Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (κλάδου ΠΕ:70) για τη θέση του Καραγκιόζη στο Σχολείο

Φασματοσκοπώντας κανείς το ελληνικό Θέατρο Σκιών διαπιστώνει ότι από διδακτική και ψυχοπαιδαγωγική σκοπιά είναι συμβατό με το χώρο του σχολείου και με εκείνα που σε αυτό επιδιώκονται . Και τούτο διότι μπορεί να συμβάλει στην εποπτικότητα της διδασκαλίας παρουσιάζοντας τις πληροφορίες με οπτικό και γενικότερα αισθητηριακό τρόπο , πράγμα που συντελεί στην καλλίτερη αφομοίωση και συγκράτηση τους από τους μαθητές , ενώ παρωθεί σε αυτόβουλη συμμετοχή (διδακτική αρχή της αυτενέργειας ) ένεκα της ευκολίας χειρισμού του εκ μέρους των παιδιών. Επιπλέον η δυνατότητά του να συνδυάζει το παιχνίδι με την εργασία, οι ανιμιστικές του δυνατότητες, η ιδιότυπη δραματουργία του κ.α. είναι κάποιες ψυχοπαιδαγωγικές εκφάνσεις οι οποίες αξιοποιούμενες στην εκπαιδευτική διαδικασία θα μπορούσαν να προσδώσουν στη διδασκαλία ελκυστικότητα και περισσότερη αποτελεσματικότητα (Πατσάλης 2009)….

Διαθέσιμα Αρχεία

Πλήρες κείμενο
Πλήρες κείμενο