Νηπιαγωγείο Δελφών

"Δεν υπάρχει ίσως γωνιά στη γη μας που να ζυμώθηκε τόσο πολύ από τις χθόνιες δυνάμεις και από το απόλυτο φως" (Γιώργος Σεφέρης…για τους Δελφούς)

Νηπιαγωγείο Δελφών – πιλοτικό σχολείο για το σχολικό έτος 2020-21

Written By: nipdelf - Σεπ• 11•20

Αφορά στην εφαρμογή των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» στο νέο σχολικό έτος 2020-21.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην πιλοτική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης.

Στόχος είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών, Ζωντανών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών. 

Πλατφόρμα Δεξιοτήτων: http://iep.edu.gr/el/skill_labs

Σχετική ανάρτηση στα Νέα της Φωκίδας (fokidanews.gr) εδώ

Μαθαίνουμε ασφαλείς!

Written By: nipdelf - Σεπ• 11•20
minedu-mathainoumeasfaleis-checklist-gia-goneis

Ενημερωθείτε σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων από τον Σεπτέμβριο του 2020, τη λοίμωξη COVID-19, τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού, τις απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση εμφάνισης
περιστατικού ύποπτου για λοίμωξη COVID-19 και γενικά την ασφαλή
επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων εδώ

Επίσης, στην στην ιστοσελίδα mathainoumeasfaleis.gov.gr περιλαμβάνονται οδηγίες, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, σχετικοί σύνδεσμοι, υπουργικές αποφάσεις, οδηγίες του ΕΟΔΥ αλλά και άλλες ενέργειες και δράσεις του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πρόληψη εξάπλωσης του κορωνοϊού. 

Καλό Καλοκαίρι!

Written By: nipdelf - Ιούν• 30•20

«Καλοκαιρινή Περιπέτεια»

Written By: nipdelf - Ιούν• 16•20

Μια δημιουργική συνεργασία μεταξύ των δύο υποτμημάτων του Νηπιαγωγείου μας.

Διανύουμε την τρίτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, μετά τη λήξη του περιορισμού που είχε επιβληθεί για λόγους δημόσιας υγείας (αποφυγή διασποράς κορωνοϊού Covid-19). Τα παιδιά απολαμβάνουν τις στιγμές που περνούν στο σχολείο με τους φίλους τους, αλλά πάντα τους λείπουν οι συμμαθητές/τριές τους από το άλλο τμήμα… Γι’ αυτό προσθέσαμε κι έναν πίνακα ανακοινώσεων στην τάξη, ώστε τα παιδιά να αφήνουν μηνύματα και ζωγραφιές στους φίλους τους, που τους λείπουν!

Σε συνέχεια αυτής της πρακτικής, προέκυψε μια όμορφη, δημιουργική συνεργασία μεταξύ των δύο υποτμημάτων.

Όλα ξεκίνησαν όταν με τα παιδιά του Β’ υποτμήματος παίξαμε ένα ωραίο παιχνίδι με καλοκαιρινούς ήχους. Αφού έγινε η διάκριση μεταξύ οργανωμένων και ανοργάνωτων ήχων, τα παιδιά άκουσαν μια ποικιλία από καλοκαιρινούς ήχους και τους αντιστοίχισαν με εικόνες. Οι ήχοι που άκουσαν ήταν: τζιτζίκια, φωνές από παιδιά που παίζουν, πλοίο που σφυρίζει, γρύλος, ελαφρύς κυματισμός θάλασσας, ρακέτες σε παραλία, αγριεμένη θάλασσα. Αφού παίξαμε με τους ήχους και ολοκληρώθηκε η αντιστοίχιση ήχου-εικόνας, προτείναμε στα παιδιά να φτιάξουμε μια ιστορία, χρησιμοποιώντας τους ήχους που ακούσαμε. Τα παιδιά το ένα μετά το άλλο έλεγαν τις ιδέες τους για το πώς θα αρχίσει η ιστορία, τι μπορεί να γίνει στη συνέχεια και πώς θα τελειώσει. Η νηπιαγωγός κατέγραφε την ιστορία σε χαρτί και όταν τελείωσε, τους τη διάβασε βάζοντας να ακούγονται και οι αντίστοιχοι ήχοι (ηχοϊστορία). Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το έργο τους!

Την επόμενη μέρα το παιχνίδι με τους καλοκαιρινούς ήχους επαναλήφθηκε με το Α’ υποτμήμα. Μόλις τελείωσε η αντιστοίχιση ήχου-εικόνας αναφέραμε ότι τα παιδιά του άλλου τμήματος έφτιαξαν μια ηχο-ιστορία και φυσικά θέλησαν να την ακούσουν… Τους άρεσε πάρα πολύ, αλλά περισσότερο ενθουσιάστηκαν με την ιδέα να κάνουν έκπληξη στους φίλους τους και να εικονογραφήσουν την ιστορία τους!

Αφού έδωσαν πρώτα έναν τίτλο στην ιστορία, την χωρίσαμε σε 7 μέρη -όσα και τα παιδιά του υποτμήματος- και κάθε παιδί ανέλαβε να εικονογραφήσει και μια σκηνή της ιστορίας. Το αποτέλεσμα τους έδωσε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση!

Την άλλη μέρα τα παιδιά του Β΄ υποτμήματος είδαν την την ιστορία τους «δεμένη», εικονογραφημένη από τους φίλους τους και ενθουσιάστηκαν!

Δυστυχώς, δεν μπορούν όλα τα παιδιά να έχουν από ένα αντίγραφο αυτής της ιστορίας… Γι’ αυτό και φτιάξαμε αυτό το ψηφιακό βιβλίο, ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να επανέρχονται και να το διαβάζουν όποτε θέλουν! Η δεμένη ιστορία τοποθετήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας!

Book titled 'Practice Book'Read this book made on StoryJumper

Αυτή ήταν μια από τις δικές μας «ιστορίες ξανά στην τάξη», καθώς επανασυνδεόμαστε σε μια διαφορετική πραγματικότητα και σε νέες συνθήκες, αλλά με την αίσθηση ότι ανήκουμε σε μια ομάδα, όπου υπάρχει «νοιάξιμο» και αλληλοϋποστήριξη ακόμα και σε δύσκολες περιόδους…

Και σε άλλες… καλοκαιρινές περιπέτειες!

Επιστροφή στο σχολείο… με ασφάλεια!

Written By: nipdelf - Μαΐ• 31•20

Παιδάκια αγαπημένα!

Επί δυόμιση μήνες, μείναμε σπίτι, προστατέψαμε τον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας, μείναμε ασφαλείς… 

Αύριο το πρωί επιστρέφουμε όλοι στο αγαπημένο μας σχολείο! Το σχολείο μας βέβαια και η καθημερινότητά μας εκεί, δεν μπορεί να είναι ίδια με αυτή, πριν την εμφάνιση του κορωνοϊού.

Η τάξη μας έχει αλλάξει: τα παγκάκια είναι λιγότερα, τα τραπέζια έχουν μόνο δύο καρεκλάκια και είναι σε απόσταση, μαξιλάρια δεν υπάρχουν, έχουν αποσυρθεί πολλά παιχνίδια και κάθε παιδί  θα έχει τα δικά του ατομικά υλικά (μαρκαδόρους, κόλλα, ψαλίδι, μολύβι, πλαστελίνη). Θα πλένετε πολλές φορές στη διάρκεια της μέρας τα χέρια σας και θα χρησιμοποιείτε αντισηπτικό κάθε φορά που αλλάζετε γωνιά ή παιχνίδι.  Ξέρουμε ότι σας ακούγεται δύσκολο (κι εμάς το ίδιο…!) αλλά θα προσαρμοστούμε σιγά-σιγά όλοι… και θα καταφέρουμε να μείνουμε ασφαλείς και στο σχολείο!

Διαβάστε μαζί με τους γονείς σας τις παρακάτω οδηγίες

Πατήστε πάνω στην εικόνα

Μπορείτε να δείτε μαζί και να συζητήσετε και το βιντεάκι που ακολουθεί:

Εμείς, οι δασκάλες σας, όπως τόσο καιρό σας κάναμε παρέα εδώ στο blog, με την κατηγορία «Μένουμε Σπίτι», έτσι και τώρα θα προσπαθήσουμε να οργανώσουμε ευχάριστες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη, προκειμένου να περάσουμε καλά και να προσαρμοστούμε στη νέα σχολική πραγματικότητα!

Σας περιμένουμε με χαρά και χαμόγελο!

Καλή μας αντάμωση!

Μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού COVID-19 για τα Νηπιαγωγεία

Written By: nipdelf - Μαΐ• 29•20
Οδηγίες-για-νηπιαγωγεία-παιδικούς-και-βρεφονηπιακούς-σταθμούς

Παιχνίδια… με τα έντομα!

Written By: nipdelf - Μαΐ• 25•20

Καλημέρα παιδιά!

Τώρα που ο καιρός είναι ζεστός και βγαίνουμε συνέχεια έξω, απολαμβάνουμε τη φύση και παρατηρούμε τα μικροσκοπικά έντομα που περπατάνε, πηδούν και πετούν παντού! Είμαστε σίγουροι ότι τα περισσότερα τα γνωρίζετε και τα παρατηρείτε στις βόλτες σας… όπως κάνατε και στα διαλείμματα, στην αυλή του σχολείου μας!

Παίξτε το παρακάτω παιχνίδι, βρείτε τα αινίγματα και αναγνωρίστε τα έντομα!

Για να δούμε… θα αναγνωρίσετε τα έντομα και από τον ήχο τους; Παίξτε το παρακάτω παιχνίδι με ζευγάρια, ταιριάζοντας ήχο με εικόνα!

Μπορείτε να μεγαλώσετε την εικόνα πατώντας στα βελάκια (πάνω δεξιά)

Τώρα που ξαναθυμηθήκαμε τα έντομα… μπορείτε να φτιάξετε και ομαδούλες. Ποια πετούν, ποια πηδούν, ποια περπατούν; Σύρετε κάθε έντομο στην ομάδα που πιστεύετε ότι ανήκει.

Μπορείτε να μεγαλώσετε την εικόνα πατώντας στα βελάκια

Και τέλος ένα γλωσσικό παιχνίδι: Ποιο έντομο αρχίζει από Α…, Π…, Μ…; Ανοίξτε κάθε κουτάκι, αποκαλύψτε το γράμμα και βρείτε ποιο έντομο αρχίζει από αυτό το γράμμα…

Καλή διασκέδαση!

18/5: Διεθνής Ημέρα Μουσείων

Written By: nipdelf - Μαΐ• 18•20

Καλημέρα παιδιά!

Σήμερα γιορτάζουν τα μουσεία κι εμείς έχουμε την τύχη να ζούμε σ’ έναν ιερό τόπο με ένα από τα σημαντικότερα αρχαιολογικά μουσεία του κόσμου: το Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών.

Το Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών αφηγείται την ιστορία του Δελφικού Ιερού και του πιο ξακουστού Μαντείου του αρχαίου ελληνικού κόσμου μέσα από την πλούσια συλλογή του, που συμπεριλαμβάνει αρχιτεκτονικά γλυπτά, αγάλματα και έργα μικροτεχνίας, αφιερώματα των πιστών στο Ιερό των Δελφών.


Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών

Μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα που βρίσκεται στις «Χρήσιμες Σελίδες» (δεξιά) και στην κατηγορία Εκθέσεις/ Εκθέματα, να δείτε φωτογραφίες πολλών εκθεμάτων του Μουσείου.

Όταν το Μουσείο μας ανοίξει και πάλι τις πόρτες του, αξίζει να το επισκεφτείτε για να θαυμάσετε από κοντά τα σπουδαία ευρήματα της ιστορίας του πολιτισμού της ελληνικής αρχαιότητας! Να θυμάστε ότι δεν χρειάζεται να δείτε όλα τα εκθέματα μεμιάς. Είναι καταλληλότερο για την ηλικία σας να επικεντρώνεστε σε 2-3 εκθέματα τη φορά (π.χ. Δίδυμοι του Άργους, Σφίγγα, Ηνίοχος) και να αφιερώνετε χρόνο για να τα παρατηρείτε προσεκτικά…

Ηνίοχος

Μουσείο όμως παιδιά, δεν είναι μόνο το αρχαιολογικό. Είναι κάθε ίδρυμα που έχει ως έργο του τη συλλογή, τη μελέτη, τη διατήρηση και την έκθεση αποδείξεων του ανθρώπινου πολιτισμού και περιβάλλοντος. Στόχος του Μουσείου, η μελέτη, η εκπαίδευση και η ψυχαγωγία. Παίξτε το παρακάτω παιχνίδι και δείτε πόσα διαφορετικά είδη μουσείων υπάρχουν. Ενώστε τις εικόνες με το σωστό όνομα:

Τα βρήκατε; Στην περιοχή μας μπορείτε να επισκεφτείτε:

το Μουσείο Δελφικών Εορτών – Οικία Άγγελου και Εύας Σικελιανού στους Δελφούς,το Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας, το Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου,  και τα Λαογραφικά  Μουσεία:  Άμφισσας, Γαλαξιδίου,   Χρισσού (συλλογή Ηλία Δαραδήμου), Αγόριανης Παρνασσού.

Πριν όμως πραγματοποιήσετε την επίσκεψή σας σε ένα μουσείο, χρειάζεται να γνωρίζετε την κατάλληλη συμπεριφορά που υιοθετούμε στον χώρο του. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας…τί πρέπει να προσέχουμε; Τι είναι σωστό και τί λάθος να κάνουμε; Επιλέξτε…

Τώρα είστε έτοιμοι για μια επίσκεψη στο Μουσείο!

Ακούστε το τραγούδι «Μες στο Μουσείο», από το μουσικό έργο «Εδώ Λιλιπούπολη» σε διεύθυνση Μάνου Χατζηδάκι. Πώς νιώθει ο ήρωας του τραγουδιού μέσα στο μουσείο; Εσείς έχετε νιώσει ανάλογα συναισθήματα;

Πάτα πάνω στην εικόνα

Σκοπός είναι πάντως να δημιουργηθεί μια ευχάριστη εμπειρία από την επίσκεψή σας στο μουσείο, ώστε να θελήσετε να επαναλάβετε την εμπειρία και να επισκεφθείτε ξανά το ίδιο ή άλλα μουσεία.
Άλλωστε η επαφή με τη μουσειακή πραγματικότητα όταν γίνεται σε μικρή ηλικία δημιουργεί ένα κοινό που δεν εγκαταλείπει ποτέ τα μουσεία…!

Φέτος η Διεθνής Ημέρα Μουσείων, λόγω της πανδημίας, θα εορταστεί ψηφιακά. Πολλά μουσεία φιλοξενούν ψηφιακές εκθέσεις, με τη χρήση της τεχνολογίας. Έτσι, μπορούμε να επισκεφτούμε μερικά από τα ομορφότερα μουσεία στον κόσμο… από το σπίτι μας! 

Ανοίξτε το αρχείο και ξεκινήστε τις Ψηφιακές Ξεναγήσεις/Virtual Tour!

Μετά συγκρίνετε τη ψηφιακή εμπειρία, με την φυσική μουσειακή επίσκεψη… 

Και μην ξεχνάτε… να αποτυπώνετε τις εντυπώσεις σας στο χαρτί! Ζωγραφίστε ό,τι σας άρεσε από την επίσκεψή σας σε ένα μουσείο και στείλτε μας τις ζωγραφιές σας!

Καλά να περνάτε!

Με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης…

Written By: nipdelf - Μαΐ• 13•20

Η 9η Μαΐου είναι η ημέρα εορτασμού της Ενωμένης Ευρώπης. H Ελλάδα μας είναι μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπότε όλοι μας θεωρούμαστε και Ευρωπαίοι πολίτες.

Η Ευρώπη πήρε το όνομά της από έναν ελληνικό μύθο. Διαβάστε τον μύθο της αρπαγής της Ευρώπης και δείτε στις εικόνες της παρουσίασης, πώς καλλιτέχνες στο πέρασμα των χρόνων εμπνεύστηκαν από τον μύθο και δημιούργησαν σπουδαία έργα τέχνης.

Αν θέλετε, μπορείτε κι εσείς να ζωγραφίσετε ό,τι σας άρεσε από τον μύθο.

Το νόμισμα των περισσότερων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι το ευρώ. Στο νόμισμα των 2€ θα δείτε να αποτυπώνεται ο μύθος της Ευρώπης που μόλις διαβάσατε.

Η σημαία της Ευρώπης είναι μπλε και στο κέντρο της δώδεκα χρυσά αστέρια σχηματίζουν έναν κύκλο. Τα αστέρια αυτά συμβολίζουν τα ιδανικά της Ευρώπης: ενότητα, αλληλεγγύη και αρμονία ανάμεσα στους λαούς της.

Διαβάστε το βιβλίο «Τα αστέρια της Ευρώπης» και θα μάθετε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο, ποιες αξίες ανακάλυψε και η ηρωίδα του βιβλίου, η μικρή Ευρώπη, ζώντας ανάμεσα σε ανθρώπους με διαφορετική κουλτούρα, αλλά κοινά βιώματα, ίδιες ανάγκες και ελπίδες.

Πάτα πάνω στην εικόνα

Στη συνέχεια, κόψτε ένα χαρτί σε σχήμα αστεριού και ζωγραφίστε τα αστέρια της Ευρώπης ή ζωγραφίστε ό,τι άλλο σας άρεσε από την ιστορία που διαβάσατε.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις χώρες που την αποτελούν παίζοντας παιχνίδια! Φτιάξτε το παζλ της Ευρώπης και εντοπίστε πού βρίσκεται η Ελλάδα

Πάτα πάνω στην εικόνα για να παίξεις

Παίξτε το παιχνίδι μνήμης (memory) και δείτε φημισμένα μνημεία/αξιοθέατα των χωρών της Ευρώπης. Για να μάθετε περισσότερα για την ιστορία κάθε μνημείου/αξιοθέατου, κάντε κλικ στο κουμπί «περισσότερες πληροφορίες».


Πάτα πάνω στην εικόνα για να παίξεις

Αν σας άρεσαν τα παιχνίδια, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε τη «Γωνιά της Μάθησης» στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης εδώ και θα βρείτε κι άλλες ενδιαφέρουσες ιδέες.

Κι αν σας άρεσε κάποιο αξιοθέατο, μπορείτε να το φτιάξετε με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι σας, όπως τον ναό του Ποσειδώνα με ζυμάρι ή τον πύργο του Άιφελ με καλαμάκια!

Μην ξεχνάτε παιδιά… πόσο τυχεροί είμαστε εμείς στους Δελφούς που έχουμε το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών (Ε.Π.Κε.Δ.), ένα ευρωπαϊκό και παγκόσμιο πνευματικό κέντρο..!

Το Ε.Π.Κε.Δ. έχει στόχο την ανάπτυξη των κοινών πολιτιστικών στοιχείων, τα οποία ενώνουν τους λαούς της Ευρώπης.

Το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Κέντρου (στις «Χρήσιμες Σελίδες δεξιά) περιηγηθείτε εικονικά στο «Πάρκο Γλυπτικής» και μόλις το Κέντρο ανοίξει και πάλι τις πόρτες του, αξίζει να περιηγηθείτε ξανά και ξανά στους χώρους του για να θαυμάσετε από κοντά τα υπέροχα έργα σύγχρονης τέχνης.  

Καλή και δημιουργική απασχόληση!

Οδηγίες για την τηλεκπαίδευση στο νηπιαγωγείο

Written By: nipdelf - Μαΐ• 12•20

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορωνοϊού, έχει ενεργοποιήσει ψηφιακά εργαλεία που έχουν επιτρέψει την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας – χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Η διαδικασία υλοποιείται από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά:

Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο). Tο νηπιαγωγείο μας όλον αυτόν τον καιρό υλοποιεί ασύγχρονη διδασκαλία, κυρίως μέσω του blog του σχολείου μας που υποστηρίζεται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ενώ υπάρχει και σχετική ανατροφοδότηση.

Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση) είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορεί κανείς να συνδεθεί και διαδικτυακά και τηλεφωνικά.

Αναφορικά με τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το Υπουργείο διαθέτει σε όλα τα Νηπιαγωγεία της χώρας ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων, μέσω τηλεδιάσκεψης, από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς προς τους μαθητές τους. Μετά την καθολική εφαρμογή σε όλα τα Λύκεια, τα Γυμνάσια και τα Δημοτικά της χώρας η εφαρμογή διευρύνεται πλέον και στα Νηπιαγωγεία. Στόχος είναι η διατήρηση της επαφής των μαθητών με τη μαθησιακή διαδικασία.

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου θα αποστείλουν το σύνδεσμο της προσωπικής τους ψηφιακής τάξης στους γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (π.χ. E-mail, messenger, Viber, κτλ.). (Για λόγους ασφαλείας, το πρόγραμμα διδασκαλίας και οι σύνδεσμοι δεν κοινοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ανταλλάσσονται μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή chat).
Αυτή η ψηφιακή τάξη αντιστοιχεί σε έναν μοναδικό, προσωπικό σύνδεσμο του κάθε εκπαιδευτικού. Σημειώνεται ότι αυτός ο σύνδεσμος θα χρησιμοποιείται καθ’ όλη τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και με αυτόν ο εκπαιδευτικός θα προγραμματίζει με τους μαθητές του το κάθε μάθημα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στην ψηφιακή τάξη του δασκάλου τους, πατώντας απλώς τον αντίστοιχο σύνδεσμο, χωρίς να απαιτείται η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Πριν την έναρξη της τηλεκπαίδευσης κοινοποιούμε σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες και μαθητές το παρακάτω έγγραφο, σχετικό με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας.