Γενική Παρουσίαση για τη Μη-βίαιη Επικοινωνία (NVC)
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην παρουσίαση
Η Μη-βίαιη Επικοινωνία (NVC) είναι μια επικοινωνιακή δεξιότητα που αναπτύχθηκε από τον Rosenberg για να δημιουργήσει ένα επίπεδο προσωπικής επικοινωνίας (διαπροσωπική επικοινωνία, αλλά και επικοινωνία του ατόμου με τις δικές του/της εσωτερικές διαδικασίες) που να διευκολύνει μια ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων. Τον ενδιέφερε να κατανοήσει γιατί μερικοί άνθρωποι μπορούν να ανταποκριθούν με συμπόνια προς τα άλλα όντα, ενώ άλλοι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να ανακαλύψουν αυτή τη συμπόνια στον εαυτό τους. Ανακάλυψε ότι ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος έγκειται στο γεγονός ότι οι περισσότερες από τις κουλτούρες που γνωρίζουμε βασίζονται στην κριτική, την απόδοση λεκτικών τίτλων και τη «εξάσκηση ισχύος» αντί για την «ενδυνάμωση του να είμαστε μαζί». Από τις ρίζες του στην Ανθρωπιστική Ψυχολογία, καθώς και με έρευνα σε διαφορετικές πολιτιστικές παραδόσεις, δόμησε μια διαδικασία σε τέσσερα βήματα την οποία ονόμασε Μη-βίαιη Επικοινωνία (για να τιμήσει τις ρίζες της στα κινήματα της Μη-Βίας) και, επίσης, Ενσυναισθητική Επικοινωνία. Ο σκοπός της Μη-βίαιης Επικοινωνίας είναι η επίτευξη αυθεντικής έκφρασης καθώς και ενσυναισθητικής ακρόασης, με στόχο να λάβει υπόψη όλες τις ανάγκες που είναι ενεργές, και, από εκεί, να βρει στρατηγικές που να εξυπηρετούν όλους τους ανθρώπους που επηρεάζονται (ή όλα τα εσωτερικά μέρη ενός προσώπου, σε μια εσωτερική σύγκρουση).
Ενσυναίσθηση είναι η γεμάτη σεβασμό κατανόηση της εμπειρίας των άλλων. Αντί να προσφέρουμε ενσυναίσθηση συχνά έχουμε μια ισχυρή τάση να δώσουμε συμβουλές ή να καθησυχάσουμε ή να (επ)εξηγήσουμε τη δική μας θέση ή τα συναισθήματά μας. Ωστόσο, η ενσυναίσθηση μας προσκαλεί να αδειάσουμε το νου μας και να ακούσουμε τους άλλους με ολόκληρη την ύπαρξή μας.
Φεβρουαρίου 2015
NVC – Οι τέσσερις «καρέκλες» της επικοινωνίας – Δραστηριότητα
(περισσότερα εδώ)
«Νευρώνες Δύναμης»
Διαμεσολάβηση για την πρόληψη ενδοσχολικών συγκρούσεων
επιμορφώνει εκπαιδευτικούς, εκπαιδεύει μαθητές, συνδέει σχολεία, υποστηρίζει όσους συμμετέχουν
Επιμόρφωση στη Διαμεσολάβηση (μεταξύ ομοτίμων)
(μια προτεινόμενη δραστηριότητα – δράση – εκπαίδευση – εξάσκηση – κλπ)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ
Κυρίες, Κύριοι και διαμεσολαβητές Καλησπέρα σας. Είμαι η Μαργιάννα Δρίτσα από […]
Proceedings of «European/national initiatives to foster competency-based teaching and learning» European conference 2014
Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece
Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt
Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi
Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334
«Βλέπουμε καλά μονάχα με τις καρδιές μας. Ό, τι είναι αλήθεια σημαντικό είναι αόρατο για τα μάτια μας»
Σχολεία Συνεργατικής Μάθησης & Πρόληψης
Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην παρουσίαση

Social Links