Από τον πρώτο ιππέα (132) έχει σωθεί το κεφάλι του και φυλάσσεται στο Μουσείο της Ακρόπολης και δε φαίνεται στην εικόνα. Οι επόμενοι ιππείς είναι στο έδαφος σε σκηνές προετοιμασίας. Ο γυμνός ιππέας (133) με το αριστερό χέρι στο κεφάλι προσπαθεί να διορθώσει την ταινία. Το δεξί του χέρι κρατά τα ηνία του αλόγου. Στέκεται κατενώπιον, φορώντας μόνο χλαμύδα. Ο επόμενος ιππέας (134) είναι κρυμμένος πίσω από το άλογο. Ακολουθεί ο ιππέας 135, οδηγός της ομάδας, που προσπαθεί να διορθώσει τις πτυχές του χιτώνα του. Τον βοηθά ο υπηρέτης (136) που είναι και η τελευταία μορφή της βόρειας ζωφόρου. Στον ώμο του έχει ριγμένο το ιμάτιο του κυρίου του. Η σύνθεση του λίθου αποτελεί το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη δυτική και στη βόρεια ζωφόρο.
(Μουσείο της Ακρόπολης 1145, Βρετανικό Μουσείο, 1816,0610.46.b)
Η φωτογραφία του rafitorres (flickr)
Λονδίνο, Βρετανικό Μουσείο, 1816,0610.46.b