RSS Feed
Άρθρα
Σχόλια

Monthly Archive for Μαρτίου, 2012

Στο Δημοτικό Σχολείο Χρυσοβίτσας Ιωαννίνων πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας από το Σχολικό Σύμβουλο της 4ης
Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Πολυδεύκη Ασωνίτη.
Στις δραστηριότητες  που πραγματοποιήθηκαν στις 15-03-2012, συμμετείχαν οι μαθητές όλων των τάξεων του Σχολείου καθώς και όλοι οι εκπαιδευτικοί.
Το υλικό επεξεργάστηκες σύμφωνα με τις οδηγίες του Εθνικού Κάντρου Βιβλίου.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες προκειμένου να επεξεργαστούν από κοινού […]

Read Full Post »

Σήμερα, Παρασκευή 30-03-2012 πραγματοποιήθηκε βιωματική διδασκαλία στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων στη Γλώσσα και Λογοτεχνία, από το Σχολικό Σύμβουλο της 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ιωαννίνων, Πολυδεύκη Ασωνίτη, στο πλαίσιο του Νέου Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών.
Συμμετείχαν οι 54 μαθητές των τριών τμημάτων της Β΄ Τάξης, με τις εκπαιδευτικούς: Γεωργία Χολέβα, Ζωή Παγγέ και Χαρά Μαρμαγέλου.
Τη διδασκαλία παρακολούθησαν […]

Read Full Post »

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών κύκλων για το Νέο Πιλοτικό Πρόγραμμα σπουδών, θα πραγματοποιηθεί τριήμερη βιωματική διδασκαλία στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων σχετικά με τα Μαθήματα: της Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και της Γεωγραφίας.
Οι διδασκαλίες θα πραγματοποιηθούν από το Σχολικό Σύμβουλο της 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ν. Ιωαννίνων, κ. Πολυδεύκη Ασωνίτη.
Η πρώτη θα αρχίσει τη Δευτέρα, 26-03-2010 τις […]

Read Full Post »

Περί Αξιολόγησης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Συγχέεται
Με με όρους όπως η μέτρηση, βαθμολογία, εξέταση
Είναι
Διαδικασία συστηματικής συλλογής και ανάλυσης δεδομένωνπου βοηθά στον εντοπισμό στοιχείων απαραίτητων για τη βελτίωση του αξιολογουμένου.
Το αντικείμενό της

Ένα εκπαιδευτικό σύστημα

Μια σχολική μονάδα

Ένα πρόγραμμα σπουδών

Ένα σχολικό εγχειρίδιο

Άλλο υλικό

Τον εκπαιδευτικό

Το μαθητή

Μοντέλα Αξιολόγησης

Το Τεχνοκρατικό

Το πλουραλιστικό

Στο Τεχνοκρατικό η αξιολόγηση

Νοείται ως ένας μηχανισμός ελέγχου στην εκπαίδευση

Ορίζεται ποσοτικά με […]

Read Full Post »