Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Οκτώβριο 2015 και ολοκληρώθηκε τον Μάιο 2016. Οι μαθητές της Στ΄ τάξης πραγματοποίησαν έρευνα για τις δραστηριότηες του ελεύθερου χρόνου των συμμαθητών τους και δημιούργησαν απρουσιάσεις Power Point για τ’ αποτελέσματα της έρευνας καθώς, επίσης, και για τους διάσημους αθλητές κι ολυμπιονίκες της χώρας τους. Διδάχτηκαν τρία ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδαι, τα οποία, βιντεοσκόπησαν και υποτίτλισαν σ’ αγγλικά ώστε να γίνουν κατανοητά και να παιχτούν στις συνεγαζόμενες χώρες (Πολωνία, Ρουμανία. Βουλγαρία).
Αντίστοιχα, παρακολούθησαν βίντεοή/και παρουσιάσεις Power Point των συνεργαζόμενων χωρών κι έμαθαν να παίζουν τα δικά τους παραδοσιακά παιχνίδια, τα οποία και βιντεοσκόπησαν.
Πραγματοποίησαν έρευνα στο διαδίκτυο για υπερατλαντικά παραδοσιακά παιχνίδια, τα οποία διάχτηκαν και βιντεοσκόπησαν για να τα παρουσιάσουν και στις συνεργαζόμενες χώρες.
Τέλος, διδάχτηκν και βιντεοσκόπησαν και τρεις ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Με τηλεδιασκέψεις (Skype) γνωρίστηκαν και συνομίλησαν με τους μαθητές των συνεργαζόμενων χωρών διαπιστώνοντας ομοιότητες και διαφορές στα παιχνίδια που παρουσίασε κάθε χώρα.
Οι στόχοι του προγράμματος υλοποιήθηκαν, καθώς οι μαθητές χρησιμοποίησαν την αγγλική γλώσσα για να επικοινωνήσουν με τους μαθητές των συνεργαζόμενων χωρών, καθώς και για να περιγράψουν τους κανόνες των παιχνιδιών που παρουσίασαν, διασκέδασαν παίζοντας ελληνικά και ξένα παραδοσιακά παιχνίδια, γυμνάζοντας ταυτόχρονα νου και σώμα, παρατήρησαν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα παιχνίδια των συνεργαζόμενων χωρών και ανακάλυψαν καινούριους τρόπους διασκέδασης στον ελεύθερο χρόνο τους.