α) Το edmodo μπορεί να ενσωματωθεί υποστηρικτικά για την οργάνωση, επίβλεψη και αξιολόγηση των διδασκόμενων αντικειμένων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελεί ένα εξαιρετικό Web 2.0 εργαλείο για την οργάνωση και εκπόνηση των ομαδοσυνεργατικών μαθητικών εργασιών και των καθημερινών μαθημάτων.
β) Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν ενεργά στις σχολικές δραστηριότητες όταν οι Web 2.0 τεχνολογίες και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ηλεκτρονικής Μάθησης συμπληρώνουν την παραδοσιακή διδασκαλία.
γ) Το εξελληνισμένο περιβάλλον του edmodo διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην αποδοχή και χρήση του από τους/τις μαθητές/τριες, καθώς είναι αμφίβολο εάν αυτοί/ες συμμετείχαν το ίδιο ενεργά σε διαφορετική περίπτωση (Γλέζου & Γρηγοριάδου, 2010).
δ) Οι μαθητές/τριες χρησιμοποιούν το edmodo για εκπαιδευτικούς λόγους και όχι για την προσωπική τους ηλεκτρονική κοινωνική δικτύωση. Ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες διατηρούν την ιδιωτικότητά τους.