Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Γ” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
http://users.sch.gr/nikoskypriotakis/timespace/?p=926
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Γ” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
http://users.sch.gr/nikoskypriotakis/timespace/?p=926
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Β” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Α” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας
Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 13-10-2014 /1698/Γ1 με ΘΕΜΑ: «Αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολ. έτος 2014-2015».
Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ? Δημοτικού
Διδακτικές […]
Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό
Μετάφραση στα Ελληνικά:
Αριάδνη Λαμπράκη
Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek
Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να ανοίξετε το Φύλλο Εργασίας
για το Πείραμα του Ερατοσθένη
Ασφαλώς και κινείται στα πλαίσια μιας καντιανής αντίληψης της παιδαγωγικής
(ένας νεο-καντιανισμός ο οποίος ορθώνει σιγά σιγά τη φωνή του μέσα σ” όλο αυτό το μετανεωτερικό αποδομητικό «δράμα», περνώντας μάλιστα μέσα από αυτό, […]
Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece
Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt
Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi
Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334
Από πολύ νωρίς ήρθα σε επαφή με το έργο του Kierkegaard
Ο πατέρας μου μάλλον ευθύνεται για αυτό με τα βιβλία που συνήθιζε να μου κάνει δώρο. Μου έκανε λοιπόν δώρο το «Φόβος και Τρόμος». Το […]
Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]
Εναλλακτική λύση στο παιχνίδι «στεφάνη-άλμα-μπισκότο»
Όπως το βλέπουν οι μαθητές (σπουδαστές, φοιτητές), τα σχολεία απαιτούν απ? αυτούς να παίζουν ένα παιχνίδι,
το οποίο ο John Holt (δες εικόνα αριστερά), στο προκλητικό του βιβλίο ?Freedom and Beyond?, ονομάζει […]
Θεωρόντας πολύ σημαντικό το θέμα της αξιολόγησης και του τρόπου που αυτή διενεργείται (στα πλαίσια βέβαια μιας γενικότερης αντίληψης περί εκπαίδευσης … αν και εφόσον αυτή υπάρχει μαζί με την απαιτούμενη σχετική … δομή και οργάνωση)
προχωρώ […]
Το σχολείο είναι μια φυλακή ? και βλάπτει τα παιδιά μας
(Peter Gray, salon.com)
26 Αυγούστου 2013
Μετάφραση: Κυπριωτάκης Νίκος
(έτσι επειδή το διάβασα και μου άρεσε ΠΟΛΥ … και έτσι … για να πω …. καλή μας […]
Μπορείτε να διαβάσετε το 1ο τεύχος της εφημερίδας του σχολείου μας σε ηλεκτρονική μορφή …
(παρακάτω βλέπετε μια προεπισκόπιση των πρώτων 8 από τις 16 σελίδες του τεύχους)
Ελπίζουμε να το βρείτε ενδιαφέρον …
Το ιστολόγιο (weblog) «Εκτός Ύλης» του […]
Social Links