Το  Ολοήμερο  Δημοτικό
Πρόκειται για μια εκπαιδευτική καινοτομία - αίτημα της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας που άρχισε δειλά - δειλά να διατυπώνεται στην αρχή της δεκαετίας του 1990 και να παίρνει σάρκα και οστά με πρωτοβουλία κάποιων Συλλόγων Γονέων των μεγάλων αστικών κέντρων (κυρίως της Αθήνας). Τη σύγχρονη αυτή καινοτομία προκάλεσε και επέβαλε η πιεστική....  περισσότερα
·
            
·
            
·
           
·

         
·
·
            
·
            

θεωρία και πράξη
Δραστηριότητες
Εκπαιδευτικές καινοτομίες
Ευέλικτη Ζώνη Διαθεματικών και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων

Πρόκειται για μια σύγχρονη Ψυχοπαιδαγωγική και Διδακτικομεθοδολογική καινοτομία του Υπουργείου Παιδείας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που αφορά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με την οποία επιδιώκεται η περαιτέρω ανάπτυξη και εμβάθυνση του "Σύγχρονου Σχολείου", ώστε αυτό να καταστεί ικανό να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις - προκλήσεις της ταχύτατα μεταβαλλόμενης σύγχρονης Κοινωνίας της Γνώσης...περισσότερα
Το Νέο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό  &  Γυμνάσιο)

Το νέο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό & Γυμνάσιο) της πατρίδας μας αποτελείται από:
α) Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) - Γενικό Μέρος
β) Το ΔΕΠΠΣ κάθε επιμέρους γνωστικού αντικειμένου (μαθήματος) και
γ) Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων (μαθημάτων).
Θεσμικά έχει τη μορφή υπουργικών αποφάσεων του ΥΠΕΠΘ  με την πρόβλεψη να ισχύσουν από το Σχολικό Έτος 2003-04...περισσότερα
Παιδαγωγική του σχολείου

Ψυχολογία της μάθησης

Διδακτική μεθοδολογία
               
Εκπ/κές καινοτομίες
            

.............................
         


·
         
             
·
          
              
·
                
·
            
Αντώνης Παππού  2006 ,                 επικοινωνίας