|
Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μου
|
Στη διεύθυνση http://users.ioa.sch.gr/lkarak θα βρείτε πληροφορίες για θέματα Σχολικά - εκπαιδευτικά - οικονομικά συνταξιοδοτικά και άλλα |
Συνολικός χρόνος υπηρεσίας μετά απο αναγνώριση |
Υπολογίστε την προϋπηρεσία σας ( για ωρομίσθιους) |
Χαρακτηρισμός φοίτησης και αποτελέσματα Γυμνασίου |
Sketchpad-gr
Δυναμικό πρόγραμμα για διδασκαλία μαθηματικών και άλλων επιστημών. Ένα από τα αποτελέσματα της εφαρμογής της Τεχνολογίας Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ήταν εφοδιασμός τους με διάφορα Εκπαιδευτικά Λογισμικά. Στον χώρο της Γεωμετρίας έχουμε το Cabri II, και το Sketchpad το οποίο είναι εξελληνισμένο. Τα λογισμικά αυτά κρίνοντας και από την πορεία τους παγκοσμίως αναμένομε να επιδράσουν στην διαμόρφωση της διδασκαλίας του μαθήματος |
|
GeoGebra
To GeoGebra είναι μια δυναμική εφαρμογή μαθηματικών για τα σχολεία που ενσωματώνει Γεωμετρία, Άλγεβρα και Λογισμό. Μπορείτε να το βρείτε εξελληνισμένο και με πλήρη βοήθεια. Κάνει κατασκευές με σημεία, διανύσματα, τμήματα, ευθείες, κωνικές τομές καθώς και συναρτήσεις με παραγώγους και ολοκληρώματα. Παραδείγματα
|
|
Παράδοξα του Ζήνωνα του Ελεάτη (496-424 π.Χ)
Η έννοια του απείρου είναι γνωστή από την αρχαία εποχή προκάλεσε μάλιστα από την αρχή διαφορές, αντινομίες, πολλές από τις οποίες αποτελούν μέχρι σήμερα αντικείμενο μελέτης. Μην ξεχνάμε ότι η έννοια του ορίου έγινε γνωστή πολύ αργότερα. Θα αρκεστούμε στα 2 γνωστά σοφίσματα του Ζήνωνα του Ελεάτη (496-429 π.Χ.). Αυτά σήμερα έχουν ιστορική μόνο σημασία. Ο Ζήνων γεννήθηκε στην Ελέα της Ιταλίας και υπήρξε μαθητής του Παρμενίδη. Ο Αριστοτέλης τον χαρακτήρισε πατέρα της διαλεκτικής και άσκησε δυναμική κριτική στο έργο του.
|
Το πρόβλημα της χρυσής τομής - ο αριθμός φ
Πως θα χωρίσουμε ένα δοσμένο ευθύγραμμο τμήμα α σε δύο μέρη έτσι ώστε το μεγαλύτερο να είναι μέσον ανάλογο του όλου και του υπολοίπου ...> |
Το σχολείο μου
Το Γυμνάσιο Ζίτσας βρίσκεται στην άκρη του χωριού και προς το δρόμο που οδηγεί στο διπλανό χωριό Πρωτόπαπα. Λειτουργούν εκτός απ’ τις τρεις τάξεις Γυμνασίου και οι τρεις τάξεις Λυκείου ως Λυκειακές τάξεις. Τα τελευταία χρόνια έχει περίπου 70-80 μαθητές. Η ιστορία του είναι μακρόχρονη και καταγράφεται στην εργασία που έγινε απ’ τους μαθητές στα πλαίσια του προγράμματος την ευέλικτης ζώνης |
Ευκλείδης
Tα
στοιχεία του Ευκλείδη
|
Ο Αρχιμήδης υπολογίζει εύκολα άθροισμα άπειρων όρων
Ο Αρχιμήδης χρισημοποιώντας τη μέθοδο της εξάντλησης του Ευδόξου, έδωσε απάντηση με απλό και κατανοητό τρόπο στο εξής πρόβλημα της εποχής εκείνης: Είναι δυνατόν ένα άθροισμα με άπειρους προσθετέους να δίνει πεπερασμένο πραγματικό αριθμό. Μην ξεχνάμε ότι η έννοια του ορίου δεν ήταν γνωστή ακόμα Άλλωστε οι διάφοροι σοφιστές της εποχής του ή προγενέστεροι όπως ο Ζήνων ο Ελεάτης με διάφορα παραδείγματα προκαλούσαν τη νοημοσύνη των απλών ανθρώπων. Γνωστά είναι τα παραδείγματα του Αχιλλέα με τη χελώνα ή το ότι το βέλος δεν φτάνει ποτέ στο στόχο του ....>
|
Οι μαγικοί αριθμοί των Πυθαγόρειων
Οι αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και ειδικά οι Πυθαγόρειοι είχαν γοητευτεί από τους λεγόμενους «φιλικούς» αριθμούς. Πρόκειται για ζεύyn αριθμών, ο καθένας από τους οποίους ισούται με το άθροισμα των πρώτων διαιρετών του άλλου. |
Σελίδες με εκπαιδευτικά θέματα
Το χωριό μου
|
Τα Πράμαντα ή η Πράμαντα, όπως συνηθίζεται να λέγεται, ονομαστό μαστοροχώρι με πολλές κτηνοτροφικές οικογένειες, η μεγαλύτερη σε πληθυσμό κοινότητα των Δυτικών Τζουμέρκων με 1500 κατοίκους κατά την απογραφή του 1991. Βρίσκεται 65χλμ. ΝΑ των Ιωαννίνων και 70χλμ. ΒΑ της Άρτας, πόλεις με τις οποίες έχει καθημερινή οδική συγκοινωνία και επικοινωνία, αφού σε κάθε μία από αυτές κατοικούν περισσότερες από πεντακόσιες οικογένειες Πραμαντιωτών.Ο οικισμός, χτισμένος σε υψόμετρο 840μ. αμφιθεατρικά στους πρόποδες της Στρογγούλας (2.107 μ.), ίσως της πιο επιβλητικής κορυφής των πολυτραγουδισμένων Τζουμέρκων, πλαισιώνεται από τους συνοικισμούς Τσόπελα και Χριστοί οι οποίοι αποτελούν την προγονική κοιτίδα των Πραμαντιωτών, στις όχθες του Αράχθου....> |
Το σπήλαιο του χωριού μου
|
Το σπήλαιο των Πραμάτων βρίσκεται τρία χιλιόμετρα πριν την είσοδο του χωριού ερχόμενοι από τα Γιάννενα Η ιστορία του ξεκινάει κάπου στο έτος 1960. Δύο μαθητές της ΣΤ τάξης του τότε Γυμνασίου Αγνάντων από το χωριό μας , ο Αποστόλης Λάμπρης και Γεώργιος Κ. Καρακώστας, αποφάσισαν να μπουν σε μια σχισμή, από την οποία έβγαινε δροσερός αέρας (γι' αυτό και το όνομά της ανεμόρτυπα), για να εξερευνηθεί το εσωτερικό της, με την ευκαιρία της άφιξης της αείμνηστης σπηλαιολόγου Άννας Πετροχείλου. Έρποντας και με μεγάλη δυσκολία για κάπου 10 μέτρα διαπίστωσαν μεγάλο άνοιγμα χρησιμοποιώντας για φωτισμό ένα φακό και κεριά με σπίρτα. Η δυσκολία της πρόσβασης δεν τους επέτρεψε τη συνέχιση της έρευνας. Ύστερα απ’ αυτούς μελετήθηκε και εξερευνήθηκε τμήμα του σπηλαίου μήκους 270 μέτρων περίπου, το οποίο αξιοποιήθηκε και είναι προσβάσιμο στους επισκέπτες....> |
Άρθρα - Απόψεις
Τι εκπαίδευση θέλουμε: Κρατική ή Δημόσια
Η παιδεία του παρόντος και του μέλλοντος (Άρθρο του Μιχάλη Ράπτη- Φυσικού)
Οι ρίζες των μαθηματικών και οι καρποί της εξουσίας (Άρθρο του Α. ΓΑΛΔΑΔΑ στο Βήμα)
Μαθηματικά του Αφρού (Άρθρο του Α. ΓΑΛΔΑΔΑ στο Βήμα) Η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία με πολλές συγκρούσεις και γενικά ένας χώρος δυναμικός γιατί "παιδεύει" νέους ανθρώπους και όχι μόνο. Άλλωστε η μόρφωση δεν είναι ζήτημα γνώσης είναι ζήτημα ζωής όπως έλεγε ο Δημήτρης Γληνός.Κατά καιρούς έχουν γραφεί και δημοσιευτεί διάφορες απόψεις και άρθρα που θα βρείτε παρακάτω...> |
Χρήσιμες συνδέσεις