Παιδαγωγικές και Διδακτικές προσεγγίσεις σε ένα Σχολείο για Όλους

Οι νέες αντιλήψεις της κοινωνίας για τον άνθρωπο έχουν συντελέσει στη διαφοροποίηση των στάσεων απέναντι στον «παράδοξο Άλλο».

Η ετερότητα, «εκείνος ο άλλος» τείνει να αντιμετωπίζεται με θεσμικά μέτρα και συμπεριφορές τέτοιες που δημιουργούν ένα πλαίσιο προϋποθέσεων και αρχών μη διαχωρισμού και αποκλεισμού, μη στιγματισμού αλλά αποδοχής. Εκδηλώνεται δε αυτό διεθνώς όχι μόνον μέσα από τη στάση των παγκόσμιων οργανισμών ( Unesco Salamanca 1994) αλλά και από την εθνική νομοθεσία των διάφορων κρατών.

Διαθέσιμα Αρχεία

Εξώφυλλο
Εξώφυλλο
“Το Σχολείο για Όλους”
Περιεχόμενα - Εισαγωγή