Ημέρα 2η

Τρίτη 20/11/2018

Σήμερα οι συγκρούσεις στον σχολικό χώρο έχουν την τιμητική τους.

Εξετάζουμε τα είδη συγκρούσεων και ανακαλύπτουμε το προσωπικό μας στυλ στη διαχείρισή τους (Thomas-Kilmann Conflict Mode Instrument).

Με σενάρια και παιχνίδια ρόλων συζητάμε για έννοιες όπως η ενεργητική ακρόαση, η ενσυναίσθηση και η ενσυνειδητότητα (mindfulness) αλλά και για τη θέση τους μέσα στο αναλυτικό πρόγραμμα. Ακολουθούν παραδείγματα από σχολεία σε χώρες που αναγνωρίζουν τη σημασία τους στην ενδυνάμωση των σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον.

Αυθεντική Καταλανική κουζίνα σε διπλανό εστιατόριο μετά το μάθημα μαζί με τους “συμμαθητές" μας Simon και Katerina. Ήδη έχουμε μάθει τη fideua (κάτι αντίστοιχο της paella αλλά με φιδέ) και φυσικά το τοπικό επιδόρπιο mel i mato (πανακότα με μέλι). Επιβεβαιώνουμε και από μαρτυρίες ντόπιων ότι τα καλύτερα κρασιά στη Βαρκελώνη είναι το χύμα κρασί που σερβίρεται σε κάθε εστιατόριο, οπότε σε κάθε γεύμα οπωσδήποτε το συμπεριλαμβάνουμε.

Στην απογευματινή ξενάγηση (υπό βροχή) στα σοκάκια της Gracia, ανακαλύπτουμε μικρούς θυσαυρούς σε κάθε γωνία (κάπου εκεί παίρνει το μάτι μας και το γυράδικο του Γρήγορου Έλληνα “The Quick Greek"). Θαυμάζουμε την Εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή με το παρεκκλήσι που φτιάχτηκε από τον Francesc Berenguer και θυμίζει Gaudi-επίσης ξετρυπώνουμε το πρώτο και σχετικά άγνωστο σπίτι του Gaudi.

https://greatergood.berkeley.edu/quizzes/ei_quiz/take_quiz

https://www.gonoodle.com/

https://www.tolerance.org/