Ο θεσμός της ενσωμάτωσης των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα

Στόχος της έρευνας μας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο αισθάνονται ενσω¬ματωμένοι, σύμφωνα με την υποκειμενική τους εκτίμηση, οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΜΜΕΜΔ) στην τάξη τους, δεδομένου ότι:
• η μετωπική διδασκαλία κυριαρχεί κατά 90% στη διδακτική πράξη,
• το αναλυτικό πρόγραμμα είναι κοινό για όλους τους μαθητές, ένδειξη του ότι στο σχολείο δεν αναγνωρίζονται οι ατομικές διαφορές στη μάθηση, αλ¬λά αντιμετωπίζονται ομοιόμορφα και με καθολικό τρόπο ανόμοιοι μαθητές,
• οι απαιτήσεις από μέρους του σχολείου για καλές επιδόσεις είναι ίδιες για όλους, ανεξάρτητα από τη δυνατότητα ανταπόκρισης, και η αξιολογική με¬ταχείριση κοινή σε μαθητές με διαφοροποιημένες ανάγκες και ικανότητες.

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο