Το συγκεκριμένο περιοδικό φιλοδοξεί να είναι ένας ισχυρός εκφραστής μιας κουλτούρας που επιμένει να εμπνέεται από την αξία του γραπτού λόγου ως άξονα μιας συνεχούς διεργασίας του πολυσήμαντου. Ενός γραπτού λόγου που δεν […]
Words Can Save – Raise awareness of Cyberbullying
EduNews, Game, Link, Online Game
Μαθαίνοντας Αγγλικά και ταυτόχρονα γνωρίζοντας πολλά χρήσιμα πράγματα
σχετικά με τον Κυβερνο-εκφοβισμό (Cyberbullying)
μέσα από ένα διαδραστικό online παιχνίδι.
(κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα)
Δηλώστε στην αρχή πως είστε πάνω από 18 ετών.
Μπορείτε να δώσετε βοήθεια σε […]
2ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων – Εκπαιδευτικές πολιτικές για το σχολείο του 21ου αιώνα
EduNews, ημερίδες+
Κάντε κλικ στην εικόνα για περισσότερα
Απόσπασμα από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου
Κατεβάστε το πλήρες Πρόγραμμα Εργασιών του Συνεδρίου
Πρόγραμμα Εργασιών 2ου Συνεδρίου ΠΕΣΣ
Βιωματική Σκέψη (Thinking At the Edge ή TAE)- Χτίσε μια Θεωρία
Νικόλαος Κυπριωτάκης
Καθηγητής Φυσικής, Συμβουλευτική Προσωποκεντρικής […]
Βοηθώντας τα Παιδιά με το Focusing
Document, Link
Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό
Μετάφραση στα Ελληνικά:
Αριάδνη Λαμπράκη
Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION (NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Document, EduNews
Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece
Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt
Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi
Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της επιβράβευσης – Thomas Gordon
Document, EduNews, Persons
Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]
Social Links