Αυγ 112012
 

Το Σχολείο, ανταποκρινόμενο στις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες, έχει σκοπό τη συνολική βελτίωση του επιπέδου σπουδών του μαθητή καθώς και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Στοχεύει στη διαμόρφωση ενός δημιουργικού και ανοικτού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης. Η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον/την εκπαιδευτικό που η επιμόρφωσή του προβάλλει ως πρωταρχική ανάγκη καθώς αφορά τον μετασχηματισμό του σε ενεργό και κριτικό αναδημιουργό του νέου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Στα πλαίσια λοιπόν της αναγκαιότητας της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, η Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί, προγραμματίζει την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με έναρξη την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012. Η συγκεκριμένη επιμόρφωση έχει εισαγωγικό χαρακτήρα και αφορά διδακτικές πρακτικές και θέματα θεωριών μάθησης, με έμφαση στις σύγχρονες θεωρίες και σύγκρισή τους με τις παλαιότερες καθώς και εφαρμογή καλών πρακτικών στο Φύλλο Εργασίας και στην Αξιολόγηση του μαθητή.

Εισηγητές – επιμορφωτές θα είναι οι: κ.Σωκράτης Τουμπεκτσής και κ.Μένιος Δελιγκάς

Το πρόγραμμα της αρχικής επιμορφωτικής δράσης είναι το εξής:
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
1ο δίωρο, ώρα 5.10 – 6.40μ.μ.

  • Θεωρίες Μάθησης.
    Θα αναπτυχθούν οι βασικές θεωρίες διδασκαλίας και μάθησης. Συμπεριφοριστικές και γνωστικές θεωρίες.
  • Η ελληνική πραγματικότητα σε σύγκριση με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα
    Θα γίνει προσέγγιση της εφαρμογής των παραπάνω θεωριών στα ευρωπαϊκά σχολεία και σύγκριση με την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.

2ο δίωρο, ώρα 7.00 – 8.30μ.μ.

  • Διαμόρφωση Ομάδας ? Τα 15 βήματα και οι αρχές καλής λειτουργίας της ομάδας.
    Θα υλοποιηθεί η διαμόρφωση ομάδων για συνεργατική μάθηση και θα συζητηθούν οι βασικές αρχές που διέπουν τη θετική προσέγγιση της διαμόρφωσης μιας ομάδας

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012
1ο δίωρο, ώρα 5.10 – 6.40μ.μ.

  • Αξιοποίηση φύλλου εργασίας
    Τρόποι διαχείρισης και  αξιοποίησης ενός φύλλου εργασίας κατά τη συνεργατική μάθηση

2ο δίωρο, ώρα 7.00 – 8.30μ.μ.

  • Αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας
    Αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας με βάση τη συνεργατική μάθηση. Μελέτη περιπτώσεων αξιολόγησης για τα διάφορα μοντέλα μάθηση