Μαρ 132012
 

Στα πλαίσια των επιμορφωτικών προγραμμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α) θα υλοποιηθεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα 70 ωρών με θέμα “Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων” από τις 19-30/3/2012 και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που ασκούν διευθυντικά ή διοικητικά καθήκοντα σε εκπαιδευτικές μονάδες του ΥΠΔΒΜΘ.

Ο κ. Σωκράτης Τουμπεκτσής, πιστοποιημένος επιμορφωτής του Ε.Κ.Δ.Δ.Α, θα εισηγηθεί το θέμα “ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (Λειτουργικός προγραμματισμός, Επιχειρησιακά σχέδια δράσης) την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012 από τις 8.00-14.30

Πιο αναλυτικά το θέμα της εισήγησης του κ.Σωκράτη Τουμπεκτσή θα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

  • Στρατηγικός (strategic) και Λειτουργικός-τακτικός (operational) και προγραμματισμός σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Περιβάλλον – συνιστώσες ? διαδικασία υλοποίησης – αξιολόγηση)
  • Καθορισμός και εξειδίκευση στόχων από πάνω προς τα κάτω (σε επίπεδο διοικητικών μονάδων, τμημάτων, ατόμων) με βάση τους στρατηγικούς στόχους
  • Συγκρότηση Ομάδας Έργου: αξιολόγηση και επιλογή ανθρώπινου δυναμικού, ανάθεση ρόλων και καθηκόντων
  • Σχεδιασμός και οργάνωση δράσεων : πακέτα εργασίας (workpackages), χρονοπρογραμματισμός, κατανομή εργασιών και πόρων.
  • Εργαλεία και πρότυπα για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της υλοποίησης του σχεδίου δράσης

Η Θεματολογία του Επιμορφωτικού Προγράμματος περιλαμβάνει:

  • Οργάνωση της λειτουργίας και διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
  • Καθορισμός στόχων και σχεδιασμός για την υλοποίηση τους
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων και έργων για την εφαρμογή των στόχων (κατανομή ρόλων, ανάθεση αρμοδιοτήτων, σχεδιασμός πολιτικής ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού κ.τ.λ.).
  • Παρακολούθηση, αξιολόγηση και διαχείριση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής μονάδας σε σχέση με τους στόχους της
  • Επικοινωνία και συνεργασία με άλλες Διευθύνσεις ή φορείς της περιοχής στην οποία ανήκουν και επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία της μονάδας, συντονισμός δράσεων
  • Επικοινωνία και συνεργασία με άλλες Υπηρεσίες (συναρμόδιες ή εμπλεκόμενες στο έργο της Διεύθυνσης του) και τον Πολίτη (μαθητή, γονείς, τοπική κοινότητα)
  • Συνεργασία με εκπαιδευτικούς
  • Συνεργασία με Διοικητικούς Προϊσταμένους Εκπαίδευσης
  • Επίλυση συγκρούσεων και προβλημάτων – αντιμετώπιση κρίσεων