My TimeSpace …

Ο Χώρος του Χρόνου μου ...
τώρα και στο Σχολικό Δίκτυο ...

Το πιο πρόσφατο άρθρο

Μαΐου 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Καθηγητής

/Καθηγητής
­

Φυσική Γ Γυμνασίου – Επιλεγμένα Θέματα

, , ,

Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Γ” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας

http://users.sch.gr/nikoskypriotakis/timespace/?p=926

Φυσική Β Γυμνασίου – Επιλεγμένα Θέματα

, , ,

Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Β” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας

Φυσική Α Γυμνασίου – Επιλεγμένα Θέματα

, , ,

Επιλεγμένα Θέματα Φυσικής Α” Γυμνασίου από το διαδίκτυο
Ασκήσεις – Διαγωνίσματα – Κριτήρια Αξιολόγησης – Φύλλα Εργασίας – Θεωρία
Προτάσεις διδασκαλίας

Easy Java-Javascript Simulations

, ,

Welcome to the wiki pages for Easy Java/Javascript Simulations!

Easy Java/Javascript Simulations, also known as EjsS (and, formerly, EJS or Ejs), is a free authoring tool written in Java that helps non-programmers create interactive […]

Physlet? Quantum Physics 2E

, , ,

Physlet? Quantum Physics 2E

An Interactive Introduction

Mario Belloni, Wolfgang Christian, Anne J. Cox

Physlet? Physics 2E

, , ,

Physlet? Physics 2E

Interactive Illustrations, Explorations, and Problems for Introductory Physics

Wolfgang Christian, Mario Belloni
With contributing authors:
Anne Cox, Melissa H. Dancy, and Aaron Titus
Exploration Worksheets by:
Thomas M. Colbert

Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ Δημοτικού και Α Γυμνασίου

, , , , ,

Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 13-10-2014 /1698/Γ1 με ΘΕΜΑ: «Αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολ. έτος 2014-2015».

Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ? Δημοτικού

Διδακτικές […]

2ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων – Εκπαιδευτικές πολιτικές για το σχολείο του 21ου αιώνα

,

Κάντε κλικ στην εικόνα για περισσότερα

Απόσπασμα από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου

Κατεβάστε το πλήρες Πρόγραμμα Εργασιών του Συνεδρίου

Πρόγραμμα Εργασιών 2ου Συνεδρίου ΠΕΣΣ

Βιωματική Σκέψη (Thinking At the Edge ή TAE)- Χτίσε μια Θεωρία
 Νικόλαος Κυπριωτάκης
Καθηγητής Φυσικής, Συμβουλευτική Προσωποκεντρικής […]

Ημερίδα, Σάββατο 21 Μαρτίου – «Τα σχολεία δημιουργούν, επικοινωνούν και μοιράζονται»

,

Για να δείτε το Πρόγραμμα της Ημερίδας  με τίτλο

«Τα σχολεία δημιουργούν, επικοινωνούν και μοιράζονται»

που θα πραγματοποιηθεί στο 1ο Γυμνάσιο Γλυκών Νερών

το Σάββατο 21 Μαρτίου

κάντε κλικ εδώ:

https://docs.google.com/file/d/0B7rT0FQxG15JcjNKREhzanpvdW8/edit?usp=docslist_api

Εάν ενδιαφέρεστε να υποβάλλετε δήλωση συμμετοχής στην Ημερίδα,

κάντε […]

Βοηθώντας τα Παιδιά με το Focusing

,

Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό

Μετάφραση στα Ελληνικά:

Αριάδνη Λαμπράκη

Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek

Χάρτης: Σχολικές Μονάδες ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής

,

Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε σε χάρτη τις Σχολικές Μονάδες ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής

Νέος Παιδαγωγός

,

 

Καντε κλικ πάνω στην εικόνα

Φύλλο Εργασίας – Πείραμα του Ερατοσθένη

, , ,

Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να ανοίξετε το Φύλλο Εργασίας

για το Πείραμα του Ερατοσθένη

 

COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION (NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES

,

Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece

Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt

Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi

Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334

Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της επιβράβευσης – Thomas Gordon

, ,

Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
 
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]

Μαθητο-κεντρική μάθηση: Τι σημαίνει για τους μαθητές και τους δασκάλους; – Άρθρο

,

Θεωρόντας πολύ σημαντικό το θέμα της αξιολόγησης και του τρόπου που αυτή διενεργείται (στα πλαίσια βέβαια μιας γενικότερης αντίληψης περί εκπαίδευσης …  αν και εφόσον αυτή υπάρχει μαζί με την απαιτούμενη σχετική … δομή και οργάνωση)

προχωρώ […]