sos

Νέο Λύκειο (4 ή 5 μαθήματα) (1ες Πανελλαδικές 2016)

Πεδία – Μαθήματα – Συντελεστές

neo_likeio_op_sidelestes_minedu

Πλήρη παρουσίαση του Νέου ΓΕΛ

Βάσεις  2000-2015   και πληροφορίες από πολλές πηγές για όλες τις σχολές .

http://sep4u.gr/sxoles/gel_new.html (ΓΕΛ)
http://sep4u.gr/sxoles/epal_new.html (ΕΠΑΛ)

Υπολογισμός Μορίων ΓΕΛ εδώ

Δυναμική συμπλήρωση Μηχανογραφικού εδώ


 

Παλαιό Λύκειο (6 ή 7 μαθήματα)

Βάσεις  2000-2015   και πληροφορίες από πολλές πηγές για όλες τις σχολές .

http://sep4u.gr/sxoles/gel.html (ΓΕΛ)
http://sep4u.gr/sxoles/epal.html (ΕΠΑΛ)

Υπολογισμός Μορίων ΓΕΛ εδώ

Δυναμική συμπλήρωση Μηχανογραφικού εδώ

Μαθήματα , συντελεστές αυξημένης βαρύτητας ανά κατεύθυνση και ανά πεδίο. Σε μία σελίδα τα βασικά στοιχεία του συστήματος εισαγωγής στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. [πατήστε εδώ]

Πόσο  συνεισφέρει το κάθε μάθημα στο τελικό αριθμό μορίων

Βαρύτητα Βαθμών

Όλοι οι επιτρεπτοί συνδυασμοί Πεδίων ανά Κατεύθυνση

Μηχανογραφικό δελτίο ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄ εδώ.

Μηχανογραφικό δελτίο ΕΠΑΛ Α΄πατήστε εδώ.

Μηχανογραφικό με βάσεις κατ. 90% εδώ

Μηχανογραφικό με βάσεις κατ. 10% εδώ

Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την Υποβολή του Μηχανογραφικού   εδώ.

Αθλήματα για ΤΕΦΑΑ  εδώ.

Προκήρυξη για ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ 2015 εδώ

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το 10% των θέσεων εισακτέων για το ακαδ. έτος 2015-2016 εδώ

Ενημέρωση υποψηφίων (μαθητών και αποφοίτων) σχετικά με τη λειτουργία των Στρατιωτικών Σχολών για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016  εδώ

22-10-14 Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 εδώ

Αριθμός Εισακτέων:

Εισακτέοι 2015 εδώ

AEI
Σύγκριση αριθμού εισακτέων ΑΕΙ 2015

Τα ΑΕΙ με την μεγαλύτερη % αύξηση

Τα ΑΕΙ με την μεγαλύτερη % μείωση

TEI
Σύγκριση αριθμού εισακτέων ΤΕΙ 2015

Τα ΤΕΙ με την μεγαλύτερη % αύξηση

Τα ΤΕΙ με την μεγαλύτερη % μείωση

AEI & TEI
ΑΕΙ & ΤΕΙ ταξινομημένα σε φθίνουσα σειρά % μεταβολής

ΑΕΙ & ΤΕΙ ταξινομημένα σε αύξουσα σειρά % μεταβολής

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*