2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεών Γρεβενών |
- |
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Η Υπεύθυνη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Νομού Γρεβενών κ. Άννα Κορέλλα.
Ο Προϊστάμενος του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεών κ. Χρήστος Στ. Λιάκας.
Ο Συντονιστής του Προγράμματος δάσκαλος κ. Αργύριος Καραλιόλιος.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου Δημήτρης, Σύμβουλος Βιολογικής Γεωργίας της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Γρεβενών.
Ο κ. Σπανός Σπύρος, Γεωπόνος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Γρεβενών.
Η κ. Χαντάβα Ευαγγελία. Σύμβουλος Επιχειρήσεων.
Ο κ. Κριθαριώτης Διονύσιος, Γραμματέας του Αγροτικού Συνεταιρισμού Αμυγδαλεών Γρεβενών.
Ο Δήμος Γρεβενών.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αμυγδαλεών Γρεβενών.
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς (δίκτυο: "Βιοποικιλότητα. Το εργαστήρι της ζωής"),
Η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθηνών (δίκτυο: "Άμπελος. Πολύτιμον της Μεσογείου Αγαθόν").
Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (δίκτυο: "Πράσινες γωνιές της γειτονιάς μου").
Η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών.
Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Νομού Γρεβενών κ. Άννα Κορέλλα.
Ο κ. Ευθύμιος Καραπούλιος, ιερέας της ενορίας μας.
Ο κ. Τούλιας Αθανάσιος (ιδιοκτήτης "ρακοκάζανου" - συνέντευξη).
Ο κ. Μπουρέλλας Μ. Κων/νος (ιδιοκτήτης "ρακοκάζανου").
Ο κ. Παπαλιούρας Στέφανος (ιδιοκτήτης αμπελώνα).
Ο κ. Λιάκας Χριστόφορος (ιδιοκτήτης αμπελώνα) και ο κ. Παπαλιούρας Δημήτριος (ιδιοκτήτη αμπελώνα-συνέντευξη).
Ο κ. Λιάκας Στ. Χρήστος Προϊστάμενος του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεών.
Ο Συντονιστής του προγράμματος κ. Αργύριος Καραλιόλιος, δάσκαλος του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεών.
Οι γονείς των μαθητών του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεών.
Οι παρακάτω μαθητές όλων των τάξεων του 2/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεών:
α/α |
Ονοματεπώνυμα μαθητών |
Τάξη |
1 |
Ευάγγελος |
Α΄ |
2 |
Ευάγγελος |
Β΄ |
3 |
Νικόλαος |
Γ΄ |
4 |
Μακεδονία |
Γ΄ |
5 |
Βασίλειος |
Γ΄ |
6 |
Γεώργιος |
Δ΄ |
7 |
Κλεάνθη |
Δ΄ |
8 |
Παρασκευή |
Δ΄ |
9 |
Αθανασία |
Ε΄ |
10 |
Ιωάννης |
ΣΤ΄ |
11 |
Μακεδονία |
ΣΤ΄ |
- |
2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεών Γρεβενών |