2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεών Γρεβενών    "ΑΜΠΕΛΟΣ. ΠΟΛΥΤΙΜΟΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΑΓΑΘΟΝ".

ΕΙΣΑΓΩΓΗ- ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΕΞΑΚΤΙΝΩΣΗ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ - ΔΙΑΧΥΣΗ - ΔΙΚΤΥΩΣΗ - ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΑΡΧΙΚΗ

ΣΤΟΧΟΙ

Γνωστικοί

*      Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή από την εποχή του Ομήρου μέχρι σήμερα, να διαπιστώσουν τα παιδιά την επίδραση που είχε και έχει η εκμετάλλευση του αμπελιού στην οικονομική, πολιτιστική και κοινωνική ζωή του τόπου . 

*     Το αμπέλι και τα παράγωγά του είναι ένα από τα βασικά προϊόντα της χώρας μας. Ο πρώτος στόχος λοιπόν είναι ν' αποκτήσουν οι μαθητές με βιωματικό τρόπο γνώσεις γύρω απ' το φυτό, τον καρπό και τα παράγωγά του, τις τοπικές παραδοσιακές ποικιλίες που καλλιεργούνταν παλιότερα και την προοπτική της βιολογικής καλλιέργειας.

Συναισθηματικοί

*     Με την ενεργό εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία της έρευνας με συνέντευξη σε ομάδες, στόχος είναι οι μαθητές ν' αναπτύξουν πρωτοβουλίες, ν' αποκτήσουν αυτοπεποίθηση  και να αισθανθούν τη χαρά της δημιουργίας.

*     Να περάσουν οι μαθητές σε ανώτερες στρατηγικές μάθησης:  να μάθουν να συνεργάζονται, να αποκτούν τη γνώση μέσα από έρευνα, να συμμετέχουν όλα ανεξαιρέτως, ανάλογα με τις δεξιότητές τους και να αποκτούν παράλληλα νέες ικανότητες και κυρίως η στάση τους απέναντι στη μάθηση να σταματήσει να είναι πια παθητική και να γίνει ενεργητική - να τους γεμίζει ικανοποίηση και χαρά.

Ψυχοκινητικοί

*     Να αναπτύξουν οι μαθητές μας δεξιότητες παρατήρησης, έρευνας, συνεργασίας, καταγραφής και επεξεργασίας πληροφοριών (ιδιαίτερα με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών), ώστε οι γνώσεις και τα συμπεράσματα που θα προκύψουν να οδηγήσουν του μαθητές σε μια θετική στάση για την εκπαιδευτική διαδικασία.

*     Να μάθουν οι μαθητές χρησιμοποιώντας τα γνωστά και οικεία στοιχεία, να διερευνούν καινούρια γνωστικά πεδία και σχέσεις, για γεγονότα που συνέβησαν στο παρελθόν ή πρόκειται να συμβούν στο μέλλον.

*     Με την ενασχόλησή τους αυτή να γίνουν περισσότερο ευαισθητοποιημένα και συνειδητοποιημένα άτομα μέσα από την κατανόηση των περιβαλλοντικών και άλλων προβλημάτων και να προτείνουν τα ίδια λύσεις .

*     Να γνωρίσουν οι μαθητές καλύτερα το περιβάλλον και μέσα απ' τη σχέση που θα δημιουργηθεί, να νιώσουν  ότι είναι και οι ίδιοι μέρος της φύσης, οπότε να προκύψει  αβίαστα η ανάγκη να την προστατέψουν.

*     Να γνωρίσουν καλύτερα το περιβάλλον και μέσα απ' τη σχέση που θα δημιουργηθεί να νιώσουν την ανάγκη να διαφυλάξουν την αυθεντικότητά του, ώστε να το κληροδοτήσουν ατόφιο στις επερχόμενες γενιές.  

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ- ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΕΞΑΚΤΙΝΩΣΗ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ - ΔΙΑΧΥΣΗ - ΔΙΚΤΥΩΣΗ - ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΑΡΧΙΚΗ

                2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεών Γρεβενών    "ΑΜΠΕΛΟΣ. ΠΟΛΥΤΙΜΟΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΑΓΑΘΟΝ".