Αρχείο που αφορά σε χρήσιμα εργαλεία και οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση λαμβάνοντας υπόψη σχετικές εισηγήσεις συμβούλων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (11803/10-11-2020 έγγραφο του Ι.Ε.Π.). ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
Φωτιάδου, Τ. (2001). Το Portfolio ως µέσον ανάπτυξης δεξιοτήτων των µαθητών: Μια πρόταση Επιθεώρηση. Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 5, 128-138.
Το Portfolio είναι μια μέθοδος που έχει τις αρχές της στην «αυθεντική αξιολόγηση» και βασίζεται στην παρατήρηση και την ποιοτική αξιολόγηση, αλλά και στην αυτοαξιολόγηση. Σύμφωνα με τη μέθοδο του Portfolio, οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν τον προσωπικό τους φάκελο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Λέγεται συχνά ότι η κακή διδασκαλία σκοτώνει τα κίνητρα και ότι η καλή έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές όλων των ηλικιών. Aν θέλετε να ενθαρρύνετε τους μαθητές σας να γίνουν δάσκαλοι του εαυτού τους και να αναπτύξουν αυτόνομες μαθησιακές δεξιότητες, πρέπει να γνωρίζετε τις αρχές που διέπουν τη δραστηριοποίηση των κινήτρων μάθησης. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...