|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...................................................................................................................................................................................................................................................................
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 6 06/04/2010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ακαμπτη
άρνηση ή
ικανοποίηση
κάθε
επιθυμίας;
Υπάρχει και
άλλος δρόμος,
καθώς
πληθαίνουν
όσοι
πιστεύουν ότι
οι γονείς
πρέπει να
ανατρέφουν τα
βλαστάρια
τους
διδάσκοντας
την
αυτοσυγκράτηση
και τη σύνεση
Το «όχι» στα παιδιά κάνει καλό
Ενάντια
στην τάση της
εποχής που
θέλει τους
γονείς να μη
χαλούν
χατίρι στο
σπλάχνο τους
και να
συγχέουν τον
ρόλο τους με
εκείνο του
φίλου,
έρευνες και
ειδικοί το
λένε
ξεκάθαρα: το «όχι»
είναι το
καλύτερο
δώρο που
μπορεί να
κάνει κανείς
στο παιδί του.
Χωρίς να
παραγνωρίζουν
τον αυξημένο
βαθμό
δυσκολίας
που ενέχει
στις ημέρες
μας η
ανατροφή
ενός παιδιού,
και μάλιστα
από
εργαζόμενους
γονείς,
ολοένα
πληθαίνουν
οι φωνές
εκείνων που
τάσσονται
υπέρ της
επιστροφής
σε πιο
παραδοσιακές
μεθόδους
διαπαιδαγώγησης.
«Το παραχαϊδεμένο παιδί είναι δυστυχισμένο. Η ακατάλληλη διαπαιδαγώγηση εμποδίζει τα παιδιά να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να επιτύχουν όλα όσα πραγματικά μπορούν» δηλώνει απερίφραστα η γενική γραμματέας της Ενωσης Δασκάλων της Μεγάλης Βρετανίας Μαίρη Μπάουστιντ σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Τhe Τimes». Μητέρα και η ίδια και με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία, η κυρία Μπάουστιντ προειδοποιεί ότι η επιθυμία των σύγχρονων μπαμπάδων και μαμάδων να ξεφύγουν από τα άκαμπτα και απολυταρχικά πρότυπα των δικών τους γονέων τούς έχει οδηγήσει στο αντίθετο άκρο κάνοντάς τους να θεωρούν διαταγή κάθε επιθυμία του τέκνου τους. «Πολλές φορές όσοι έχουν παιδιά επενδύουν περισσότερο στο να γίνουν αρεστοίπαρά στο να γίνουν σεβαστοί. Ως γονιός, όμως, δεν είσαι ο καλύτερος φίλος του παιδιού σου. Η δουλειά σου είναι πολύ πιο σοβαρή από αυτό. Πρέπει να γίνεις παράδειγμα για το παιδί σου και να του δείξεις τον δρόμο για την ωριμότηταασκώντας σωστά την εξουσία σου. Οσοι έχουν παιδιάδέχονται υπερβολικές πιέσεις να τους παρέχουν τα πάντα και συχνά η αντίσταση σε αυτές τις πιέσεις μπορεί να γίνει εξαντλητική. Παρ΄ όλα αυτά, έχουμε φτάσει στο σημείο να πιστεύουμε ότι όλοι οι κανόνες είναι διαπραγματεύσιμοι και ότι αν ένα παιδί ζητάει κάτιτο έχει ανάγκη και αν απαιτεί κάτι τότε πρέπει να το έχει» λέει. Κι όμως υπερβολικά ανεκτικός γονιός δεν σημαίνει απαραιτήτως «καλός γονιός». Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε ένα υγιώς πειθαρχημένο περιβάλλον έχουν περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες όπως η κατανόηση, η αυτοπειθαρχία και η εργατικότητα και συνεπώς να γίνουν πιο επιτυχημένα στην ενήλικη ζωή τους. Παρομοίως τα παιδιά που διαπρέπουν στο σχολείο είναι ως επί το πλείστον εκείνα που δεν προέρχονται από υπερβολικά φιλελεύθερες ή αυταρχικές οικογένειες. «Πολλοί εργαζόμενοι γονείς προσπαθούν να επανορθώσουν για τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο τους “κακομαθαίνοντας” τα παιδιά τους, κωφεύοντας στις επιπτώσεις της συμπεριφοράς τους. Ορισμένες από τις σημαντικότερες δεξιότητες επιβίωσης που μπορεί να διδάξει κανείς στο παιδί του αφορούν την πειθαρχία, την αυτοσυγκράτηση, τη σύνεση και τη δυνατότητα τήρησης ενός ορισμένου προϋπολογισμού. Στην πραγματικότητα δεν κάνουμε χάρη στα παιδιά μας αν τους φερόμαστε σαν σε πρίγκιπες και πριγκίπισσες». 10 τρόποι να αρνηθείτε Πώς να θέσετε όρια στο παιδί σας χωρίς να κάνετε το σπίτι σας... εμπόλεμη ζώνη! 1 Προτού αρνηθείτε ή απαγορεύσετε κάτι στο παιδί σας,πάρτε λίγο χρόνο για να σκεφθείτε πώς ακριβώς θα χειριστείτε την κατάσταση και προσπαθήστε να μην παρασυρθείτε από τον θυμό ή την κούρασή σας. 2 Ακούτε με υπομονή το αίτημα του παιδιού σας και απαντάτε του πάντοτε με γλυκύτητα,ευγένεια και σεβασμό προς το άτομό του,ανεξαρτήτως της ηλικίας του.Ετσι θα μάθει να σας απαντά αναλόγως. 3 Να εξηγείτε πάντοτε στο παιδί με ξεκάθαρο,κατανοητό και ήρεμο τρόπο γιατί αρνείστε ένα αίτημά του.Γνωρίζοντας ότι δεν το τιμωρείτε θα δεχθεί την άρνηση με μεγαλύτερη ευκολία. 4 Οταν το παιδί σας ρωτάει γιατί δεν μπορεί να έχει ή να κάνει κάτι,η απάντησή σας πρέπει να συνάδει προς τη γενικότερη συμπεριφορά σας και να είναι σταθερή.Διαφορετικά η άρνησή σας θα αυτοαναιρείται. 5 Αν η άρνησή σας είναι θέμα συνθηκών ή ηλικίας του παιδιού και όχι θέμα αρχών,εξηγήστε στο παιδί τι χρειάζεται να κάνει ή πόσων χρονών πρέπει να γίνει για να μετατρέψει το «όχι» σε «ναι». 6 Χρησιμοποιήστε θετικές εκφράσεις για να αντισταθμίσετε την άρνηση.Για παράδειγμα, «δεν μπορείς να πάρεις το μαχαίρι αλλά μπορείς να πάρεις την μπάλα» ή «δεν μπορείς να μείνεις εκτός σπιτιού ως τα μεσάνυχτα αλλά μπορείς να προσκαλέσεις τους φίλους σου να δείτε ταινία ως αργά». 7 πιβραβεύστε τα παιδιά που παρουσιάζουν υπεύθυνη και ώριμη συμπεριφορά.Ετσι θα ξέρουν έμπρακτα ότι ο σεβασμός των ορίων και των κανόνων αποδίδει καρπούς και δεν είναι μια στείρα διαδικασία. 8 Αν και το «όχι» πρέπει να είναι σταθερό, για να απολαμβάνετε πάντοτε την εμπιστοσύνη του παιδιού σας, οφείλετε να φαίνεστε προσηνείς και ευέλικτοι. Αν το παιδί διαπραγματευθεί με βάσιμα επιχειρήματα και ήρεμο τόνο το αίτημά του, σκεφθείτε την πιθανότητα να αναιρέσετε την αρχική σας απόφαση. 9 Θα πρέπει να είστε έτοιμοι όχι μόνο να εκφράσετε μια άρνηση αλλά και να γίνετε αποδέκτης της. Να θυμάστε ότι η άσκηση της γονεϊκής εξουσίας δεν είναι ένα παιχνίδι στο οποίο ο γονιός έχει πάντα δίκιο. 10 Αν, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές σας,οι λέξεις «όχι» ή «μη» αποτελούν αιτία «πολέμου» για το παιδί σας,ίσως είναι θεμιτό να επανεξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείτε μαζί του. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Έφηβοι: Κλειδί η επικοινωνία με τους γονείςΗμερομηνία δημοσίευσης: 1 Φεβρουαρίου 2010 Η εφηβεία είναι μια περίοδος-'κλειδί' στη ζωή κάθε ατόμου, κατά την οποία συχνά προκαλούνται εντάσεις ανάμεσα στους εφήβους και στους ενηλίκους. Οι γονείς καθώς και οι καθηγητές καλούνται να αποδείξουν τις προθέσεις τους ούτως ώστε να αναγνωριστούν ως φιλικοί παρά να απορριφθούν ως αντίδικοι. Οι γονείς θα πρέπει να είναι οπλισμένοι με υπομονή και επιμονή και κυρίως να έχουν επιθυμία για επικοινωνία! Μόνο συζητώντας με τον έφηβο θα τον βοηθήσουν να ξεπεράσει όλες του τις ανησυχίες. Τα θέματα που απασχολούν τους εφήβους και κατά συνέπεια και τους γονείς τους ποικίλλουν ανάλογα με τη δομή και τα χαρακτηριστικά της κάθε οικογένειας και είναι πραγματικά ανεξάντλητα: επιθετικότητα, αποκλίνουσα ή/και παραβατική συμπεριφορά, αθέτηση οικογενειακών κανόνων, διαταραχές στην πρόσληψη τροφής και παραίτηση από τις μαθησιακές υποχρεώσεις...Σε κάθε περίπτωση, το κλειδί της επιτυχίας των γονέων είναι να διαφυλάξουν την ποιότητα της ψυχικής επαφής και της επικοινωνίας. Ο σωστός τρόπος Τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης επικοινωνίας με τους εφήβους είναι:
Οι αιτίες Η εφηβεία είναι περίοδος έντονων ορμονικών και ψυχολογικών ανακατατάξεων, ο προάγγελος της εισόδου του ατόμου στην ενήλικη ζωή. Το παιδικό σώμα σταδιακά τελειοποιείται και αποκτά αναλογίες ενηλίκου, καθώς αρχίζουν να διαφαίνονται τα χαρακτηριστικά του φύλου. Η συμφιλίωση και η αποδοχή των αλλαγών αυτών προϋποθέτουν την υγιή ψυχική λειτουργία του ατόμου. Οι διαταραχές στη διατροφή (βουλιμία, ανορεξία), κυρίως στα κορίτσια, οφείλονται στην επιθυμία να επισκιαστούν τα χαρακτηριστικά της σεξουαλικότητας. Η κοπέλα αισθάνεται την ανάγκη να παραμείνει στην παιδική ηλικία και υποσυνείδητα καθιερώνει μια σειρά ακραίων συμπεριφορών, πολλές φορές με στόχο τη διατροφή. Στη συνέχεια οι τύψεις από την υπερκατανάλωση τροφής οδηγούν σε αυστηρές δίαιτες που τελικά την αγχώνουν και την κουράζουν, παρασύροντάς την ακόμα μία φορά στην υπερφαγία. Είναι φανερό πως η μετάβαση από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή παρουσιάζει στον έφηβο συμπτώματα δισυπόστατης ψυχολογικής περιόδου. Ενώ, δηλαδή, αντιλαμβάνεται τα όρια του φυσιολογικού τρόπου θρέψης και διατήρησης της σωματικής του υγείας, έρχεται σε σύγκρουση με την ψυχική αναστάτωση που βιώνει, καταφεύγοντας αντιδραστικά σε βουλιμικές ή σε ανορεκτικές κρίσεις. Ο ρόλος του ψυχολόγου Η θέση του ψυχολόγου σε πολλές περιπτώσεις είναι απαραίτητη. Ο έφηβος που αδυνατεί να δομήσει ομαλά και λειτουργικά το εξελισσόμενο σώμα και τον χαρακτήρα του στην πραγματικότητα χρειάζεται ψυχολογική υποβοήθηση, προκειμένου να αποφευχθούν ακραία φαινόμενα, επίπονα αναστρέψιμα στο μέλλον. Η συνειδητοποίηση από τον έφηβο ότι ο δρόμος προς την ενηλικίωση είναι απαραίτητος για την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του θα συνδράμει στην ήπια ωρίμανσή του και όχι στη διαταραχή του, εξαιτίας της προσπάθειας για αντίσταση στον χρόνο. Το πρόβλημα που κυρίως αντιμετωπίζουν οι νέοι στην εφηβεία είναι η απαγκίστρωσή τους από τα παιδικά χρόνια, καθώς αποτελεί την πρώτη μεγάλη αλλαγή που καλούνται από τη φύση να βιώσουν. Ανάλογα, λοιπόν, με τις παραστάσεις και τη μερική διαμόρφωση του χαρακτήρα τους από την παιδική ηλικία, παρουσιάζουν αντιστοίχως μεγαλύτερη ή μικρότερη αντίσταση σε αυτήν την αλλαγή. Πηγές: Δρ Ελίνα Γκίκα, Κλινική Ψυχολόγος,Υπεύθυνη Τμήματος Ψυχολογίας - Ψυχολογικής Υποστήριξης ΜΗΤΕΡΑ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 2 11/09/2009 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η συνεργασία
«Γονέων
και Σχολείου»
είναι ο
ιδανικός
συνδυασμός,
που μπορεί να
εξασφαλίσει
στην κοινωνία
μας ισορροπημένους
ανθρώπους.
Σε μια εποχή
παρά πολλών
προβλημάτων
και κινδύνων
που απειλούν
τα παιδιά σας,
το σχολείο,
σε συνεργασία
με την
οικογένεια,
καλείται να
παίξει ουσιαστικό
ρόλο στην
απόκτηση της
γνώσης, αλλά
και στη
διαμόρφωση
σωστών
χαρακτήρων.
Η σχολική
επίδοση
είναι μια
ευτυχής
συγκυρία,
ικανή αλλά
όχι αναγκαία
συνθήκη για να
δείχνετε
αγάπη και
σεβασμό
προς τα
παιδιά σας,
ούτε είναι
πάντα
το διαβατήριο
για την επιτυχία
και την ευτυχία
τους, γι’
αυτό να
σκύψετε στα
παιδιά σας με περισσότερη
κατανόηση, να
τους αφιερώσετε
περισσότερο
χρόνο για να ακούσετε
τις ανάγκες
τους…. Ίσως να
προλάβετε
πολλά
προβλήματα,
πολλούς
κινδύνους
…πριν καν
δημιουργηθούν….
( πρόληψη και
όχι θεραπεία…) Οδηγίες,
ενέργειες
μαθητών -
κηδεμόνων. 1.
Ο κηδεμόνας
κάθε μαθητή
πρέπει να
προσέλθει
άμεσα στο
σχολείο για να
κάνει την
εγγραφή και να
υπογράψει την
υπεύθυνη
δήλωση για
τους
περιπάτους-εκδρομές
με λεωφορείο
που
πραγματοποιεί
το σχολείο. [
Εάν δεν έχει
ήδη προσέλθει]. 2.
Οι μαθητές που
μετακινούνται
με λεωφορείο
του ΚΤΕΛ, να
προσκομίσουν
μια
φωτογραφία,
έως την
Τετάρτη 15 / 09 / 10, για
να λάβουν
το δελτίο
μετακίνησης. 3.
Οι μαθητές της
Α΄ τάξης να
προσκομίσουν
το Ατομικό
Δελτίο Υγείας
έως την
Τετάρτη 15 / 09 / 10. [Το
έχουν
παραλάβει
όσοι
κηδεμόνες
έχουν κάνει
την εγγραφή
των παιδιών ή
απο τα
Δημοτικά
σχολεία
προέλευσης]. 4.
Οι μαθητές της
Γ΄ τάξης να
προσκομίσουν
στο σχολείο
μέχρι το τέλος
Οκτωβρίου
Πιστοποιητικό
Γέννησης.
Ο Υποδιευθυντής
Κώστας Π. Γιαννουλέας |
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠ. ΕΘΝ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ
ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ
ΠΕΡ.
Δ/ΝΣΗ Π.
ΚΑΙ Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΠΕΛ/ΣΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
3ο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΠΑΡΤΗΣ |
Σπάρτη
01/10/2010 Αριθ. Πρωτ.: Δ.Υ.
ΠΡΟΣ: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ταχ.Διεύθυνση
: Ηλ.Γκορτσολόγου
2 , Τ.Κ. 23100 Τηλέφωνο
: 2731026764
Τηλεομ.
: 2731082941 Ηλεκ.
Ταχ/μείο :
mail@3gym-spartis.lak.sch.gr Πληροφορίες
: Κώστας
Π. Γιαννουλέας
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΜε
την έναρξη της
νέας σχολικής
χρονιάς
ευχόμαστε σε
σας και τα
παιδιά σας, «καλή
και
δημιουργική
σχολική
χρονιά με
υγεία».
Η συνεργασία
«Γονέων
και Σχολείου»
είναι ο
ιδανικός
συνδυασμός,
που μπορεί να
εξασφαλίσει
στην κοινωνία
μας ισορροπημένους
ανθρώπους.
…Σε συνέχεια
του από 13/9/10
ενημερωτικού
σημειώματός
μας, κρίνουμε
απαραίτητο να
σας
πληροφορήσουμε
και για τα
εξής: 1.
Συνεργασία
Εκπαιδευτικών
- Γονέων Για
την επίτευξη
του μέγιστου
βαθμού
προόδου
απαιτείται
εκτός των
άλλων και η
στενή
συνεργασία
διδασκόντων
και κηδεμόνων
των μαθητών
του σχολείου
μας.
Σας
πληροφορούμε
ότι η
συνεργασία
αυτή μπορεί να
γίνεται κάθε Τρίτη από 9:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ., αλλά και κάθε ημέρα, όταν υπάρχει ανάγκη.
Η ελλιπής
φοίτηση έχει
συνέπειες.
Απορρίπτεται ο
μαθητής που
έχει
περισσότερες
από 64
αδικαιολόγητες
απουσίες.
Συνολικά ο
μαθητής μπορεί
να
πραγματοποιήσει
114
απουσίες, εκ
των οποίων οι
πάνω από 64
να
είναι όλες
δικαιολογημένες.
Σε ειδικές
περιπτώσεις ο
μαθητής
μπορεί να
πραγματοποιήσει
164
απουσίες εκ
των οποίων οι
πάνω από 64
είναι
δικαιολογημένες
και ο Μ.Ο. της
βαθμολογίας
του σε όλα τα
μαθήματα
είναι πάνω
από 15.
Για να
αποφευχθούν
τα δυσάρεστα
αποτελέσματα
πρέπει, όταν
οι μαθητές απουσιάζουν
για λόγους
ασθένειας ή
σοβαρούς
οικογενειακούς
λόγους, μέσα
σε δέκα (10)
ημέρες από την
επάνοδο του
μαθητή στο
σχολείο, οι
ίδιοι οι
κηδεμόνες να
προσκομίσουν
βεβαίωση
νοσηλευτικού
ιδρύματος ή
σχολιατρικής
υπηρεσίας ή
ιδιώτη
γιατρού. Οι
ίδιοι οι
κηδεμόνες
μπορούν να
δικαιολογήσουν
απουσίες 2
συνεχόμενων
ημερών και
όχι πάνω από 10
ημέρες
αθροιστικά το
χρόνο.
Σε καμία
περίπτωση δεν
θεωρούνται
δικαιολογημένες
απουσίες
μαθητών (μεμονωμένες
ή συνεχείς)
που
πραγματοποιούνται
χωρίς την
άδεια του
Διευθυντή σε
ώρες
λειτουργίας
του σχολείου.
Άδεια από
τον Διευθυντή
δίνεται μόνο
για σοβαρούς
λόγους υγείας
ή
οικογενειακούς
και αφού πρώτα
υπάρξει
επικοινωνία
με τον
κηδεμόνα του
μαθητή για
ενημέρωσή του. 3.
Συμπεριφορά –
Κινητά
τηλέφωνα
Χρήση κινητών
τηλεφώνων κατά
το μάθημα δε
δικαιολογείται.
Επικοινωνία
που κρίνεται
απαραίτητη,
γίνεται από το
καρτοτηλέφωνο
του σχολείου
(27310 81742). Γι’
αυτό είναι
αναγκαίος ο
εφοδιασμός των
παιδιών σας με
σχετική
τηλεκάρτα.
Η συμπεριφορά
τους στα διαλείμματα
να είναι η
πρέπουσα, να
υπακούουν στις
υποδείξεις των
εφημερευόντων
καθηγητών,
για να
αποφεύγονται
τυχόν
ατυχήματα τόσο
στις σκάλες όσο
και στο
προαύλιο.
Η σωστή συμπεριφορά
και
εποικοδομητική
στάση του
μαθητή στην
τάξη
δημιουργεί
καλύτερο κλίμα
μάθησης,
διευκολύνει
τον καθηγητή
στην μετάδοση
των γνώσεών του
και στην
καλύτερη
αφομοίωση από
τους μαθητές,
της
διδασκόμενης
ύλης.
Να
προσέρχονται έγκαιρα
για την πρωινή
συγκέντρωση
και να φέρνουν
μαζί τους, με
υπόδειξη των
καθηγητών τους,
οτιδήποτε
απαιτείται για
την διδασκαλία
των μαθημάτων. 4.
Αξιολόγηση
μαθητών του
Γυμνασίου .................................................... 3. Η
αξιολόγηση, ως
εξατομικευμένη
εκτίμηση της
επίδοσης του
μαθητή, δεν
είναι
αυτοσκοπός και
σε καμιά
περίπτωση δεν
προσλαμβάνει
χαρακτήρα
ανταγωνιστικό
ή επιλεκτικό
για το μαθητή
του Γυμνασίου.
Δεν αναφέρεται
μόνο στην
επίδοση του στα
διάφορα
μαθήματα, αλλά
και σε άλλα
χαρακτηριστικά
του, όπως είναι
η προσπάθεια
που καταβάλλει,
το ενδιαφέρον
του, οι
πρωτοβουλίες
που αναπτύσσει,
η
δημιουργικότητα
του, η
συνεργασία του
με άλλα άτομα
και ο σεβασμός
των κανόνων λειτουργίας
του σχολείου. Άρθρο 2
Διαδικασία
αξιολόγησης 1. Η
αξιολόγηση του
μαθητή κατά τη
διάρκεια της
φοίτησης του
στο Γυμνάσιο
προκύπτει από: α) την
καθημερινή
προφορική
εξέταση και την
όλη συμμετοχή
του μαθητή στη
διδακτική -
μαθησιακή
διαδικασία
Σπάρτη, 20 – 09 – 10
Ο Διευθυντής Κώστας Π. Γιαννουλέας Ναυπηγός- Μηχανολ. Μηχαν. ΠΕ12
έλεγχοι προόδου και φοίτησης - έναρξη των μαθημάτων για το Σχολ.έτος 2010-11
|
Λειτουργία Μετρητή απο 27/09/2010