Ο νεαρός έχασε τις αισθήσεις του, μετά τον "μαραθώνιο" online gaming, σε ίντερνετ καφέ στα προάστια του Πεκίνου. Διακομίστηκε σε νοσοκομείο ωστόσο οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν. Όπως έγινε γνωστό είχε ξοδέψει πάνω από 10.000 γιουάν (1.500 δολάρια) στο παιχνίδι, μέσα στον προηγούμενο μήνα.
Σύμφωνα με το BBC, δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι - κυρίως νεαροί - είναι εθισμένοι στα παιχνίδια μέσω Ίντερνετ. Η χώρα διαθέτει 450 εκατομμύρια χρήστες του Ίντερνετ, ενώ τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένα.
Το αρκτικόλεξο «ΡΙGS» (ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ), το οποίο χρησιμοποιούν Δυτικοευρωπαίοι και Αγγλοσάξονες επενδυτές και σχολιαστές, ως συνοπτικό τρόπο αναφοράς στους λαούς της Νότιας Ευρώπης και τις οικονομίες τους, δεν είναι μόνο μια κακόγουστη προσβολή. Είναι μια σύγχρονη εκδοχή του ιστορικού φαινομένου της αμφισβήτησης της ανθρώπινης φύσης του συνανθρώπου, της διαδικασίας κατά την οποία μέλη μιας εθνικής ομάδας υποβιβάζουν τα μέλη μιας άλλης στο επίπεδο των ζώων, μεταδίδοντας έμμεσα το μήνυμα ότι είναι άξια να τύχουν παρόμοια με αυτά μεταχείρισης.
Ελευθερωμένα πια από τον άνισο ανταγωνισμό με τους πιο μεγαλόσωμους και αρπακτικούς δεινοσαύρους, όταν οι τελευταίοι εξαφανίστηκαν πριν από 65 εκατ. χρόνια, τα μικρόσωμα θερμόαιμα θηλαστικά, που μέχρι τότε ζούσαν φοβισμένα στη σκιά των γιγάντιων ψυχρόαιμων ερπετών, συνήθως κάτω από τη γη, κατάφεραν επιτέλους να δουν το φως της ημέρας.
Έκτοτε τα θηλαστικά άρχισαν να μεγαλώνουν συνεχώς σε αριθμό ειδών και σε σωματικό μέγεθος, ώσπου με τη σειρά τους κατέκλυσαν τον πλανήτη μας, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη, που έρχεται να επιβεβαιώσει, για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, με μαθηματικές και στατιστικές μεθόδους, το κυρίαρχο μέχρι τώρα θεωρητικό «σενάριο» για την εξελικτική προϊστορία των προγόνων των σημερινών ζώων και του ανθρώπου.