RSS Feed
Άρθρα
Σχόλια

Monthly Archive for Νοέμβριου, 2012

Πολυδεύκης Ασωνίτης
Μάθημα 2ο        
26-11-2012 Α. Τεχνολογικά Μαθήματα
 Πρέπει:
?      Να  αποκαλύπτουν τη δομή
?      Να συμπεριλαμβάνουν τη διασύνδεση με τα άλλα μαθήματα
?      Να ελέγχονται ως προς την παρούσα αλλά και τη μελλοντική σημασία τους
?      Να δημιουργούν συνάφειες με:
*Τεχνική και οικονομία
*Τεχνολογία με κοινωνικό, πολιτισμικό και ιδιωτικό τομέα
*Τεχνική και περιβάλλον
*Τεχνική και επαγγελματική δραστηριότητα
 
Β. Μοντέλα Διδακτικής Τεχνολογικών  
             μαθημάτων
?      Το […]

Read Full Post »

 
 
 
 
ΠΟλυδεύκης Ασωνίτης
Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων
   
              Α. ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
 
 
1)   ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ
(Paul Heman, αρχές δεκαετίας ΄60)
Μοντέλο του Βερολίνου
 
Κεντρική θέση:
*  Οι ανθρωπιστικές αξίες
* Η μόρφωση του ανθρώπου
* Η βελτίωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς ως ιδεατός σκοπός
 
Στάδια Διδασκαλίας
 ·       Πρόθεση
·       Θέμα
·       Μέθοδος
·       Μέσα
·       Προϋποθέσεις
·       Αξιολόγηση
 

 
2)   ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ (Klafki)
         […]

Read Full Post »