Οι οκτώ τύποι νοημοσύνης κατά τον Howard Gardner
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ν. 1566/85 «Σκοπός της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπ/σης είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε, ανεξάρτητοι από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά… περισσότερα
·
            
·
            
·
           
·

         
·
·
            
·
            

θεωρία και πράξη
Δραστηριότητες
Ψυχολογία της μάθησης
 
Για πολλούς ερευνητές η κοινωνική αλληλεπίδραση είναι η κύρια δραστηριότητα μέσα από την οποία συντελείται η μάθηση. Η κοινωνική δραστηριοποίηση και συμμετοχή αρχίζουν από πολύ νωρίς. Οι γονείς αλληλεπιδρούν με τα παιδιά τους και μέσα από αυτές τις αλληλεπιδράσεις τα παιδιά αποκτούν τις συμπεριφορές που τα καθιστούν ικανά να γίνουν αποτελεσματικά μέλη της κοινωνίας. Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Lev Vygotsky, ο τρόπος με τον οποίο...περισσότερα
Κοινωνική αλληλεπίδραση και μάθηση
Παιδαγωγική του σχολείου

Ψυχολογία της μάθησης

Διδακτική μεθοδολογία
               
Εκπ/κές καινοτομίες
            

.............................
         


·
         
             
·
          
              
·
                
·
            
Αντώνης Παππού  2006 ,                 επικοινωνίας