................................................

..............................................................................................................

.............................................................................................................

www.ypaideias.gr

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

www.minedu.gov.gr

.Π.Ε.Κ. Τρίπολης

 

 http://www.tsmede.eu/

   

Δ/νση Α/μιας Εκπ/σης Αρκαδίας

Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης

Δ/νση Α/μιας Εκπ/σης Κορινθίας

Δ/νση Α/μιας Εκπ/σης Μεσσηνίας

tel. 2710230119 - fax 2710230118

Δ/νση Α/μιας Εκπ/σης Αργολίδας

Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Αρκαδίας

Δ/νση Α/μιας Εκπ/σης Λακωνίας

Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Κορινθίας

Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Μεσσηνίας

Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Λακωνίας

Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Αργολίδας

.Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπ/σης 

  ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Διαδικασίες Αυτο-αξιολόγησης στο Σχολείο 2013-14

. ΒΑΣΙΚΗ  ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  
Η Συμπεριφορά του Καθηγητή Καθήκοντα  Καθηγητών Παραπεμπτικές Επαναληπτικές Κατατακτήριες Εξετάσεις
Αλλοδαποί μαθητές Φοίτηση μαθητών Αξιολόγηση μαθητών
Νομοθεσία Αδειών  N. 3848- 2010 FEK 71 t. A΄ Εξαγωγή Αποτελεσμάτων
 ΟΡΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ - ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

N. 1566-1985 

Δομή και λειτουργία της A/θμιας και B/θμιας εκπ/σης

 Λειτουργία Διαδραστικού Πίνακα

Συμπιεσμένη μορφή των λογισμικών για τους Διαδραστικούς πίνακες 

Δημοσιουπαλληλικός Κώδικας

10 «ΟΔΗΓΙΕΣ» προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν!

 

απο20/05/2009

 

 

Απάνθισμα Αποφθεγμάτων μεγάλων Παιδαγωγών

  1. Κάθε παιδί είναι και δικό μας παιδί

  2. Ο καλός δάσκαλος μιλάει λίγο και ακούει πολύ.

  3. Διδάσκω σημαίνει διαλέγομαι

  4. Και ο πιο ωραίος διδακτικός μονόλογος δεν παύει να αποκοιμίζει το μαθητή

  5. Ο δάσκαλος που φωνάζει και απειλεί έχει χάσει οριστικά τη δύναμη να επιβάλλεται.

  6. Θα ήταν καλό η κόπωση των μαθητών στην τάξη να χαλαρώνει με ένα ωραίο μουσικό πεντάλεπτο.

  7. Εξαναγκαστικά και πιεστικά κανείς δε μαθαίνει.

  8. Ο σωστός δάσκαλος αφήνει έξω από την τάξη τη γνωστική του υπεροχή και τη διδακτική του εξουσία.

  9. Κάθε άνθρωπος άρα και ο μαθητής έχει δικαίωμα στο λάθος.

10. Η αξιολόγηση του μαθητή είναι πράξη παιδαγωγούσας δικαιοσύνης.

11. Τι κάνω όταν ένας μαθητής δεν ξέρει μάθημα;       Αφήνω στην άκρη όλες τις φλύαρες νουθεσίες και ψάχνω μόνο το γιατί.

12. Έχω δικαίωμα, συγκρουόμενος με ένα γονέα να γκρεμίσω την προσωπικότητα ενός παιδιού;

Ο Κεν Ρόμπινσον μιλά για το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα

 

 

Εκπαιδευτικό    www.eduradar.gr
«ΜΠΕΙΤΕ σε τάξη»! Αυτό είναι το μότο του ολόφρεσκου εκπαιδευτικού site www.eduradar.gr, που στόχο έχει να ενημερώνει όλους όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική κοινότητα για κάθε νέο που συμβαίνει στον χώρο. Ιδανικό για μαθητές και σπουδαστές, δασκάλους, καθηγητές και γονείς, αλλά και για όσους θεωρούν ότι πάντα υπάρχει κάτι για να μάθουν. Θα βρείτε βίντεο με αναπαράσταση της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, συλλεκτικούς και σπάνιους χάρτες περασμένων αιώνων σε υψηλή ανάλυση, online εργαλεία για να απλοποιείται ο όγκος εργασίας μαθητών και καθηγητών, άρθρα από εφημερίδες και περιοδικά που αφορούν την Παιδεία, ενδιαφέροντα links που οδηγούν σε blogs και sites σχολείων ανά τη χώρα και πολλά ακόμα! Δείτε το!

===============================================================================

Λειτουργία Διαδραστικού Πίνακα         http://www.edulll.gr/ (πληροφορίες)

Συμπιεσμένη  μορφή των λογισμικών για τους  Διαδραστικούς  πίνακες 

 

2ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΣΠΑΡΤΗΣ 

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Διευθυντής

 ΓΙΑΝΝΟΥΛΕΑΣ   ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ναυπηγός - Μηχανολόγος Μηχανικός ΠΕ82

Υποδιευθυντής

 ΖΕΡΒΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

Φιλόλογος  ΠΕ02

ΘΕΟΦΙΛΑΚΟΥ  ΜΑΡΙΑ

Θεολόγος  ΠΕ01

ΖΕΡΒΑ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΜΠΟΡΕΤΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ  ΜΑΡΙΑ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΝΤΑΝΑΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Φιλόλογος ΠΕ02  

ΚΕΦΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΤΣΟΥΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΥ ΖΑΧΖΑΡΟΥΛΑ

Φιλόλογος ΠΕ02 - Παράλληλης στήριξης

ΛΙΑΝΟΥ  ΓΕΩΡΓΙΑ

Μαθηματικός ΠΕ03

ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Μαθηματικός ΠΕ03

ΒΟΥΤΕΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Μαθηματικός ΠΕ03 - Παράλληλης στήριξης

ΚΟΥΤΣΟΒΙΤΗ  ΜΑΤΙΝΑ

Φυσικής Αγωγής ΠΕ11

ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Φυσικός ΠΕ04.01

ΚΟΓΙΑ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Χημικός ΠΕ04.02

ΚΛΑΠΗ  ΜΑΓΔΑ

Αγγλικής  Φιλολογίας ΠΕ06

ΤΣΟΥΤΣΟΥΡΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

Πληροφορικής  ΠΕ86

ΣΠΥΡΑΚΟΥ  ΜΑΡΙΑ

Γαλλικής Φιλολογίας ΠΕ05

ΜΙΧΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

Γαλλικής Φιλολογίας ΠΕ05

ΧΑΡΙΤΟΓΛΟΥ  ΜΑΡΙΑ

Γερμανικής Φιλολογίας ΠΕ07

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΤΡΟΣ

Γερμανικής Φιλολογίας ΠΕ07

ΔΟΥΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ

Οικονομολόγος ΠΕ80

ΣΚΙΑΔΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Καλλιτεχνικών  ΠΕ08 

ΤΣΑΡΣΙΤΑΛΙΔΗ  ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ

Μουσικός  ΠΕ16

ΣΙΓΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

Τεχνολόγος  ΠΕ88

ΚΟΥΤΡΑΚΟΥ ΖΩΗ

Κοινωνιολόγος ΠΕ78

 

Φυσικός ΠΕ04.01

 

Πληροφορικής  ΠΕ86

 

 

     

ΣΑΧΑΜΗ  ΦΩΤΕΙΝΗ

Φιλόλογος ΠΕ02 

ΣΑΛΤΑΡΗ  ΜΑΡΙΑ

Φυσικός ΠΕ04.01

ΧΡΗΣΤΑΚΟΣ  ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

 Φυσικής Αγωγής ΠΕ11

ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Οικιακής Οικονομίας ΠΕ15 Κ.Π.Α.

.................................................................................. ........................................................................................ ............................................................................................ .........................................................................................
 

 

 

 

 

 

              Βρήκα……..

Βρήκα μέσα στα μάτια σου

                             τα χρυσά ηνία των αστεριών,

και τ'αναμμένο μέταλλο,

που δένει τα οικοδομήματα του χρόνου.

Βρήκα τα ελαφροπατήματα

του χρυσού ελαφιού,

που πετώντας στον αγέρα

συντρίβει τα στάχυα του φωτός.

Βρήκα τ'ανέμου πείσματα και ψιθυρίσματα

που ξεπηδώντας απ' το λευκό κλαδί της άκρης,

δίνουν μια γεύση τρικυμίας στα χείλη σου.

Βρήκα τους αετοφόρους ανέμους,

που φτεροκοπώντας από δένδρο σε δένδρο,

μπατσίζουν τους απέναντι λόφους.

Βρήκα τα μεθυστικά πουλιά

να τραγουδάνε στους κόρφους του ήλιου.

Βρήκα τα χλωμά μαργαριτάρια του δειλινού,

που ξεδιπλώνοντας μιαν απέραντη γαλήνη

υφαίνουν το μαλαματένιο σκέπασμα της ύπαρξης μας.

Βρήκα μέσα στα μάτια σου

τις ξανθές κρινοτράχηλες αγάπες

που στα ρόδινα σούρουπα,

φωτίζουν τις χρυσές, θυμητικών ονείρων, ώρες.

 

Αρναίος ο Ταΰγετιώτης  (Γεώργιος Ατσαβές)

 

Σε παρακαλώ!

 

Σηκώνω το σπασμένο βλέμμα μου ,

και ζητώ άσυλο στους κάμπους της ψυχής σου.

Το φιλικό μήνυμα του Θεού

ανιχνεύω στα μάτια σου.

Της θλίψης την αστροφεγγιά,

που το χλωμό περίχυμα της,

ποτίζει τις απέραντες εκτάσεις

της σιωπής μου, θέλω να αποδιώξω.

Σηκώνω το σπασμένο βλέμμα μου

και βρίσκω καταφύγιο,

στη σελήνη της μορφής σου.

Προσπαθώ να σπάσω της απόγνωσης το τείχος,

αλλά όλα, κοροϊδευτικά,

αλαλάζουν, μπρος στη θελησή μου.

Μέσα απ' τα μάτια μου,

κυλάνε, βασανιστικά, οι νύχτες

και χύνονται αργά-αργά 

στις θάλασσες της αγωνίας μου. Σε παρακαλώ!

Πήγαινε με στον ήλιο σου,

χάιδεψε τη μορφή μου,

με τα γαλάζια πρίσματα των ματιών σου.

Βοήθησε με να περπατήσω ξανά, 

στους ουράνιους παραδείσους της ηρεμίας.

 

Αρναίος ο Ταΰγετιώτης  (Γεώργιος Ατσαβές)  

Να με ακούσεις μόνον θέλω...

 

Εσύ που υφαίνεις τα κιλίμια των άστρων,

να μ' ακούσεις, μόνον, θέλω.

Με στυλωμένη κατατειχίς,

την έρμη μου μοναξιά,

με εικόνες ανείπωτες,

φυλαγμένες στα άδυτα μέσα της ψυχής,

κριτή μου υπέρτατε,

να μ' ακούσεις, μόνον, θέλω

Και σε παρακαλώ!

Μη γίνει και διαρρεύσουν,

οι ποταμοί της δυστυχίας μου

Πρόσεξε!

Μήπως απ' των άστρων τ' ανοίγματα

μάθει κανείς κάτι.

Μες στη σκοτεινιά, το βήμα της ελπίδας

με αβέβαιες κινήσεις

παλεύει να με τροχιοδρομήσει,

στης γαλήνης τη γυμνή απέραντη βεβαιότητα

Όμως, οι πέτρινες κοιλάδες του χρόνου,

προβάλλοντας, σαγηνευτικά,

μια λαχτάρα απονήρευτη

στραγγίζουν το μάταιο φως της ψυχής μου,

ως τη στερνή του σταγόνα.

 

Αρναίος ο Ταΰγετιώτης  (Γεώργιος Ατσαβές)