Sunday, 28 April 2024

Calendar & Events

Main Menu Categories

Γυμνάσιο - Υποδείγματα γραπτής αξιολόγησης μαθητών

Τα συγκεκριμένα δείγματα γραπτής εξέτασης των μαθητών ανά τετράμηνο αποτελούν ΜΟΝΟ προσωπική πρόταση ως προς τη μορφή, ανάπτυξη και σύνταξη. Αφορούν στη γραπτή αξιολογητική διαδικασία των μαθητών του γυμνασίου όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:

Τάξη Α' Γυμνασίου: Α(Ι)1- Α(Ι)2 - Α(ΙΙ)1 - Α(ΙΙ)2

Τάξη Β΄ Γυμνασίου: Β(Ι)1 - Β(Ι)2

Γ' Τάξη Γυμνασίου: Γ(Ι)1 - Γ(Ι)2Γ(ΙΙ)1 - Γ(ΙΙ)2

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Ολιγόλεπτες Γραπτές Δοκιμασίες στο Γυμνάσιο

ΟΛΙΓΟΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (ΤΕΣΤ)

Όπως ορίζεται στο σχετικό Π.Δ. 126/2016 (ΦΕΚ τ.Α’ 211/2016) - (άρθρο 3), οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) πραγματοποιούνται με κάποιους περιορισμούς. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Αξιολόγηση μαθητή - Γυμνάσιο (προτεινόμενη μορφή εξέτασης)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

Οι οδηγίες και προδιαγραφές (κατανομή βαθμολογίας, αριθμός δοκιμασιών, αριθμός ερωτημάτων, αδίδακτα κείμενα κ.ά.) που αναφέρονται στην παρ. 3 του άρθρου 17 του Π.Δ. 126/2016 (ΦΕΚ Α΄ 211/11-11-2016) αφορούν στην περίπτωση των γραπτών ανακεφαλαιωτικών εξετάσεων στις ξένες γλώσσες. Ωστόσο, ο τύπος αυτός του διαγωνίσματος ενδείκνυται να χρησιμοποιηθεί και για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στη διάρκεια του τετραμήνου (ωριαία – ολιγόλεπτα διαγωνίσματα). ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ...

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ΕΠΣ-ΞΓ & αξιολόγηση μαθητών - Απαντήσεις σε ερωτήματα

Το παρόν κείμενο απαντά σε ερωτήματα και παρατηρήσεις που έχουν διατυπώσει πρώην σχολικοί σύμβουλοι αλλά και εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών από όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην αποτελεσματική εφαρμογή των οδηγιών αξιολόγησης των μαθητών/τριών. Οι απαντήσεις στηρίζονται (α) στη δημοσίευση του Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ.) 126/2016 (ΦΕΚ τ. Α’211/11.11. 2016), με τίτλο «Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου», το οποίο αναφέρεται και στον έλεγχο της επίδοσης των μαθητών στο μάθημα των ξένων γλωσσών (άρθρο 17),1 και (β) στη θεσμοθέτηση του νέου προγράμματος σπουδών για τις ξένες γλώσσες, το ΕΠΣ-ΞΓ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ…

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

"Λόγος" & Δημιουργία

powered by Surfing Waves

Intreresting... to read

"ΛΟΓΟΣ" & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

My YouTube

TodayToday19
YesterdayYesterday69
This_WeekThis_Week318
This_MonthThis_Month1078
All_DaysAll_Days66185
Top Day 09-19-2020 : 127

My Events