My TimeSpace …

Ο Χώρος του Χρόνου μου ...
τώρα και στο Σχολικό Δίκτυο ...

Το πιο πρόσφατο άρθρο

Μαΐου 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Culture

/Culture
­

Εποχή / Epoch?: Ψυχοθεραπεία Φαινομενολογία Ερμηνευτική

,

Το συγκεκριμένο περιοδικό φιλοδοξεί να είναι ένας ισχυρός εκφραστής μιας κουλτούρας που επιμένει να εμπνέεται από την αξία του γραπτού λόγου ως άξονα μιας συνεχούς διεργασίας του πολυσήμαντου. Ενός γραπτού λόγου που δεν […]

Words Can Save – Raise awareness of Cyberbullying

, , ,

Μαθαίνοντας Αγγλικά και ταυτόχρονα γνωρίζοντας πολλά χρήσιμα πράγματα

σχετικά με τον Κυβερνο-εκφοβισμό (Cyberbullying)

μέσα από ένα διαδραστικό online παιχνίδι.

(κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα)
 

Δηλώστε στην αρχή πως είστε πάνω από 18 ετών.

Μπορείτε να δώσετε βοήθεια σε […]

Φυσική και Θρησκεία

,

Έχετε τη δυνατότητα pan και zoom

Φυσική και Θρησκεία on Prezi

Νέος Παιδαγωγός

,

 

Καντε κλικ πάνω στην εικόνα

Η βαρβαρότητα στην εκπαίδευση

,

 
Ασφαλώς και κινείται στα πλαίσια μιας καντιανής αντίληψης της παιδαγωγικής
(ένας νεο-καντιανισμός ο οποίος ορθώνει σιγά σιγά τη φωνή του μέσα σ” όλο αυτό το μετανεωτερικό αποδομητικό «δράμα», περνώντας μάλιστα μέσα από αυτό, […]

COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION (NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES

,

Article 7.
http://www.transit-project.eu/conference/TRANSIt_Proceedings.pdf
COMMUNICATION AND CREATIVITY SKILLS: NON-VIOLENT COMMUNICATION
(NVC) AND THINKING AT THE EDGE (TAE), TWO METHODICAL APPROACHES
Nikolaos Kypriotakis, 1st Junior High School of Markopoulo, Greece

Project number: No. 528005-LLP-1-2012-1-GR-COMENIUS-CMP ? TRANSIt

Copyright 2014 by Ellinogermaniki Agogi

Links
http://www.transit-project.eu/conference/
http://www.transit-project.eu/
http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/katartisi-ekpaideytikon-stin-ekpaideysi-gia-anaptyxi-ikanotiton-184334

Εκπαίδευση στο Διαδίκτυο: Ανωνυμία vs. Δέσμευση (Commitment) – Hubert L. Dreyfus

, ,

Από πολύ νωρίς ήρθα σε επαφή με το έργο του Kierkegaard

Ο πατέρας μου μάλλον ευθύνεται για αυτό με τα βιβλία που συνήθιζε να μου κάνει δώρο. Μου έκανε λοιπόν δώρο το «Φόβος και Τρόμος». Το […]

«στεφάνη-άλμα-μπισκότο» …

, ,

Εναλλακτική λύση στο παιχνίδι «στεφάνη-άλμα-μπισκότο»

Όπως το βλέπουν οι μαθητές (σπουδαστές, φοιτητές), τα σχολεία απαιτούν απ? αυτούς να παίζουν ένα παιχνίδι,
το οποίο ο John Holt (δες εικόνα αριστερά), στο προκλητικό του βιβλίο ?Freedom and Beyond?, ονομάζει […]

Μαθητο-κεντρική μάθηση: Τι σημαίνει για τους μαθητές και τους δασκάλους; – Άρθρο

,

Θεωρόντας πολύ σημαντικό το θέμα της αξιολόγησης και του τρόπου που αυτή διενεργείται (στα πλαίσια βέβαια μιας γενικότερης αντίληψης περί εκπαίδευσης …  αν και εφόσον αυτή υπάρχει μαζί με την απαιτούμενη σχετική … δομή και οργάνωση)

προχωρώ […]

Το σχολείο είναι μια φυλακή ? και βλάπτει τα παιδιά μας (Peter Gray)

, ,

Το σχολείο είναι μια φυλακή ? και βλάπτει τα παιδιά μας
(Peter Gray, salon.com)
26 Αυγούστου 2013
Μετάφραση: Κυπριωτάκης Νίκος
(έτσι επειδή το διάβασα και μου άρεσε ΠΟΛΥ … και έτσι … για να πω …. καλή μας […]

1ο & 2ο Τεύχος – Εκτός Ύλης – Σχολική Εφημερίδα

,

Μπορείτε να διαβάσετε το 1ο τεύχος της εφημερίδας του σχολείου μας σε ηλεκτρονική μορφή …

(παρακάτω βλέπετε μια προεπισκόπιση των πρώτων 8 από τις 16 σελίδες του τεύχους)
Ελπίζουμε να το βρείτε ενδιαφέρον …

Το ιστολόγιο (weblog) «Εκτός Ύλης» του […]