Είδη αλληλεπίδρασης

Μια καλά οργανωμένη ταξινόμηση των αλληλεπιδράσεων δόθηκε από τον Moore (1989). Η απεικόνιση τριών μερών αλληλεπίδρασης περιελάμβανε: (1) μαθητής-εκπαιδευτής, (2) μαθητής-μαθητής, και (3) μαθητής-μαθησιακό αγαθό. Αυτές οι τρεις μορφές αλληλεπίδρασης μπορούν να βρεθούν τόσο σε παραδοσιακές όσο και σε διαδικτυακές τάξεις.

Λαμβάνοντας υπόψη την τεχνολογική φύση της διαδικτυακής εκπαίδευσης, η αλληλεπίδραση μαθητή- ψηφιακού αγαθού (4) θεωρείται ένα ακόμη σημαντικό είδος αλληλεπίδρασης. Αυτό το είδος αλληλεπίδρασης θεωρείται ο πιο προκλητικός τύπος αλληλεπίδρασης, γιατί το οι άνθρωποι δεν έχουν την εμπειρία αυτού του είδους στο παραδοσιακό σχολείο.
IDevice Icon Ποια είναι η γνώμη σας;

Η αλληλεπίδραση αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας στη διαδικτυακή μάθηση, γιατί μπορεί να ενισχύσει την συμμετοχή των μαθητών σε ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον.

Συμφωνείτε με την παραπάνω δήλωση; Έχετε κάποια εμπειρία ή γνωρίζετε αν οι μαθητές σας συναντώνται σε διαδικτυακά περιβάλλοντα και αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά με άλλους χρήστες; Μπορείτε να συζητήσετε τις απόψεις σας στο φόρουμ.