Τα τρέχοντα προγράμματα προετοιμασίας των μελλοντικών εκπαιδευτικών, συχνά, περιλαμβάνουν διαλέξεις, ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων, παρατήρηση διαδασκαλιών και ένα ή δύο εξάμηνα πρακτικής εξάσκησης διδασκαλίας σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης. Ωστόσο, η παρατήρηση μιας διδασκαλίας δεν δίνει στους αρχάριους εκπαιδευτικούς την δυνατότητα να μπουν στην γνωστική διαδικασία λήψης αποφάσεων, όπως θα έκανε ένας έμπειρος εκπαιδευτικός κατά την διεξαγωγή του μαθήματος. Επιπλέον, η πρακτική εξάσκηση τις περισσότερες φορές δεν συνοδεύεται από ανατροφοδότηση και έτσι χάνει μέρος της αξίας Διαβάστε περισσότερα