Πέμπτη 02/04/2020
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείς στις σημερινές σου Δραστηριότητες:
Μπορείς αν θέλεις να δεις τις σημερινές σου Δραστηριότητες και στην πλατφόρμα της ηλεκτρονικής μας τάξης , την οποία θα χρησιμοποιούμε από εδώ και στο εξής:
https://e-me.edu.gr/groups/evridikiloupa/wall
Τετάρτη 01/04/2020
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
Πρωταπριλιά σήμερα! Την πρώτη μέρα του Απριλίου, συνηθίζεται να λέγονται διάφορα αστεία ψέματα!
ΓΛΩΣΣΑ
1. Ας ξεκινήσουμε με μια ιστοριούλα από το Ανθολόγιο. Πάτησε πάνω στον σύνδεσμο και διάβασε (με τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου) το κείμενο με τίτλο «Ψέμα πρωταπριλιάτικο».
Ανθολόγιο: Ψέμα πρωταπριλιάτικο
2.Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:
3. Απάντησε γραπτά στις παρακάτω ερωτήσεις! Μην ξεχάσεις τις φωτογραφίες! 🙂
4. Παρακολούθησε το βίντεο με τον μύθο του Αισώπου «Ο ψεύτης βοσκός»:
Δίδαγμα του μύθου:
Τα ψέματα καταστρέφουν την εμπιστοσύνη!
Όταν κάποιος λέει ψέματα, οι άνθρωποι γύρω του, επειδή δεν μπορούν να ξέρουν πότε λέει την αλήθεια και πότε λέει ψέματα, σταματούν να τον πιστεύουν γενικά. Άρα, ας κρατήσουμε τα ψέματα μόνο για την Πρωταπριλιά που επιτρέπονται!!! 😀
5. Λύσε το παρακάτω αίνιγμα:
Αφού έλυσες το αίνιγμα, μπορείς αν θέλεις να παρακολουθήσεις το παρακάτω βίντεο:
Τώρα άκουσε 1 τραγουδάκι σχετικά με τι άλλο; Με τα ψέματα!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. Λύνουμε τις πράξεις και στέλνουμε με φωτογραφία:
Τρίτη 31/03/2020
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείς στις σημερινές σου Δραστηριότητες:
Δευτέρα 30/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Ανθολόγιο! Κάνουμε ανάγνωση το ποίημα : «Η γελαστή οικογένεια».
Ανθολόγιο: Η γελαστή οικογένεια
2.Παίζουμε το παρακάτω παιχνίδι:
3.Αντιγράφουμε το ποίημα και το στέλνουμε φωτογραφία!
4.Κάνουμε αν θέλουμε την παρακάτω Δραστηριότητα :
Πηγή: http://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/2014/10/portfolio_8.html
5.Προσπαθώ να γράψω ένα όμορφο ποιηματάκι για τη δική μου οικογένεια!!! 🙂
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1.Κάνουμε τις Δραστηριότητες:
2.Κάνουμε τις εργασίες γραπτά και στέλνουμε φωτογραφία:
Πηγή: https://teachergeorgiasclass.weebly.com
Παρασκευή 27/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε το «τζ»!
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση το κείμενο : «Κοντά στο τζάκι».
Ενότητα: Το χαμένο κλειδί (Βιβλίο Γλώσσας)
2.Κάνουμε (όσες θέλουμε από) τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Ο τζίτζικας και το μυρμήγκι έπαιξαν κρυπτόλεξο
3. Θυμάστε τους γλωσσοδέτες; Διαβάζουμε μερικούς και ζωγραφίζουμε :
Πηγή: https://www.slideshare.net/argiroteach/ss-41921719
Ακούμε ένα όμορφο τραγούδι για γλωσσοδέτες:
4.Κάνουμε τις εργασίες γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
Πηγή: https://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1.Παίζουμε τα παρακάτω παιχνίδια :
2.Κάνουμε τις εργασίες γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
Πηγή: https://teachergeorgiasclass.weebly.com/
Πέμπτη 26/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε τα «γκ » και «γγ» !
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση το κείμενο : «Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!»
Ενότητα: Το χαμένο κλειδί (Βιβλίο Γλώσσας)
2.Διαβάζουμε την παρακάτω ιστοριούλα και μετράμε πόσα «γκ » και πόσα «γγ» βρήκαμε.
3.Στη συνέχεια κάνουμε τις Δραστηριότητες:
4.Κάνουμε τις εργασίες (σε ένα τετράδιο) και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ας θυμηθούμε δύο φίλες μας, τις Μονάδες και τις Δεκάδες!
Πηγή: www.kathemeraproti.blogspot.gr
1.Κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
2.Κάνουμε τις εργασίες (σε ένα τετράδιο) και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
3.«Χτίστε» αριθμούς με τα τουβλάκια σας (όπως κάναμε στην τάξη!)!
Περιμένω τις φωτογραφίες σας!
Τετάρτη 25/03/2020
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Ευχόμαστε διαδικτυακά «Χρόνια Πολλά» στον Ευάγγελο! 🙂
Η Σοφία έκανε αυτές τις όμορφες δημιουργίες! Μπράβο σου Σοφάκι! 😀
Ο Άγγελος ζωγράφισε την ελληνική σημαία! Μπράβο σου Αγγελάκο! 😀
Η Μαρία ζωγράφισε την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Μαράκι! 😀
Ο Ευάγγελος ζωγράφισε κι αυτός την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Ευάγγελε! 😀
Ο Νίκος έφτιαξε τα ηλεκτρονικά παζλ των ηρώων και ζωγράφισε την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Νίκο! 😀
Η Ηλιάνα ζωγράφισε το 1821! Μπράβο σου Ηλιάνα! 🙂
Τρίτη 24/03/2020
25η Μαρτίου 1821
Παιδάκια μου καλά, σήμερα , κανονικά στο σχολείο μας, θα παρακολουθούσαμε τη γιορτή που ετοίμαζαν οι μαθητές των Γ΄- Δ΄ τάξεων. Την τελευταία μέρα πριν κλείσουμε, φωτοτύπησα (αλλά δεν πρόλαβα να σας τα δώσω γιατί το σχολείο έκλεισε) τα τραγούδια που θα λέγαμε στη γιορτούλα. Θα τα αναρτήσω όμως εδώ για να τα τραγουδήσετε στο σπίτι! Ας θυμηθούμε όμως πρώτα τι γιορτάζουμε αύριο…
Διαβάζουμε και κάνουμε τις δραστηριότητες:
Πηγή: http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/Epikaira/1821/keimena/25martiou_fylla_ergasias.pdf
Ακούμε «Τα Ελληνάκια» (πρόκειται για την συμπυκνωμένη ιστορία των γεγονότων που οδήγησαν στην επανάσταση στα μέσα του Μάρτη του 1821. Πρωταγωνιστής ο Γιώργης και τα υπόλοιπα Ελληνάκια) της Ευγενίας Φακίνου:
Παίζουμε με τους ήρωες της Επανάστασης (θα χρειαστείς λίγη βοήθεια!):
Ταίριαξε τις λέξεις με τις εικόνες
Διαβάζουμε και ακούμε τα τραγούδια:
Πατώντας πάνω στην εικόνα μπορούμε να ζωγραφίσουμε την ελληνική σημαία:
Φυσικά μπορούμε να τη ζωγραφίσουμε και σε ένα φύλλο χαρτί:
Τέλος, μπορούμε να κάνουμε ένα κολάζ για το 1821, όπως παρακάτω:
Πηγή: http://kindergartenideas-sofia.blogspot.com/2015/03/25-1.html?spref=pi
Περιμένω με φωτογραφίες τις δημιουργίες σας!!!
Δευτέρα 23/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε τα «τσ » και «στ» !
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση το κείμενο : «Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος»
Ενότητα: Το χαμένο κλειδί (Βιβλίο Γλώσσας)
2.Στη συνέχεια κάνουμε τις Δραστηριότητες:
Τι γράφει ο Μολύβιος στο ημερολόγιό του; (κάποιο σφάλμα υπάρχει με το πρώτο κενό οπότε μην το συμπληρώνετε)
3. Διαβάζουμε τους στίχους του παρακάτω τραγουδιού και μετράμε πόσα «τσ » και «στ» βρήκαμε!
Φυσικά, το τραγουδάμε …και το χορεύουμε:
4.Κάνουμε τις ασκησούλες:
Πηγή: https://www.slideshare.net/epapadi/httpblogsschgrgoma-httpblogsschgrepapadi-88810971
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1.Παίζουμε με την πρόσθεση και την αφαίρεση:
2.Παίζουμε το παιχνίδι «Ποιος είναι πριν και ποιος μετά;»
Οι κανόνες του παιχνιδιού:
Ένας παίχτης μετράει σιωπηρά από το 0-50. Ένας άλλος παίχτης φωνάζει ΣΤΟΠ. Τότε ο πρώτος παίχτης λέει δυνατά τον αριθμό στον οποίο έφτασε και οι υπόλοιποι σε ένα φύλλο χαρτί γράφουν τον αριθμό που άκουσαν. Αριστερά και δεξιά του αριθμού γράφουν ποιος είναι πριν και ποιος μετά! Κερδίζει όποιος τελειώσει πιο γρήγορα και τα έχει σωστά!
3.Κάνουμε την άσκηση:
Σάββατο 21/03/2020
Οι σημερινές δραστηριότητες θα είναι σίγουρα πιο διασκεδαστικές!
Βλέπουμε την ταινία μικρού μήκους «Πιπ»! Μια ιστορία ενός μικρού σκύλου με ένα μεγάλο όνειρο : να γίνει ένας σκύλος οδηγός! Θα τα καταφέρει;
Αφού παρακολουθήσουμε την ταινία, παίζουμε το παρακάτω παιχνίδι πολλαπλής επιλογής. Πατάμε τον σύνδεσμο και στη σελίδα που ανοίγει επιλέγουμε το play για να ξεκινήσουμε!Καλή επιτυχία!
Ακούμε τον μύθο του Αισώπου : « Ο σκύλος και ο λύκος »
Ο δικός μας, γνωστός σκύλος, ο Μολύβιος … κάτι γράφει στο τετράδιό του! Τι να γράφει άραγε; Περιμένω τις ιδέες σας!
Ο Μολύβιος λύνει προβλήματα μαθηματικών ! Μπορείτε να τον βοηθήσετε;
- Οι καλύτεροι φίλοι του Μολύβιου είναι 3 σκυλάκια! Κάθε σκυλάκι έχει 4 ποδαράκια. Πόσα ποδαράκια έχουν όλα μαζί;
- Ο Μολύβιος έχει στην τσάντα του 10 μαρκαδόρους. Θέλει να δανείσει στους φίλους του 6 μαρκαδόρους. Πόσοι μαρκαδόροι θα του μείνουν;
- Ο Μολύβιος θέλει να είναι δίκαιος. Τους 6 μαρκαδόρους θέλει να τους μοιράσει δίκαια στους 3 φίλους του. Πόσους μαρκαδόρους θα πάρει ο καθένας;
Και για το τέλος φτιάχνουμε έναν σκύλο origami!!!
Γεωργία, Ευάγγελε, Ηλιάνα, Κωνσταντίνα
Άγγελε, Μαρία, Νίκο, Σοφία
περιμένω να δω τις κατασκευές με τα σκυλάκια σας! 🙂
Παρασκευή 20/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Αγαπημένα μου παιδιά σήμερα θα θυμηθούμε τα «μπ» και «ντ» !
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση τα κείμενα: «Μπλε όνειρα» και «Με πινέλα και φαντασία»
Ενότητα: Σκανταλιές (Βιβλίο Γλώσσας)
2.Στη συνέχεια κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
3. Κάνουμε την άσκηση:
Πηγή: https://prwtokoudouni.weebly.com/
4. Παρατηρούμε τους πίνακες ζωγραφικής:
5. Ακούμε το τραγούδι :
«Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο!»
Γινόμαστε Μικροί Ζωγράφοι!!!
Περιμένω τους πίνακες ζωγραφικής σας με θέμα:
«Τι με κάνει χαρούμενο/η;»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1.Κάνουμε τις δραστηριότητες:
Παιχνίδι: Πρόσθεση-Αφαίρεση 2 (επιλέγουμε Addition και Substraction)
Φανταστικά παιχνίδια Μαθηματικών (επιλέγετε όποιο θέλετε!)
2.Λύνουμε τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις:
Πηγή: https://prwtokoudouni.weebly.com/
Τέλος …ας κάνουμε λίγη ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ:
Το βίντεο είναι στα αγγλικά, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα πάτε περίφημα!
Το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι ότι rest σημαίνει ξεκούραση.
Πέμπτη 19/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε το «οι» !
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση τα κείμενα: «Όλοι στο οικόπεδο» και «Τα άλλα ζώα τι κάνουν;»
Ενότητα: Σκανταλιές (Βιβλίο Γλώσσας)
2.Στη συνέχεια κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Συμπληρώνω τα «οι» -Τι τραγουδούν οι βάτραχοι;
3.Κάνουμε την άσκηση:
Πηγή: https://paoakaimaresi.blogspot.com/2017/01/blog-post_16.html
4.Τραγουδάμε και χορεύουμε το τραγούδι:
5.Χειροτεχνία και παιχνίδι:
Κάθε έδρα του ζαριού υπάρχει ένα ζωγραφισμένο ζώο που το όνομά του έχει κατάληξη σε -ος (π.χ. βάτραχος). Στις έδρες του άλλου ζαριού υπάρχουν ζώα σε πληθυντικό αριθμό (π.χ. 2 πίθηκοι, 2 βάτραχοι κτλ). Κάθε παιδί ρίχνει μία ζαριά και με τα δύο ζάρια και συνθέτει αντίστοιχα τη φράση:
π.χ. Ένας βάτραχος και δύο πίθηκοι .
Εναλλακτικά μπορείτε να κολλήσετε στις έδρες ενός κύβου τις εικόνες με τα ζωάκια αν σας δυσκολεύει η κατασκευή του ζαριού ή ακόμη και να τις ζωγραφίσετε αν δεν έχετε τρόπο να τις εκτυπώσετε!
Πηγή: https://paoakaimaresi.blogspot.com/2017/01/blog-post_16.html
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
1.Προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης
2.Κάνουμε τις προσθέσεις:
3.Κάνουμε τις αφαιρέσεις:
Πηγή: http://prwtokoudouni.weebly.com/.
Τετάρτη 18/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε τα «ει» και «αι»!
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Κάνουμε ανάγνωση τα κείμενα: «Το καπέλο περπατάει» και «Ένας καινούριος μαθητής».
Ενότητα: Σκανταλιές (Βιβλίο Γλώσσας)
2. Στη συνέχεια κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Συμπληρώνω τα «ει»-Τι κάνει το σκυλάκι;
Γράψε τα κόκκινα γράμματα με τη σειρά, βάλε τόνο και διάβασε.
Μπερδεύτηκαν οι λέξεις κάτω από την εικόνα.
Μπερδεύτηκαν οι λέξεις κάτω από την εικόνα.(2)
Μπερδεύτηκαν οι λέξεις κάτω από την εικόνα.(3)
Τώρα συμπλήρωσε τα αι και διάβασε την αγγελία
Διασκεδάζω, παίζοντας με τα «ει» και «αι» :
3. Μόλις ολοκληρώσετε τις παραπάνω δραστηριότητες, γράψτε σε ένα τετράδιο:
«Πώς περνάω τον χρόνο μου μέσα στο σπίτι;»
Μπορείτε να κάνετε μια ζωγραφιά με το ίδιο θέμα!
Περιμένω φωτογραφίες από τις απαντήσεις και τις ζωγραφιές σας!!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Παιχνίδια με τους αριθμούς 0-50