RSS Feed
Άρθρα
Σχόλια

Monthly Archive for Μαρτίου, 2010

        «Η Ευέλικτη Ζώνη ως Ανοικτή
Επικοινωνιακή Κριτική Διδασκαλία  
 
      Εκπαιδευτική Επιμορφωτική Συνάντηση
              21ο δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων                                                        
                     17 Μαρτίου 2010
 
            Την Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010, στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων θα πραγματοποιηθεί Εκπαιδευτική Επιμορφωτική Συνάντηση, με θέμα: ?Η Ευέλικτη Ζώνη ως Ανοικτή Επικοινωνιακή Κριτική Διδασκαλία?.
            Τη συνάντηση διοργανώνει ο Σχολικός Σύμβουλος της 3ης Εκπαιδευτικής […]

Read Full Post »

Ο μικρός φαλαγγίτης

Αναγνωστικό Ε΄Τάξης Δημοτικού του 1940
Συγγραφείς: Δημ. Κοντογιάννης, Γ. Μέγας, Π. Νιρβάνας, Δημ. Γ. Ζήσης
Εικονογράφος: E. Τερζόπουλος

Πρόκειται για μια εικόνα με έντονα προστακτικά σημεία στο βαθμό
που προστάζει τους μαθητές να αποδεχθούν ως πρότυπο το φασιστικό
χαιρετισμό του εικονιζόμενου παιδιού. Η ιδεολογικά φορτισμένη αυτή εικόνα
αναθέτει στους μαθητές την υιοθέτηση στάσεων οι οποίες ουδεμία σχέση
εμφανίζουν με τις πραγματικές […]

Read Full Post »

 Ο Πολυδεύκης Ασωνίτης είναι Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ν. Ιωαννίνων. Είναι η τρίτη του κρίση για τη θέση αυτή  μετά από πολύ δύσκολες  διαδικασίες. Είναι Υποδιευθυντής στο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (ΠΕΚ) Ιωαννίνων. Διδάσκει στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωαννίνων τα Μαθήματα: "Εκπαιδευτική Αξιολόγηση" και "Σύγχρονες Παιδαγωγικές Κατευθύνσεις". Έχει επιλεγεί στο "Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης" με […]

Read Full Post »

 
 
Η εποικοδομητική θεωρία που διαποτίζει το ΔΕΠΣ και τα ΑΠΣ ορίζει τη μάθηση ως μία κοινωνικά προσδιορισμένη δραστηριότητα που επιτυγχάνεται μέσα σε κατάλληλα λειτουργικά και ενθαρρυντικά περιβάλλοντα ενώ απορρίπτει τη διδασκαλία διακριτών δεξιοτήτων.[1]
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως ενεργητικοί συντελεστές της μάθησης ενώ ο ρόλος του εκπαιδευτικού έγκειται στη δόμηση […]

Read Full Post »