My TimeSpace …

Ο Χώρος του Χρόνου μου ...
τώρα και στο Σχολικό Δίκτυο ...

Το πιο πρόσφατο άρθρο

Ιανουαρίου 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Συμβουλευτική

/Συμβουλευτική
­

Εποχή / Epoch?: Ψυχοθεραπεία Φαινομενολογία Ερμηνευτική

,

Το συγκεκριμένο περιοδικό φιλοδοξεί να είναι ένας ισχυρός εκφραστής μιας κουλτούρας που επιμένει να εμπνέεται από την αξία του γραπτού λόγου ως άξονα μιας συνεχούς διεργασίας του πολυσήμαντου. Ενός γραπτού λόγου που δεν […]

Words Can Save – Raise awareness of Cyberbullying

, , ,

Μαθαίνοντας Αγγλικά και ταυτόχρονα γνωρίζοντας πολλά χρήσιμα πράγματα

σχετικά με τον Κυβερνο-εκφοβισμό (Cyberbullying)

μέσα από ένα διαδραστικό online παιχνίδι.

(κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα)
 

Δηλώστε στην αρχή πως είστε πάνω από 18 ετών.

Μπορείτε να δώσετε βοήθεια σε […]

2ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων – Εκπαιδευτικές πολιτικές για το σχολείο του 21ου αιώνα

,

Κάντε κλικ στην εικόνα για περισσότερα

Απόσπασμα από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου

Κατεβάστε το πλήρες Πρόγραμμα Εργασιών του Συνεδρίου

Πρόγραμμα Εργασιών 2ου Συνεδρίου ΠΕΣΣ

Βιωματική Σκέψη (Thinking At the Edge ή TAE)- Χτίσε μια Θεωρία
 Νικόλαος Κυπριωτάκης
Καθηγητής Φυσικής, Συμβουλευτική Προσωποκεντρικής […]

Βοηθώντας τα Παιδιά με το Focusing

,

Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό

Μετάφραση στα Ελληνικά:

Αριάδνη Λαμπράκη

Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek

COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION (NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES

,

Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece

Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt

Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi

Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334

Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της επιβράβευσης – Thomas Gordon

, ,

Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
 
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]