Σήμερα η ποικιλομορφία, η πολυπλοκότητα και η συνθετότατα στην εκπαιδευτική πράξη αυξάνει. Έτσι η γνωριμία με νέες μεθόδους προσέγγισης και αποκωδικοποίησης της συμπεριφοράς των μαθητών καθίσταται περισσότερο από ποτέ αναγκαία. Ο εξοπλισμός του εκπαιδευτικού με ανάλογη γνώση έχει ως επακόλουθο τη βελτίωση της παρατηρητικής ικανότητας ως προς τη διαγνωστική αξιολόγηση και επιπλέον επιφέρει αύξηση της επικοινωνιακής δυνατότητας με τα τόσο ευεργετικά αποτελέσματα που αυτό μπορεί να έχει στην ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη άσκηση του εκπαιδευτικού έργου. Μια τέτοια ευκαιρία προσφέρεται στους εκπαιδευτικούς μέσα από το πλαίσιο του προγράμματος της ημερίδας, το οποίο αντλώντας τα θέματά του από την Art- Therapy είναι διαρθρωμένο κατά τρόπο που αναδεικνύεται, η θεραπευτική ιδιότητα της παιδικής τέχνης και επιπλέον καταδεικνύεται η σχέση του σχολείου με τις θεραπείες μέσω τέχνης.