Υλικό μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου
- Λεπτομέρειες
- Δημιουργήθηκε στις Πέμπτη, 26 Σεπτέμβριος 2013 20:59
Για το Επαγγελματικό Λύκειο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
- Το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch. Υπάρχει μεγάλη κοινότητα με χιλιάδες έτοιμες εφαρμογές και παραδείγματα.
- Για το Scratch υπάρχουν και βιβλία με ασκήσεις, όπως:
- το βιβλίο Scratch Play του τμήματος Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
- το βιβλίο Ειδικά Θέματα Προγραμματισμού σε Scratch του Inspiring Science και της Ελληνογερμανικής Αγωγής
- Τη σουίτα εφαρμογών γραφείου OpenOffice
- Κάποιες δραστηριότητες από Computer Science Unplugged (CS-Unplugged). Στις σελίδες υπάρχει μετάφραση, ενώ υπάρχει και ελληνική έκδοση (pdf) των δραστηριοτήτων.
- Το APPInventor για τον προγραμματισμό στην Α' τάξη.
- O Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου έχει εκδόσει ένα βιβλίο με δραστηριότητες για το App Inventor.
- Για το μάθημα "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ" της Β' τάξης, υπάρχουν εναλλακτικά άλλα δύο βιβλία:
- βιβλίο του αντίστοιχου μαθήματος της Β' ΓΕΛ
- βιβλίο του μαθήματος από συναδέλφους στη Χίο και Λέσβο.
- Για τον προγραμματισμό σε Python μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βιβλίο "Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με την Python" του συναδέλφου Ν. Αγγελιδάκη. Στον ίδιο ιστότοπο, εκτός από το βιβλίο, υπάρχει και ο πηγιαίος κώδικας των παραδειγμάτων του βιβλίου.
- Επίσης, για τον προγραμματισμό σε Python μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υλικό από το "Pythonies - Προγραμματισμός μέσα από παραδείγματα στην Python" των συναδέλφων Β. Βασιλάκη και Γ. Μπουκέα.
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε κάποια ερευνητική εργασία τον μικροελεγκτική Arduino. Επισκεφτείτε την αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου για να κατεβάσετε τον οδηγό "Προγραμματίζοντας με τον μικροελεγκτή Arduino".