Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ την ιστοσελίδα

ΕΙΠΑΝ  για Εκπαίδευση Μόρφωση

τελευταία ενημέρωση: 

29/01/2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ  
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΜΝΗΜΗ-ΓΝΩΣΗ-ΕΥΦΥΪΑ

ΕΞΕΤΑΣΗ-ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Ελληνική Γλώσσα

ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Παιδί & Υγεία

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

" Η ΓΝΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ"

Πως θα αγαπήσουν τα παιδιά το βιβλίο

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΩΣ..

Σχολική βία

ΣΧΟΛΕΙΟ

Αποχαιρετισμός στα όπλα.    
Δικαιώματα του Παιδιού ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ Λέξεις ΚΛΕΙΔΙΑ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ

Να ζεις, να αγαπάς και να μην ξεχνάς να μαθαίνεις

Με κάθε νέο δίδαγμα αποκτάμε και νέο μέσο θεραπείας κατά των δεινών και του χρόνου, έχει πει ο Πλάτων. Η διαρκής εκπαίδευση, ή για την ακρίβεια η διαρκής εκγύμναση του μυαλού, είναι το μέσο για τη διατήρηση της καλής ψυχικής και σωματικής ακόμα υγείας.

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο προνόμιο – ή υποχρέωση κατά άλλους – των παιδιών και των ανηλίκων. Η εκπαίδευση έχει στενή σχέση με τη μάθηση. Η μάθηση είναι ένα σύνθετο εσωτερικό βιολογικό και πνευματικό φαινόμενο που έχει μελετηθεί από διάφορους κλάδους της επιστήμης όπως ψυχολογία, παιδαγωγική, φυσιολογία, ιατρική, βιολογία και άλλοι. Επηρεάζει, λοιπόν, σε πολλά επίπεδα τον άνθρωπο και τον οργανισμό του. Κρατάει σε ακμαία κατάσταση το νευρικό και νευρολογικό του σύστημα, βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, την αντίληψη των φαινομένων και των εννοιών που συναντάμε γύρω μας, μας βοηθά στην ικανότητα να επεξεργαζόμαστε καλύτερα και επιλύουμε προβλήματα πάσης φύσεως που παρουσιάζονται στη ζωή μας. Είναι γνωστό πως νευρολόγοι συνιστούν στις μεγαλύτερες ηλικίες και σε άτομα που πάσχουν από ασθένειες που εκφυλίζουν τα νεύρα και τον εγκέφαλο, να ασκούνται καθημερινά με διάβασμα, σταυρόλεξα και ασκήσεις μνήμης.

Ενδεικτικές είναι διεθνείς επιστημονικές έρευνες οι οποίες αποφαίνονται ότι το διάβασμα βιβλίων αυξάνει τα νοητικά κύτταρα κι ότι η συστηματική επίλυση σταυρολέξων μειώνει κατά 47% την πιθανότητα άνοιας.

Φυσικά, είναι θα ήταν λάθος να ξεχάσουμε πόση χαρά και ικανοποίηση μας δίνει η μάθηση. Πόσο, για παράδειγμα, χαιρόμαστε όταν λύσαμε τελικά ένα σταυρόλεξο, όταν μάθαμε ένα καινούριο χόμπι ή τέχνη. Όπως συμβαίνει και στα παιδιά, οτιδήποτε προκαλεί τον εγκέφαλο και αυτός ανταπεξέρχεται προκαλεί χαρά και ακολούθως έκκριση αυτών των ορμονών που κρατούν σε καλή κατάσταση το ανοσοποιητικό, το σώμα και τελικά, την αυτοπεποίθηση μας.

Οι αμερικάνοι έχουν ένα σύντομο και περιεκτικό (όπως συνηθίζουν) ρητό «Use it, or lose it», δηλαδή «Χρησιμοποίησε το, ή το χάνεις» εννοώντας το μυαλό. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να χρησιμοποιήσει κανείς το μυαλό του και, αντίθετα με τη σωματική άσκηση, η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο στο πόσο εντατική θα είναι η άσκηση. Μπορείτε να ξεκινήσετε με απλές ασκήσεις, όπως:

Επίλυση σταυρολέξων, κουίζ και παιχνιδιών στο χαρτί. Δοκιμάστε να παίζετε και σε συνεργασία με άλλους. Το κάνει πιο ενδιαφέρον και προσφέρει χαρά και πρόκληση.
Διάβασμα. Από εφημερίδες μέχρι βιβλία, αλλά και ότι έντυπο πέφτει στα χέρια σας ακόμη κι αν σας φαίνεται δύσκολο (π.χ. επίσημα χαρτιά)
Χορός και κίνηση. Μάθετε το σώμα σας! Νέες κινήσεις και επίγνωση του σώματος αυξάνουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου όσο και ένα μαθηματικό πρόβλημα!

Πιο χρονοβόρες και μακροχρόνια πιο ευεργετικές πρακτικές είναι αυτές που αφορούν την δια βίου εκπαίδευση των ενηλίκων. Τι θα λέγατε λοιπόν αν:

Ξεκινούσατε μια νέα ξένη γλώσσα; Τμήματα ενηλίκων υπάρχουν, και μαθήματα για εξάσκηση στο internet πολλά επίσης. Πόσο περήφανοι θα νιώσετε όταν πιάσετε κουβέντα στις διακοπές σας με έναν γάλλο, άγγλο, ιταλό ή κινέζο;!
Γραφόσασταν σε ένα πρόγραμμα δια βίου μάθησης ενός πανεπιστημίου; Δεν είναι ανάγκη να είναι δύσκολο ή να αποφέρει άμεσα επαγγελματικά οφέλη. Δεν ήταν αυτός ο στόχος του Πανεπιστημίου άλλωστε…
Παρακολουθούσατε ένα πρόγραμμα μαθημάτων στο Δήμο σας ανάπτυξης δεξιοτήτων; Πολλοί Δήμοι αλλά και ΜΚΟ ή εθελοντές προσφέρουν μαθήματα ραπτικής, ξυλογλυπτικής, φωτογραφίας, ζωγραφικής και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.

Το ζητούμενο είναι να συνεχίζεις να μαθαίνεις στον εαυτό σου νέα πράγματα, νέες κινήσεις, νέες έννοιες, νέους τρόπους να βλέπεις τον κόσμο. Ας μην είμαστε πια παθητικοί θεατές αυτού του κόσμου. Ας μάθουμε να ενεργούμε πάνω του.

«Γηράσκω αεί διδασκόμενος» είχε πει ο σοφότερος όλων Σωκράτης  . Κάτι θα ήξερε καλύτερα.

ΚΟΡΥΦΗ

Το σχολείο των ζώων Leo Buscaglia

Διηγούμαι πάντα την ιστορία ενός σχολείου ζώων, μια συναρπαστική ιστορία που λένε οι παιδαγωγοί επί χρόνια.

Πάντα γελάμε μ’ αυτή, αλλά ποτέ δεν κάνουμε τίποτε.

Ένας λαγός, ένα πουλί, ένα ψάρι, ένας σκίουρος, μια πάπια και διάφορα άλλα ζώα αποφάσισαν ν’ ανοίξουν ένα σχολείο.

Κάθισαν όλοι κάτω να οργανώσουν το πρόγραμμα.

Ο λαγός επέμεινε ότι στο πρόγραμμα έπρεπε να συμπεριληφθεί  το τρέξιμο.

Το πουλί επέμεινε για το πέταγμα.

Το ψάρι επέμεινε για το κολύμπι.

Ο σκίουρος επέμεινε για το κάθετο σκαρφάλωμα στα δέντρα.

Κι όλα τα άλλα ζώα ήθελαν να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα η ειδικότητά τους, κι έτσι έβαλαν τα πάντα και μετά έκαναν το ανεπανόρθωτο σφάλμα να επιμείνουν να παρακολουθήσουν όλα τα ζώα όλα τα μαθήματα.

Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν το λαγό.

Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για τη διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει.

Επέμειναν λοιπόν να μάθει να πετάει και τον ανέβασαν σ’ ένα κλαδί και του είπαν: «Πέτα, λαγέ!»

Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε κι έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του.

Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλός του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε.

Έτσι αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ.

Πήρε κι ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια.

Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι.

Το ίδιο έγινε και με το πουλί – πέταγε σαν τον άνεμο εδώ κι εκεί, έκανε τούμπες και κόλπα κι έπαιρνε Α στο πέταγμα.

Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να μάθει να σκάβει τρύπες σαν τυφλοπόντικας.

Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά του και το ράμφος του και πολλά άλλα και δεν μπορούσε πια ούτε να πετάει.

Όλοι όμως ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα, και ούτω καθεξής.

Και ξέρετε ποιος ήταν ο αριστούχος αυτού του σχολείου;

Ένα διανοητικά καθυστερημένο χέλι, γιατί μπορούσε να κάνει τα πάντα σχεδόν αρκετά καλά.

Η κουκουβάγια αποσύρθηκε και τώρα ψηφίζει «όχι» σε όλα τα ψηφίσματα που έχουν να κάνουν με τα κονδύλια της παιδείας…

Η ουσία της παιδείας δεν είναι να σας παραγεμίσει το κεφάλι με πληροφορίες, αλλά να σας βοηθήσει ν’ ανακαλύψετε τη μοναδικότητά σας, να σας διδάξει πώς να την αναπτύξετε και μετά να σας δείξει πώς να τη δώσετε στους άλλους.

Φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος μας, αν ο καθένας μας είχε την ευκαιρία να ενθαρρυνθεί να γίνει ένα μοναδικό ανθρώπινο πλάσμα!

Αντ’ αυτού, ο στόχος του παιδαγωγικού μας συστήματος είναι να κάνει όλους τους ανθρώπους ίδιους.

Κι όταν το καταφέρνουμε αυτό, θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό.

Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα!

«Δε μ’ ενδιαφέρει η μοναδικότητά σου. Μ’ ενδιαφέρει αν κατάφερα να σου περάσω το δικό μου εαυτό και στο βαθμό που κατάφερα να με παπαγαλίζεις θεωρώ τον εαυτό μου πετυχημένο δάσκαλο».

 

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

ΚΟΡΥΦΗ

Αποχαιρετισμός στα όπλα.

Αυτός ο τίτλος μυθιστορήματος του Ε. Χεμινγουέι,  ήρθε έντονα στο μυαλό μου, σήμερα που υπέβαλλα την δεύτερη αίτηση συνταξιοδότησης Το είχα διαβάσει χρόνια πριν κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων. Σήμερα μετά από 30 χρόνια εργασίας και με αρκετή συγκίνηση αποχαιρετώ το σχολείο, τους μαθητές μου, τους συναδέλφους μου, τους γονείς… τα όπλα με τα οποία ήμουν τόσα χρόνια δεμένη

Η Τρίτη 14/5/13 ήταν η τελευταία διδακτική μου μέρα στο σχολείο, πήρα το βιβλίο ύλης του Β2 και ενώ υπέγραφα σκέφτηκα "Εδώ τελειώνει το διδακτικό μου έργο»  Ήταν επίσης η τελευταία ημέρα που σφύριξα με την σφυρίχτρα μου κατά τη διάρκεια της εφημερίας μου

Αποχωρώντας από την ενεργό υπηρεσία θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις που με συντρόφευαν κατά τη περίοδο που βίωσα διδάσκοντας και διδασκόμενη Το λειτούργημα του δασκάλου, όσο ψυχοφθόρο κι αν φαίνεται, είναι πηγή ζωής και νεότητας! Με ενθουσιασμό και αγάπη, δίδαξα μαθητές της Α΄ και της Β΄ γυμνασίου το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας και τα τελευταία χρόνια της Γεωγραφίας, χωρίς να φείδομαι χρόνου, κόπου και καλής διάθεσης. Κάνοντας αυτόν τον απολογισμό, θεωρώ ότι η συνεχής επαφή μου με μαθητές επί τόσα χρόνια, τα βλέμματα τους, αυτά που μου δίδαξαν, ήταν για μένα η μεγαλύτερη ευλογία που μπορεί να δεχτεί ένας άνθρωπος

Αν και ο αγώνας του εκπαιδευτικού, είναι διαρκής και πολυμέτωπος, η  μαγεία είναι ότι δεν έπαψα να αισθάνομαι ότι εισέπραξα πολλαπλάσια από αυτά που προσέφερα! Απόλαυσα πρωτοποριακές διδασκαλίες από συναδέλφους, καινοτόμες προσεγγίσεις, είδα ενθουσιασμό σε συνάδελφους καθηγητές, συγκινήθηκα με το πάθος τους, λάτρεψα και ζήλεψα τον τρόπο που κάποιοι μπορούν και εμπνέουν τους μαθητές τους..

Απόλαυσα επίσης την διδασκαλία του μαθήματος μου και λάτρεψα τους άριστους μαθητές γιατί με διευκόλυναν στην εκπαιδευτική διαδικασία, λάτρεψα τους μέτριους μαθητές γιατί με είχαν συνέχεια σε εγρήγορση, λάτρεψα τους αδιάφορους μαθητές γιατί «σπαζοκεφάλιαζα» να βρω τρόπο να τους τραβήξω το ενδιαφέρον τους, λάτρεψα τους κακούς μαθητές γιατί κακή μαθήτρια ήμουν και εγώ

Θέλω να αναφέρω για ακόμη μια φορά ότι αγάπησα την επιστήμη της Οικιακής Οικονομίας και ότι αυτή εκπροσωπεί και δεν έπαψα στιγμή να εργάζομαι γι αυτήν. Αληθινά πιστεύω ότι είναι η μοναδική επιστήμη στο σχολείο (ιδίως στην περίοδο της οικονομικής κρίσης) που διδάσκει  τους μαθητές πώς να επιβιώνουν και όχι πως να διαβιώνουν

Απόλαυσα τις εφημερίες μου, χρησιμοποιούσα σφυρίχτρα για να βγάζω τους μαθητές από την αίθουσα, το πιο απολαυστικό διαδραστικό παιγνίδι που έπαιξα ποτέ στο σχολείο Το παιγνίδι αυτό συμπεριελάμβανε μεταξύ άλλων κρυφτό, κυνηγητό, ποδόσφαιρο, αλλαγή ρόλων, παράπονα υγείας (όπως κα μας ξεκούφανες), υπέροχα καρφώματα (αυτός είπε ψέματα ότι είναι άρρωστος), αστυνομικό μυστήριο (ποιος είναι επιμελητής), μαλώματα και αυστηρότητα

Θεωρώ πως ήμουν αυστηρή ιδίως όταν οι μαθητές παραβίαζαν τα όρια. Όρια που είχα βάλει στη διδασκαλία του μαθήματος μου και τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου  που είχε θεσπίσει ο σύλλογος διδασκόντων

Αγαπημένοι μου μαθητές. Δίδαξα και ίσως καθοδήγησα τις απαλές ψυχές και καρδιές σας. Ένοιωσα μαζί σας χαρές -πολλές χαρές- και κάπου-κάπου και πίκρες. Πώς να το κάνουμε, η ζωή δεν όλο χαρά και γέλιο. Είναι ανακατεμένη και ζυμωμένη και με δυσάρεστες στιγμές.  Να αγωνίζεσθε πάντα όχι μόνο με τη γνώση, αλλά κυρίως για την αρετή και το καλό. Εύχομαι να έχετε μια ζωή όμορφη, καταξιωμένη , επιτυχημένη και ευτυχισμένη. Μια ζωή που θα έχει ως σκοπό όχι τα πλούτη και την ευδαιμονία, αλλά και την ΑΓΑΠΗ, ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή και γλώσσα.
Με πολλή-πολλή αγάπη και συγκίνηση

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες Ύστερα από 30 χρόνια εργασίας, αποχωρώ πλέον από την εκπαίδευση. Έπραξα το καθήκον μου, στο βαθμό που μπόρεσα να το πράξω σύμφωνα  με τις δυνατότητες που διέθετα. Σας εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να έχουν προκοπή τα παιδιά σας, να έχετε υγεία και χαρά. Ελπίζω πως και όταν τελειώσουν οι σχέσεις σας με το σχολείο, θα συνεχίσετε να το περιβάλετε με εκτίμηση και αγάπη. Να σκέφτεστε πάντοτε ότι η προσφορά του υπήρξε καθοριστική για το μέλλον των παιδιών σας, για την κοινωνία μας

Με εκτίμηση

Αγαπημένοι συνάδελφοι Εύχομαι σε όλες και όλους να μη χάσετε ποτέ την αισιοδοξία, τη μαχητικότητα και την ευθυκρισία σας και να αποχωρήσετε κάποτε από την υπηρεσία ακμαίοι, χωρίς να αφήσετε πίσω σας πικρίες Να χαρείτε τα παιδιά σας και τις οικογένειές σας και να μη ξεχάσουμε ποτέ ότι ο άνθρωπος ένα μόνο μάθημα πρέπει να σπουδάζει στη ζωή του: Πως θα αγαπήσει καλύτερα τους συνανθρώπους του.

Με αγάπη και εκτίμηση για όλους

 

ΥΓ Επειδή γίνεται πολλή κουβέντα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, στην φωτό έχω το πιο σημαντικό βραβείο που εισέπραξα και που μου απένειμαν οι μαθητές μου « Ο τροχονόμος»

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=412177775478823&set=a.101785786518025.4093.100000598124094&type=3&theater

ΚΟΡΥΦΗ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ για την Εκπαίδευση Μόρφωση

 

«Παλιά, οι άνθρωποι μελετούσαν για να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Σήμερα, μελετούν για να εντυπωσιάσουν τους άλλους.»

Κομφούκιος

 

 

«Όσα με τη λογική βρίσκεις σωστά, αυτά εφάρμοσέ τα στην πράξη.

Όσα δεν πρέπει να κάνεις, ούτε να τα σκέφτεσαι.»

Ισοκράτης

 

 

• Χένρι Μπρούκς Ανταμς 

Ο δάσκαλος σου θα σε επηρεάζει για πάντα. Η επιρροή του δεν σταματάει ποτέ.

 

 • Τζόζεφ Αντισον 

Ότι είναι η γλυπτική για ένα  κομμάτι μάρμαρο είναι και η μόρφωση για την ψυχή.

 

• Τομ Μποντετ 

Η διαφορά μεταξύ σχολείου και πραγματικής ζωής; Στο σχολείο διδάσκεσαι ένα μάθημα και δίνεις ένα τεστ. Στην πραγματική ζωή δίνεις ένα τεστ που σου διδάσκει ένα μάθημα.

 

 

 

 

• Αριστοφάνης 

Δεν μπορείς να διδάξεις ένα καβούρι να περπατάει ευθεία.

 

 • Ρόμπερτ Γκριν Ινγκερσολ 

Είναι χίλιες φορές καλύτερο να διαθέτεις κοινή λογική χωρίς μόρφωση παρά μόρφωση χωρίς κοινή λογική.

 

 • Ρόμπερτ Φρόστ 

Παιδεία είναι η ικανότητα να ακούς σχεδόν τα πάντα χωρίς να χάνεις την ψυχραιμία ή την αυτοπεποίθηση σου.

 

 • Αριστοτέλης 

Η μόρφωση είναι η καλύτερη πρόνοια για τα γεράματα σου.

 

 • Γουίλιαμ Λοου Μπράϊαν 

Η μόρφωση είναι ένα από τα λίγα πράγματα που ένας άνθρωπος είναι πρόθυμος να πληρώσει χωρίς να το αποκτήσει.

 

 • Γουίνστον Τσόρτσιλ 

Η επιμόρφωση μου διακόπηκε μόνο από τα χρόνια που ήμουν στο σχολείο.

 

• Αλμπερτ Αϊνστάϊν 

Είναι θαύμα που η φαντασία των μαθητών επιβιώνει από τα κλισέ της επίσημης εκπαίδευσης.

 

• Αμβρόσιος Μπιρς 

Εκπαίδευση είναι αυτό που φανερώνει στους σοφούς και αποκρύπτει από τους αδαείς την απουσία γνώσης.

 

• Φραγκίσκος Βάκων 

Θα ζούσα για να σπουδάσω, αλλά δεν σπούδαζα για να ζήσω.

 

• Μαχάτμα Γκάντι 

Εκείνοι που γνωρίζουν πως να σκεφτούν δε χρειάζονται δασκάλους.

 

• Φρειδερίκος Νίτσε 

Στα μεγάλα κράτη η δημόσια εκπαίδευση θα είναι πάντα μέτρια, για τον ίδιο λόγο που στις μεγάλες κουζίνες το φαγητό είναι συνήθως κακό.

 

• Φράνσις Κέπελ 

Η εκπαίδευση είναι υπερβολικά σημαντική ώστε να την αφήσουμε αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς.

 

• Ρόμπερτ Χάτσινς 

Στον απόφοιτο του πανεπιστημίου προσφέρεται μια περγαμηνή προκειμένου να καλύψει την πνευματική γύμνια του.

 

• Φρίντριχ Νίτσε 

Μικρή η ανταμοιβή για το δάσκαλο σου, αν παραμείνεις μαθητής για πάντα.

 

• Γουίλιαμ Αρθουρ Γουόρντ 

Ο μέτριος δάσκαλος λέει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο ανώτερος δάσκαλος επιδεικνύει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει.

 

• Ανατόλ Φρανς 

Ξύπνησε τους την περιέργεια. Αυτή αρκεί για να ανοίξει το πνεύμα. Μην το παραφορτώσεις. Δώσ’ του απλώς μια σπίθα.

 

• Μπέρτραντ Ράσσελ  

Πιο σημαντική από το πρόγραμμα μαθημάτων είναι η μέθοδος της διδασκαλίας και το πνεύμα μέσα από το οποίο προσφέρεται.

 

 • Δρ. Χαϊμ Γκίνο 

Περιμένουμε από τους δασκάλους να φτάσουν ανεπίτευκτους στόχους με ανεπαρκή εργαλεία. Το θαύμα είναι ότι μερικές φορές καταφέρνουν αυτό το αδύνατο εγχείρημα.

 

• Μαρία Μαντεσόρι 

Η μεγαλύτερη επιτυχία για ένα δάσκαλο είναι να μπορεί να πει τα παιδιά τώρα εργάζονται σαν να μην υπήρχα.

 

• Χαλίλ Γκιμπράν 

Ο αληθινός σοφός δάσκαλος δεν σε προσκαλεί στον οίκο της σοφίας του, αλλά σε οδηγεί στο κατώφλι του δικού σου πνεύματος.

 

• Λατινικό ρητό 

Διά της μαθήσεως θα διδάξεις. Διά της διδασκαλίας θα κατανοήσεις.

 

• Βικτόρ Ουγκό  

Οποιος ανοίγει την πόρτα ενός σχολείου κλείνει μια φυλακή.

 

• Ναπολέων Α 

Η δημόσια εκπαίδευση πρέπει να είναι ο πρώτιστος σκοπός κάθε άξιου και φωτισμένου κράτους.

 

• Ράμπελες 

Είναι ντροπή να λέγονται μορφωμένοι όσοι δεν μελετούν τούς αρχαίους έλληνες συγγραφείς.

 

 • Σααδη 

Ο πολυμαθής άνθρωπος, όταν βρίσκεται μεταξύ αμόρφωτων, μοιάζει - καθώς λένε οι σοφοί - με κόρη ωραιότατη, ανάμεσα σε μια συγκέντρωση αόμματων.

 

• Αναξαγόρας 

Όλα τα πράγματα αρχικά ήταν ίδια μεταξύ τους .Μετά ήρθε ο νους και ξεχώρισε το ένα από το άλλο.

 

• Μένανδρος 

Ο αγράμματος άνθρωπος δεν βλέπει κι ας έχει μάτια .

 

• Γουίλιαμ Μπάτλερ Γιτς 

Εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά , αλλά το άναμμα ενός κεριού.

 

• Ηράκλειτος 

Η πολυμάθεια δεν οξύνει τη νόηση.

 

• Μαρκ Τουέιν 

Δεν επέτρεψα ποτέ στο σχολείο να αναμειχθεί με την εκπαίδευσή μου.

 

 • Τζορτζ Μακολέι Τρεβέλιαν  

Η εκπαίδευση δημιούργησε έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων ικανών να διαβάζουν αλλά ανίκανων να ξέρουν τι αξίζει να διαβαστεί.

 

• Φρέντερικ Σκίνερ 

Εκπαίδευση είναι ό,τι επιβιώνει όταν όλα όσα μάθαμε έχουν ξεχαστεί.

 

• Άμποτ Λόρενς Λόουελ 

Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια . Οι πρωτοετής φέρνουν λίγη , οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή και έτσι η γνώση συσσωρεύεται.

 

 • Ρόκι Γκρατσιάνο 

Παράτησα το σχολείο στην Πέμπτη τάξη εξαιτίας της πνευμονίας . Όχι γιατί είχα, αλλά γιατί δεν μπορούσα να τη συλλαβίσω.

 

 • Αδαμάντιος Κοραής  

Ο δάσκαλός μας και το σχολείο είχαν τα γνωρίσματα όλων των διδασκάλων και σχολείων εκείνης της εποχής στον ελληνικό χώρο : πρόσφεραν διδασκαλία φτωχή και τη συνόδευαν με ραβδισμό πλουσιοπάροχο .

 

• Άννα Φρόυντ 

Τα δημιουργικά μυαλά επιβιώνουν σε κάθε είδους κακή εκπαίδευση .

 

• Γουίλιαμ Φόρμπς 

Εκπαίδευση είναι η διαδικασία αντικατάστασης ενός άδειου μυαλού με ένα ανοικτό .

 

• Γουίλ Ντούραντ 

Εκπαίδευση είναι η προοδευτική ανακάλυψη της άγνοιάς μας.

 

 • Έρασμος  

Είσαι ό,τι διαβάζεις.

 

• Αντισθένης 

Βελτιώνεται κάποιος με τη φιλοσοφία , στο να μπορεί να κουβεντιάζει με τον εαυτό του.

 

• Αριστοτέλης 

Όσοι μελέτησαν την τέχνη της διοίκησης, έχουν πεισθεί ότι η τύχη των κρατών εξαρτάται, κατά βάση, από την εκπαίδευση των νέων.

 

• Μοντεσκιέ 

Δεν υπάρχει σχεδόν καμία λύπη που να μην μπορεί να την διώξει μιας ώρας διάβασμα .

 

 • Ντιντερό 

Οι άνθρωποι σταματάνε να σκέφτονται, όταν σταματάνε να διαβάζουν.

 

• Λιχτενμπέργκ Γ. 

Δυστυχώς μερικοί διαβάζουν μόνο και μόνο να έχουν το δικαίωμα να μη σκέπτονται.

 

Φ. Φενελον 

Αυτή η αδιαφορία που κάνει τη ζωή αφόρητη για τους φιλήδονους και τους νωχελείς, είναι άγνωστη σε αυτούς που έχουν μάθει να διαβάζουν.

 

• Επιχαρμος 

Η μελέτη μας χαρίζει πιο πολλά αγαθά και απ' αυτή τη φύση ακόμη.

 

• Πλούταρχος 

Όπως το έδαφος, όσο και αν είναι γόνιμο, αδυνατεί να παραγάγει κάτι δίχως καλλιέργεια, έτσι και ο νους του ανθρώπου: δίχως την εκπαίδευση αδυνατεί να δώσει τους αναμενόμενους καρπούς.

 

• Πλούταρχος 

Η εκπαίδευση είναι το μόνο από τα εσωτερικά μας πράγματα παντοτινό και θεϊκό.

 

• Θουκυδίδης 

Πρώτιστο χρέος του ιστορικού είναι το να αναζητά παντού και πάντα την αλήθεια με υπομονή πεισματική.

 

• Πυθαγόρας 

Ισχύς και τείχος και όπλον σοφού η φρόνησις.

 

• Αμβρόσιος Μπιρς 

Μάθηση (η) , ουσιαστικό : το είδος της άγνοιας που διακρίνει τους φιλομαθείς .

 

 • Βαντερμπιλτ Κορνήλιος 

Αν αφιερωνόμουν ολοκληρωτικά στην εκπαίδευσή μου , δεν θα είχα χρόνο να μάθω τίποτε άλλο .

 

• Χένρι Φόρντ 

Οποιοσδήποτε σταματά να μαθαίνει είναι γέρος , ανεξαρτήτως αν είναι 20 ή 80 ετών .

 

• Άλβιν Τοφλερ 

Οι αναλφάβητοι του 21ου αιώνα δεν θα είναι εκείνοι που δεν μπορούν να διαβάσουν και να γράψουν , αλλά εκείνοι που δεν μπορούν να μάθουν , να ξεμάθουν και να ξαναμάθουν .

 • Ανιες Ντε Μιλ 

Τρία σημαντικά πράγματα έμαθα στο πανεπιστήμιο : να χρησιμοποιώ τη βιβλιοθήκη , να απομνημονεύω γρήγορα και φωτογραφικά και να πέφτω για ύπνο οποτεδήποτε βρίσκω οριζόντια επιφάνεια και 15 λεπτά .

 

• Ερθα Κιτ 

Μαθαίνω κάθε στιγμή . Η ταφόπετρά μου θα είναι το πτυχίο μου .

 

• Βενιαμίν Φραγκλίνος 

Αν ένας άνθρωπος αδειάσει το πορτοφόλι του στο κεφάλι του , κανείς δεν μπορεί να του το πάρει . Η επένδυση στη γνώση αποδίδει πάντα τον καλύτερο τόκο .

 

• Εντγκαρ Χοου 

Αν δεν υπήρχαν σχολεία προκειμένου να ξαποστέλνουμε τα παιδιά μακριά από το σπίτι για λίγες ώρες , τα άσυλα φρενοβλαβών θα ήταν γεμάτα μητέρες .

 

• Σωκράτηςς 

Οι ξένοι χάνονται στους (άγνωστους) δρόμους, κι οι αγράμματοι πελαγοδρομούν στα προβλήματα της ζωής.

 

• Ζαν Μπατίστ Σαμυ 

Ανάμεσα σε ένα σκεπτόμενο άνθρωπο και σ' ένα πολυμαθή, υπάρχει η ίδια διαφορά που έχει ένα βιβλίο με ένα πίνακα περιεχομένων .

 

• Red Smith 

Το γράψιμο δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καθίσεις μπροστά σε μια γραφομηχανή και να ανοίξεις μια από τις φλέβες σου.

 

 • Ουμπέρτο Έκο 

Μου φτάνει που ξέρω να διαβάζω γιατί έτσι μαθαίνω αυτά που δεν ξέρω, ενώ όταν γράφεις, γράφεις μόνο αυτά που ξέρεις ήδη .

 

• Φιοντορ Ντοστογιέφσκι 

Η ημιμάθεια είναι η τρομερότερη μάστιγα της ανθρωπότητας. Τελείως άγνωστη μέχρι την εποχή μας είναι χειρότερη από την πανούκλα, την πείνα και τον πόλεμο.

 

 • Μπουρκε 

Το να διαβάζει κανείς χωρίς να εμβαθύνει είναι ως να τρώει χωρίς να χωνεύει.

 

• Αδισον 

Η ανάγνωση είναι δια τον νου, ό,τι η άσκηση δια το σώμα.

 

• Πλάτων 

Η πλήρης αμάθεια είναι λιγότερο επιζήμια απ' τη μεγάλη πείρα και την πολυμάθεια, στην περίπτωση που οι τελευταίες συνδυάζονται με την κακή ανατροφή.

 

• Μανν 

Όπως το μήλο δεν είναι λογικά μήλο, πριν να ωριμάσει, έτσι και ο άνθρωπος δεν είναι λογικά άνθρωπος, πριν να εκπαιδευθεί.

 

• Ζιμμερμαν 

Η ανάγνωση αποφέρει σίγουρη ανακούφιση στις πιο μελαγχολικές στιγμές.

 

• Π. Καστελνω 

Αμαθής άνθρωπος είναι όποιος αγνοεί τον εαυτό του.

 

• Δημόκριτος 

Ανώτερες είναι οι ελπίδες των εκπαιδευμένων, παρά ο πλούτος των αμόρφωτων ανθρώπων.

 

• Βούδας 

Με το ζήλο αποκτήθηκε κι από την έλλειψη του ζήλου χάθηκε η γνώση . Εκείνος που γνωρίζει τη διπλή ετούτη ατραπό κέρδος και ζημιάς, ας πορευθεί σε τρόπο, ώστε η γνώση του να αυξάνει διαρκώς και περισσότερο στου βίου τη διαδρομή.

 

• Εβερετ 

Η εκπαίδευση είναι ο καλύτερος φρουρός της ελευθερίας , παρά ο διαρκής στρατός.

 

• Σενέκας 

Η σοφία έρχεται ποτέ ταχέως.

 

• Κικέρων 

Η καλλιέργεια του μυαλού είναι τόσο απαραίτητη όσο είναι η τροφή για το σώμα μας.

 • Πυθαγόρας 

Η παιδεία μοιάζει σαν ένα χρυσό στεφάνι , γιατί η αξία της είναι μεγάλη και το σπουδαιότερο είναι αποτελεσματική.

 • Ηλίας Γκρίτσης 

Μπορείς να χάσεις τα πάντα στην ζωή σου, εκτός από την παιδεία και τις γνώσεις σου . Αυτές όμως θα σε ξαναγεννήσουν .

 • Ρήγας Φεραίος 

Εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή, με την οποία όλα τα ελεύθερα τα έθνη λάμπουν .

 • Κλεάνθης 

Οι αμόρφωτοι μόνο κατά τη μορφή διαφέρουν από τα ζώα.

 • Διογένης 

Η παιδεία είναι για τους νέους σωφροσύνη, για τους γέροντες παρηγοριά, για τους φτωχούς πλούτος και για τους πλούσιους στολίδι.

 • Ντισραελι 

Το πρώτο κεφάλαιο της πολιτείας είναι η Παιδεία! Και το δεύτερο κεφάλαιο της πολιτείας; η Παιδεία. Και το τρίτο κεφάλαιο της πολιτείας; η Παιδεία.

 

ΚΟΡΥΦΗ

  χρόνος που απομένει μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων

 χρόνος που απομένει μέχρι την λήξη του σχολικού έτους   ή

.....αλλάξτε την ημερομηνία και μάθετε, πόσες μέρες απομένουν έως ....γενέθλια σας, κάποια επέτειο κλπ

         .
Poodwaddle.com..

 

 

 

ΚΟΡΥΦΗ

... .

.....


Sparti, Greece Weather Forecast

Τη σελίδα κατασκεύασε και επιμελείται η Β. Βαβαρούτσου       ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ : 29/01/2016 10:52:01 

Η ιστοσελίδα αυτή είναι  τμήμα του οικοχώρου "Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

 

για καλύτερη πλοήγηση στις ιστοσελίδες πατήστε  ΚΕΝΤΡΙΚΗ    

 

 

 

           

 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ © 2008-2009 ΒΟΥΛΑ ΒΑΒΑΡΟΥΤΣΟΥ*

                        από 7/4/09   .free counters..free counters.

...

.                                         μετρητής               Επισκεπτών

 

 

.............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ © 2008-2009 ΒΟΥΛΑ ΒΑΒΑΡΟΥΤΣΟΥ*  

από 7/4/09  .free counters...free counters...

.

Μετρητής 

Επισκεπτών

από 16/1/2009