Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Γ” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
http://users.sch.gr/nikoskypriotakis/timespace/?p=926
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Γ” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
http://users.sch.gr/nikoskypriotakis/timespace/?p=926
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Β” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Α” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
Welcome to the wiki pages for Easy Java/Javascript Simulations!
Easy Java/Javascript Simulations, also known as EjsS (and, formerly, EJS or Ejs), is a free authoring tool written in Java that helps non-programmers create interactive […]
Physlet? Quantum Physics 2E
An Interactive Introduction
Mario Belloni, Wolfgang Christian, Anne J. Cox
Physlet? Physics 2E
Interactive Illustrations, Explorations, and Problems for Introductory Physics
Wolfgang Christian, Mario Belloni
With contributing authors:
Anne Cox, Melissa H. Dancy, and Aaron Titus
Exploration Worksheets by:
Thomas M. Colbert
Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 13-10-2014 /1698/Γ1 με ΘΕΜΑ: «Αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολ. έτος 2014-2015».
Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ? Δημοτικού
Διδακτικές […]
Κάντε κλικ στην εικόνα για περισσότερα
Απόσπασμα από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου
Κατεβάστε το πλήρες Πρόγραμμα Εργασιών του Συνεδρίου
Πρόγραμμα Εργασιών 2ου Συνεδρίου ΠΕΣΣ
Βιωματική Σκέψη (Thinking At the Edge ή TAE)- Χτίσε μια Θεωρία
Νικόλαος Κυπριωτάκης
Καθηγητής Φυσικής, Συμβουλευτική Προσωποκεντρικής […]
Για να δείτε το Πρόγραμμα της Ημερίδας με τίτλο
«Τα σχολεία δημιουργούν, επικοινωνούν και μοιράζονται»
που θα πραγματοποιηθεί στο 1ο Γυμνάσιο Γλυκών Νερών
το Σάββατο 21 Μαρτίου
κάντε κλικ εδώ:
https://docs.google.com/file/d/0B7rT0FQxG15JcjNKREhzanpvdW8/edit?usp=docslist_api
Εάν ενδιαφέρεστε να υποβάλλετε δήλωση συμμετοχής στην Ημερίδα,
κάντε […]
Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό
Μετάφραση στα Ελληνικά:
Αριάδνη Λαμπράκη
Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek
Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε σε χάρτη τις Σχολικές Μονάδες ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής
Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να ανοίξετε το Φύλλο Εργασίας
για το Πείραμα του Ερατοσθένη
Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece
Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt
Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi
Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334
Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]
Θεωρόντας πολύ σημαντικό το θέμα της αξιολόγησης και του τρόπου που αυτή διενεργείται (στα πλαίσια βέβαια μιας γενικότερης αντίληψης περί εκπαίδευσης … αν και εφόσον αυτή υπάρχει μαζί με την απαιτούμενη σχετική … δομή και οργάνωση)
προχωρώ […]
Social Links