RSS Feed
Άρθρα
Σχόλια

Monthly Archive for Ιανουαρίου, 2013

 
 
 
 
Α Γενικά θεωρητικά. Η συμπλήρωση του εντύπου ακολουθεί πιο παρακάτω
 
Χαρακτηριστικές μέθοδοι διδασκαλιών και παιδαγωγικών προσεγγίσεων οι οποίες αξιοποιούν τις αρχές της Κοινωνικο-γνωστικής θεωρίας Μάθησης (Constructivism)
_ Διερευνητική μέθοδος
_ Ομαδοσυνεργατική μέθοδος
_ Μέθοδος κατάκτησης εννοιών
 

Tεχνικές:
_ Παιχνίδι ρόλων. Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει το πλαίσιο και δημιουργεί
καρτέλες ρόλων για τα πρόσωπα του παιχνιδιού.
_ Προσομοίωση. Οι μαθητές συμμετέχουν σε δραστηριότητες που
ανταποκρίνονται […]

Read Full Post »

Α. Στοχοταξινομία του Bloom
To 1956 ο Benjamin Bloom, ένας εκπαιδευτικός ψυχολόγος στο πανεπιστήμιο του Σικάγου, πρότεινε μια ταξινόμηση-κατάταξη (ταξονομία) σε ιεραρχική μορφή των εκπαιδευτικών στόχων (educational objectives). Οι εκπαιδευτικοί στόχοι μπορούν να διακριθούν σε τρεις τομείς:
α) τον γνωστικό (cognitive), που αφορά τις διεργασίες της γνώσης β) τον συναισθηματικό (affective), που αφορά τις στάσεις (attitudes) και […]

Read Full Post »