Αρχική

Οδηγός για το διαδίκτυο Παιδαγωγικά  Γλώσσα Λογοτεχνία Κλασσική φιλολογία Ιστορία Υπερδεσμοί

Τεχνικές πειθούς

Υπάρχουν χιλιάδες διαφορετικές τακτικές που οι επαγγελματίες της πειθούς χρησιμοποιούν για να παράγουν την κατάφαση, η πλειονότητά τους κατατάσσεται σε έξι κατηγορίες.

Κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές διέπεται από μια βασική ψυχολογική αρχή που κατευθύνει την ανθρώπινη συμπεριφορά και δίνει στην τακτική τη δύναμή της. Η προσέγγισή μας οργανώνεται με βάση τις έξι αυτές αρχές

Οι αρχές αυτές μελετώνται από την άποψη της λειτουργίας τους στην κοινωνία και από την άποψη του τρόπου εκμετάλλευσης της τεράστιας δύναμής τους από τους επαγγελματίες της πειθούς.

Αξίζει να αναφερθεί ότι δεν περιλαμβάνεται μεταξύ των έξι αρχών ο απλός κανόνας της ιδιοτέλειας βάσει του οποίου οι άνθρωποι θέλουν να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, και να πληρώσουν όσο το δυνατόν λιγότερο για τις επιλογές τους. Η παράλειψη αυτή δεν οφείλεται σε παραγνώριση της σημασίας της αρχής αυτής. Αντιθέτως, ο λόγος που η ιδιοτέλεια δεν εξετάζεται χωριστά είναι ότι αποτελεί μια σταθερά υποκίνησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς, έναν παράγοντα που χρειάζεται αναγνώριση αλλά όχι εκτεταμένη περιγραφή.

Είδη διαφημιστικών μηνυμάτων

Τεχνάσματα των διαφημιστών

 

 

 


 

<----- Αρχική





Υποστηρικτικό υλικό για διδάσκοντες Τεχνικές πειθούς

Σχέδιο μαθήματος διαφήμισης



Ομάδες εργασίας

Benetton

Diesel

Αυτοκίνητα

Αλκοόλ

Τσιγάρα

Bodybuilders


Τεστ αυτοαξιολόγησης

Η διαφήμιση επιτίθεται Χριστούγεννα

Οι επιπτώσεις του καταιγισμού διαφημίσεων

Τεχνικές διαφημιστών παιχνιδιών

Τώρα και προσωπικές διαφημίσεις

Δεοντολογία διαφημίσεων

Το όργιο ρεκλάμας στον James Bond

Στην παγίδα διαφημιστών από κούνια...

 

 

Επικοινωνία:  terracomputerata AT gmail DOT com