Με αφορμή την παρακάτω δραστηριότητα από το μάθημα της Γλώσσας (Ενότητα 10: Ατυχήματα) πραγματοποιήσαμε έρευνα (Στ΄τάξη Δ.Σ.Σερίφου 2014-2015) σχετικά με τα παιδικά ατυχήματα. 

Αφού οι μαθητές διδάχθηκαν στο μάθημα των Μαθηματικών ενότητα σχετική με την κατασκευή γραφημάτων αποφασίστηκε να παρουσιαστούν τα δεδομένα με τη μορφή ραβδογραμμάτων.

Ακολουθήσαμε τα παρακάτω βήματα:

  • Αρχικά μοιράσαμε ερωτηματολόγια στους μαθητές των Γ΄- Δ΄- Ε΄- Στ΄ τάξεων για να συλλέξουμε τα δεδομένα.

  • Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε και τακτοποιήσαμε τα δεδομένα μας φτιάχνοντας τους πίνακες κατανομής συχνοτήτων για κάθε ερώτηση του ερωτηματολογίου.

11095211_10153194169308886_1510267107_n

11164122_10153194169133886_1257215343_n

11198420_10153194169198886_1121667091_n

961532_10153194169238886_1226517425_n

11195343_10153194169193886_1129918384_n

  • Στο τέλος κατασκευάσαμε  ραβδογράμματα για να παρουσιάσουμε τα δεδομένα:

11195478_10153194168678886_1761786250_n

11104274_10153194168438886_42751378_n

11185425_10153194168393886_1496973024_n

11094180_10153194168428886_49643308_n

11173691_10153194168433886_918029492_n

 Αναρτήσαμε τα αποτελέσματα της έρευνας στην πόρτα της τάξης για να γίνουν γνωστά στους μαθητές που πήραν μέρος:

Ατυχήματα – Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων (Στ΄ τάξη)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *