My TimeSpace …

Ο Χώρος του Χρόνου μου ...
τώρα και στο Σχολικό Δίκτυο ...

Το πιο πρόσφατο άρθρο

Μαΐου 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Παιδαγωγική

/Παιδαγωγική
­

Words Can Save – Raise awareness of Cyberbullying

, , ,

Μαθαίνοντας Αγγλικά και ταυτόχρονα γνωρίζοντας πολλά χρήσιμα πράγματα

σχετικά με τον Κυβερνο-εκφοβισμό (Cyberbullying)

μέσα από ένα διαδραστικό online παιχνίδι.

(κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα)
 

Δηλώστε στην αρχή πως είστε πάνω από 18 ετών.

Μπορείτε να δώσετε βοήθεια σε […]

Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ Δημοτικού και Α Γυμνασίου

, , , , ,

Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 13-10-2014 /1698/Γ1 με ΘΕΜΑ: «Αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολ. έτος 2014-2015».

Διδακτικές Παρεμβάσεις και Ψηφιακό Υλικό για Στ? Δημοτικού

Διδακτικές […]

2ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων – Εκπαιδευτικές πολιτικές για το σχολείο του 21ου αιώνα

,

Κάντε κλικ στην εικόνα για περισσότερα

Απόσπασμα από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου

Κατεβάστε το πλήρες Πρόγραμμα Εργασιών του Συνεδρίου

Πρόγραμμα Εργασιών 2ου Συνεδρίου ΠΕΣΣ

Βιωματική Σκέψη (Thinking At the Edge ή TAE)- Χτίσε μια Θεωρία
 Νικόλαος Κυπριωτάκης
Καθηγητής Φυσικής, Συμβουλευτική Προσωποκεντρικής […]

Ημερίδα, Σάββατο 21 Μαρτίου – «Τα σχολεία δημιουργούν, επικοινωνούν και μοιράζονται»

,

Για να δείτε το Πρόγραμμα της Ημερίδας  με τίτλο

«Τα σχολεία δημιουργούν, επικοινωνούν και μοιράζονται»

που θα πραγματοποιηθεί στο 1ο Γυμνάσιο Γλυκών Νερών

το Σάββατο 21 Μαρτίου

κάντε κλικ εδώ:

https://docs.google.com/file/d/0B7rT0FQxG15JcjNKREhzanpvdW8/edit?usp=docslist_api

Εάν ενδιαφέρεστε να υποβάλλετε δήλωση συμμετοχής στην Ημερίδα,

κάντε […]

Βοηθώντας τα Παιδιά με το Focusing

,

Κάντε κλικ στην ακόλουθη εικόνα (ή στο σύνδεσμο) για να κατεβάσετε το σχετικό οδηγό

Μετάφραση στα Ελληνικά:

Αριάδνη Λαμπράκη

Some-Guidelines-for-Helping-Children-with-Focusing-Greek

Νέος Παιδαγωγός

,

 

Καντε κλικ πάνω στην εικόνα

Η βαρβαρότητα στην εκπαίδευση

,

 
Ασφαλώς και κινείται στα πλαίσια μιας καντιανής αντίληψης της παιδαγωγικής
(ένας νεο-καντιανισμός ο οποίος ορθώνει σιγά σιγά τη φωνή του μέσα σ” όλο αυτό το μετανεωτερικό αποδομητικό «δράμα», περνώντας μάλιστα μέσα από αυτό, […]

COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION (NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES

,

Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece

Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt

Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi

Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334

Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της επιβράβευσης – Thomas Gordon

, ,

Από το εξαιρετικό άρθρο
του Thomas Gordon:
» The Case Against Disciplining Children at Home or in School»
(το οποίο πρωτοεκδόθηκε στο Rerson-Centered Review,Vol.3, n.1, February 1988),
Ένα μικρό απόσπασμα λοιπόν
(σε δική μου μετάφραση):
 
Μερικές αρνητικές επιπτώσεις της […]

«στεφάνη-άλμα-μπισκότο» …

, ,

Εναλλακτική λύση στο παιχνίδι «στεφάνη-άλμα-μπισκότο»

Όπως το βλέπουν οι μαθητές (σπουδαστές, φοιτητές), τα σχολεία απαιτούν απ? αυτούς να παίζουν ένα παιχνίδι,
το οποίο ο John Holt (δες εικόνα αριστερά), στο προκλητικό του βιβλίο ?Freedom and Beyond?, ονομάζει […]

Μαθητο-κεντρική μάθηση: Τι σημαίνει για τους μαθητές και τους δασκάλους; – Άρθρο

,

Θεωρόντας πολύ σημαντικό το θέμα της αξιολόγησης και του τρόπου που αυτή διενεργείται (στα πλαίσια βέβαια μιας γενικότερης αντίληψης περί εκπαίδευσης …  αν και εφόσον αυτή υπάρχει μαζί με την απαιτούμενη σχετική … δομή και οργάνωση)

προχωρώ […]