Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
[
1. Μάθηση
Αισθητηριακή αποτύπωση perception
Αντίληψη
conception
Αφαίρεση
Abstraction
Τυπικές έννοιες formal concept
[
Νοητικά ( νοησιακά ) μοντέλα mental
models
Αφομοίωση
assimilation
Προσαρμογή
accomodation
2. Διδασκαλία
Εναλλακτικές ιδέες των μαθητών alternate
conceptions
Εννοιολογικό εμπόδιο conceptual obstacle
Εννοιολογική αλλαγή conceptual change
Μεταγνώση
Metacognition
Κονστρουκτιβιστικό μοντέλο ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Πρόγραμμα
Σπουδών. Γιατί διδάσκεται η Φυσική;
Διδακτικοί στόχοι
.
Αξιολόγηση assessment
3. Επιστημολογία
Ρεαλισμός realism
Κονστρουκτιβισμός constructivism